trešdiena, 2013. gada 24. aprīlis

DR. HAUSCHKA, Birch Arnica Body Oil

Ideāla kopšana fiziski aktīviem cilvēkiem. Bērza lapu ekstrakts, arnika, diždadzis un nātres aktivizē ādas vielmaiņu un veicina asins cirkulāciju, tā piegādājot siltumu saspringtiem muskuļiem un sūrstošām locītavām. Barojošas eļļas padara ādu maigu un elastīgu, kamēr piparmētru un citrona aromāts pacilā omu. Lieliska sildošai masāžai pēc fiziskas slodzes.Lietošana: maigi iemasējiet mitrā ādā pēc dušas vai vannas, lai saglabātu mitrumu un novērstu ādas sausumu.

Šo ķermeņa eļļu iegādājos brīdī, kad beidzot varēju sevi nosaukt par fiziski aktīvu cilvēku :) Visu ziemu biju slinkojusi, bet tuvojoties pavasarim gribējās iegūt labāku fizisko formu. Izvēlējos diezgan intensīvu treniņu programmu (Insanity), kura ilgst veselas deviņas nedēļas, bet atpūtai nedēļā paredzēta tikai viena diena.
Kaut arī pirms Insanity uzsākšanas aptuveni mēnesi biju vingrojusi pēc Jillian Michaels "6 Week Six-Pack" programmas, likās, ka neesmu darījusi neko, jo visi muskuļi sāpēja, kājas bija stīvas - klasiskais variants, kad ilgi nav darīts nekas. 
Bija ne tikai jāpārskata savs uzturs, bet arī jāiegādājas ķermeņa kopšanas produkti, kuri kaut nedaudz atvieglotu manas ciešanas :)

Dr. Hauschka eļļu lietoju gandrīz pēc katra treniņa. Ieziežu to vēl nedaudz mitrā ādā un tad veicu masāžu. Eļļai ir ļoti patīkams, sildošs, bet tajā pašā laikā atsvaidzinošs aromāts. Man patīk to nedaudz ierīvēt plaukstās un tad smaržot un smaržot. 
Aromāts man atgādina svaiga siena smaržu. Masāžas laikā var gremdēties bērnības atmiņās - par laukiem un gulēšanu sienā :)
Nezinu, cik lielā mērā eļļa atslābina muskuļus, jo nogurums jau tāpat jūtams, tomēr sajūtas pēc tādas masāžas ir ļoti patīkamas un nākamajā dienā ķermeņa āda ir mīksta un smaržīga. Vienīgais mīnuss - eļļa ir ļoti neekonomiska. 

Sastāvs:
Arachis Hypogaea (Peanut) Oil, Betula Alba (Birch) Leaf Extract, Arnica Montana Flower Extract, Arctium Lappa (Burdock) Extract, Urtica Dioica (Nettle) Leaf Extract, Fragrance/Parfum (Essential Oil), Limonene, Cinnamal, Linalool, Citral, Brassica Nigra (Black Mustard) Seed Extract

Kur nopirkt?
Stockmann
Cena:
LVL 15,60
Vērtējums:
9/10

7 komentāri:

  1. Mmm, arī tādu gribu :)Manam viscaur sāpošajam ķermenim noteikti patiktu :)

    AtbildētDzēst
  2. Vēl ir arī Quince body moisturize, kas domāts fiziski aktīviem cilvēkiem. Dikti jauka lieta, mitrina un noņem sāpes pēc sportošanas, pārbaudīts un strādā lieliski!

    AtbildētDzēst
  3. cik ātri iesūcās āda? Ek es ta kribu pavingrot, bet es nesaprotu kur lai to vingrošanu iegrūž...ja es vingrošu vakarā pēc pastaigas ar suni tad mani varēs iznest ar kājām pa priekšu :(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man iesūcas momentāli, galvenais nesmērēt uz sausas ādas.
      Es esmu izkārtojusi vingrošanu 8 vakarā, man tas ir optimālais variants, jo no rītiem nekādi nesanāk laiks - gribās ilgāk pagulēt, jo tāpatās jau sešos jāceļas, bet ja gribētu vingrot, būtu piecos, bet tas jau par traku.
      Varbūt sanāk uzreiz pēc atnākšanas mājās?

      Dzēst
    2. Skaistumlap, manuprāt, kārtīga pastaiga ar tik aktīvu suni kā tev, iespējams, pat neliela izskriešanās, turklāt svaigā gaisā arī ir tas treniņš! :)

      Jā, eļļa izklausās jauka!

      Dzēst