pirmdiena, 2013. gada 3. jūnijs

Maija tukšinieki


1. ORIFLAME, Nature Secrets body cream with aloe vera & watermelon - šis ķermeņa krēms manos plauktos bija "aizķēries" jau no pagājušās vasaras. Krēms man patika, tikai ziemas apstākļiem viņš nebija pietiekoši barojošs, tādēļ ar prieku izlietoju pārpalikumus šovasar;
2. STENDERS, Ķermeņa sviests Ziemeļu citronmētra - šķiet, šis ir mans iecienītākais no Stendera sviestiem, galvenokārt jau dēļ aromāta - (atsauksme);
3. ADIDAS, 24h dry max system anti-perspirant - šis man bija otrais šī rullīša iepakojums. Pirmo izlietoju ar lielu patikšanu, tomēr otrais nez kādēļ pusceļā pārstāja darboties :( Žēl, jo man patika gan smarža, gan iepakojums;
4. LAVERA, Organic Aloe Vera Cleansing milk - ļoti patika šis produkts - (atsauksme);
5. PAUL MITCHELL, Quick-drying styling glaze - beidzot tika pievarēts šis produkts, jo tas patiesi bija "ilgdzīvotājs". Mans vīrs arī šo bija ļoti iecienījis (pieprasa nākamo iepakojumu). Jāsaka, ka ilgstoši lietojot šo līdzekli, tas iepatikās aizvien vairāk, jo tas labi "notur" matu sakārtojumu, ļauj ātrāk izžāvēt matus un neatstāj pēc sevis nekādas "pēdas" - (atsauksme);
6. L'OREAL, 3 in 1 Purifying Micellar Solution - (atsauksme);
7. MAVALA, Lip Balm - (atsauksme);
8. MAYBELLINE, BB Cream - (atsauksme);
9. L'OREAL Total Repair 5 Instant Miracle reconstructing treatment - labs kondicionieris, bet bez īpašas sajūsmas;
10. GEOMAR Thalasso Scrub - (atsauksme);
11. DR. HAUSCHKA Birch Arnica Body Oil - (atsauksme);
12. SHISEIDO ZEN - mans mīļākais aromāts šobrīd. Noteikti pirkšu vēl;
13. MAYBELLINE Fit Me Concealer - šo tā visai nosacīti varētu saukt par izlietotu. Lietojusi viņu esmu vien dažas reizes, bet man par tumšu, tādēļ domāju, ka mums jāatvadās;
14. ESSENCE, Long lasting eye pencil in 02 hot chocolate - ļoti patika šis zīmulītis. Vispār, man diezgan reti beidzas acu zīmuļi, jo nevaru atsaukt atmiņā, kurš bija iepriekšējais :)


13 comments:

  1. Kādas atsauksmes izlietojot visu micelāro ūdeni?
    Patika? Kā salīdzinājumā ar Biodermu?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man ļoti patika. Kosmētiku noņem tikpat labi kā Bioderma, bet ja gribētu mazliet piesieties, tad pēc Biodermas ir svaigāka sajūta.

      Dzēst
  2. Labs darbiņš padarīts! Tik daudzas lietiņas!:)

    AtbildētDzēst
  3. man tas Adidas dezodorants ļoti ilga žūst :( pirku cerībā, ka būs tieši ātri žūstošs, sportistiem domāts un tā... kā tev?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man viņš žuva vidēji ātri - ne pārāk lēni, ne pārāk ātri, bet jāsaka, ka man vēl nav bijis rullīša dezodorants, kurš žūtu ļoti ātri.

      Dzēst
  4. Shiseido Zen ir manas kolēģes mīļākais aromāts, bet Jūs abas esat tiiik dažādas, interesanti! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. O, tiešām interesanti, bet nešaubos, ka šis aromāts patīk ļoti daudziem :) Bet, kā Tev pašai, vai patīk?

      Dzēst
    2. Man bija Zen ķermeņa krēms. 1x iezieķējos, sapratu, ka smarža nepatika, atdevu.

      Dzēst
  5. Tik daudz lietas izlietotas, ražīgi :)
    Es vēl trinos ap Dr. Hauschka eļļu - cik ilgā laikā izlietojās?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Lietoju viņu ne pēc katras dušošanās, jo tad būtu beigusies pāris nedēļu laikā. Bet tā izlietojās pāris mēnešu laikā. Nezinu, ko es daru ne tā, jo lasīju par Hauškas eļļām (gan ķermeņa, gan sejas), ka esot ekonomiskas. Manā gadījumā tieši pretēji.

      Dzēst
  6. Es jau domāju,ka man vienai tik ātri beidzās tas ūdens no Loreal.Biodermas man pietiek stabili mēnesim,šis beidzās pēc nepilnām 3 nedēļām!
    Un,jā,man liekas,ka Bioderma viennozīmīgi pārspēj Loreal,vienīgais Loreal cena ir draudzīgāka.Starp citu,drogās redzēju arī zaļu loreal pudelīti,tieši tādu pašu kā šo,varbūt to ūdeņu jau palicis vairāk,klāt gan negāju-neskatījos.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Apskatījos to "zilo" toniku, tur alkohols sastāvā, man tas neder.

      Dzēst