piektdiena, 2013. gada 26. aprīlis

L'OREAL, Skin Perfection, 3 in 1 Purifying Micellar Solution

Šo L'Oreal micelāro ūdeni lietoju divas nedēļas, tādēļ viedoklis jau ir izveidojies. Jāsaka, ka tiklīdz uzzināju par šī produkta parādīšanos, biju ļoti ieinteresēta. Galvenokārt jau tāpēc, ka "velniņš" urdīja to salīdzināt ar manis tik iemīļoto Biodermas versiju.
Ražotājs mums saka, ka...

Šis ir augstas iedarbības attīrošs, mikro emulģējošs līdzeklis, kas, nekairinot sejas ādu, acumirklī noņem visu dekoratīvo kosmētiku un netīrumus.
Visiem ādas tipiem, it īpaši jutīgai ādai. Nesatur alkoholu. Nesatur smaržvielas. Nesatur parabēnus. Nesausina ādu. Hipoalerģisks.
Efekts - trīs vienā - ļauj maigi un iedarbīgi iegūt atsvaidzinātu, zīdaini maigu un gludu ādu:
1. Šķīdina dekoratīvo kosmētiku.
2. Attīra poras un noņem netīrumus.
3. Mitrina un nomierina.
Piemērots sejai, acīm un lūpām.

Vispār, atsauksmi varēju rakstīt jau pēc pirmās lietošanas reizes, bet gribējās tomēr nogaidīt - ja nu kaut kas :)
Manuprāt, L'Oreal ir labi paceties, jo šis micelārais ūdens ir ļoti labs. Varu piekrist visam, ko sola ražotājs. Seju no dekoratīvās kosmētikas tas attīra labi, nekairina acis un ādu, atsvaidzina, nesausina. Patēriņš ir tāds pats, kā lietojot Biodermu. Produkta iepakojums arīdzan ir ērts un parocīgs.
Nu, nav kur piesieties. Ir tikai viens moments - Biodermas ūdens gluži vienkārši man ir tāds kā mīļāks, ierastāks. Kaut kā tā....

Kur nopirkt?
Drogas
Cena:
LVL 3,33 (ar 25% atlaidi)
Vērtējums:
9/10

17 comments:

  1. Neesmu vēl paspējusi nopirkt, bet tuvākajās dienās to noteikti izdarīšu. Biodermu arī esmu iemīļojusi. Patīk, ka nav jāpēr 2 dažādi līdzekļi - gan kosmētikas noņemšanai, gan tonizēšanai.

    AtbildētDzēst
  2. Es arī tagad šo lietoju, varu piekrist visam kas rakstīts, tiek galā pat ar kanebo tušu :)nav pieredze ar Biodermu.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ar Kanebo tušu? :O Nopietni? Nē, nu es domāju, ka man nevajag šo ūdeni un stoiski katru reizi gāju tam garām, bet tagad.... Man ar Kanebo līdz šim ticis galā tikai siltais ūdens un mikrošķiedras lupatiņa.

      Dzēst
    2. Kanebo tuša - tas ir nopietns arguments :)

      Dzēst
    3. Es pat gribēju to tušu mest ārā, jo besīja berzt no acīm nost...bet šis ūdens tika ar to beidzot galā..un tuša izglābās no ārā mešanas:)

      Dzēst
    4. nopērc gan, es nejauši izmēģināju un viss smuki nost, pat bez tādiem gabaliņiem, kā parasti šī tuša nāk nost, bet tā izkūstot, kā visparastākā tuša :D

      Dzēst
  3. Es ar esmu sajūsmā par šo!
    Vienīgi ūdensnoturīgā tuša pat nesakustas, ja mēģinu to notīrīt ar šo :( līdz ar ko tikmun tā uz lauktiņa turpina atrasties jau gadiem uzticamais divfāžu L'Oreal noņēmējs :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ūdensnoturīgo man arī Bioderma nenotīrīja, bet ikdienā tās nelietoju, tādēļ tā nav problēma. Bet, Loreals tiešām labs, es pat pabrīnījos :)

      Dzēst
  4. Gribēju nopirkt, biju 3 Drogās un nekur nav!
    Vajadzēja pirkt, kad parādījās, bet nē, nožmiedzos un pati tagad nožēloju.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Laikam izpirkts dēļ atlaides, bet vispār - jocīgi, ka nav. Man jau likās, ka viņš ir visur.

      Dzēst
  5. Es arī nopirku vien ziņkārības dēļ, bet esmu sajūsmā par šo produktu, kā arī tas ir mans pirmais micelārais ūdens.

    AtbildētDzēst
  6. Līdz kuram datumam vēl atlaide Drogās?

    AtbildētDzēst