pirmdiena, 2012. gada 11. jūnijs

PAUL MITCHELL, Quick-drying styling glaze

Šoreiz par matiem un to veidošanu...
Pagaidām šis ir pirmais Paul Mitchell matu kopšanas produkts, kuru esmu iegādājusies. 
Ražotājs sola, ka lietojot šo līdzekli ievērojami saīsinās veidošanas un žāvēšanas laiks. Līdz šim ar ko tamlīdzīgu nebiju saskārusies, tādēļ radās interese. 
Visbiežāk es matus mazgāju tieši no rītiem, tamdēļ veidošanas laika saīsināšanās ir ļoti vēlama, jo gandrīz vienmēr es pamanos no mājām iziet vismaz 5-10 minūtes vēlāk, nekā vajadzētu.
Pēc šī līdzekļa lietošanas mati patiešām izžūst daudz ātrāk nekā bez tā. Nezinu gan, kurai no sastāvdaļām pateicoties tas tā notiek, bet fakts paliek fakts.
Mani mazliet apbēdināja tas, ka līdzeklim nav nekādas smaržas, jo priekšroku dodu matu produktiem ar "smuku" aromātu.
Vēl tiek solīts spīdums un apjoms. Par spīdumu es varētu piekrist, bet par apjomu gan ne, bet tas mani īpaši nesatrauc, jo veidoju matus ar apaļo suku un pateicoties tai iespējams iegūt sev vēlamo rezultātu. 
Lietoju to kā jau vairumu veidojošo līdzekļu - nelielu produkta daudzumu ieklāju mitros matos un pēc tam žāvēju un veidoju ar fēnu. 
Man šķiet, ka viņš varētu būt mūžīgs, jo pudelē ir 250ml produkta, bet vienai lietošanas reizei pietiek ar pavisam nelielu daudzumu. Manā lietošanā viņš ir jau pusgadu, bet šķiet, ka pudele joprojām ir pilna. Iespējams, ka produktam pat beigsies derīguma termiņš pirms es pagūšu to izlietot, jo katru reizi jau arī negribas lietot vienu un to pašu...
Kopumā man šis līdzeklis patīk diezgan labi, jo tas nogludina matus un žāvēšanas process norit daudz ātrāk. Vēl man ļoti svarīgi ir tas, lai veidošanas līdzekļa dēļ mati nekļūtu netīri jau pēc vienas dienas, jo biežāk kā reizi divās dienās man matus negribētos mazgāt. Lietojot šo produktu par to var nesatraukties, jo tas nepadara matus smagnējus.

Sastāvs:
Water (Aqua); Polyquaternium-11; Bisamino PEG/PPG-41/3 Aminoethyl PG-Propyl Dimethicone/Hedychium Coronarium (White Ginger)/PEG-12 Dimethicone; Pyrus Malus (Apple) Fruit Extract; Panthenol; Bisamino PEG/PPG-41/3 Aminoethyl PG-Propyl Dimethicone/Algae/Aloe Barbadensis Leaf/Anthemis Nobilis (Chamomile)/Henna/Simmondsia Chinensis (Jojoba)/Rosmarinus Officinalis (Rosemary)/PEG-12 Dimethicone; Wheatgermamidopropyl Ethyldimonium Ethosulfate; Cocamidopropyl Betaine; Propylene Glycol; Polysorbate 20; Hydroxyethylcellulose; DMDM Hydantoin; Iodopropynyl Butylcarbamate; Fragrance (Parfum); Benzyl Salicylate

Kur nopirkt?
universālveiklā Stockmann
Cena:
aptuveni LVL 6, bet precīzi neatceros (čeku esmu nozaudējusi)
Vērtējums:
8/10

11 comments:

  1. Ļoti interesanti! Nebiju dzirdējusi, ka šādi līdzekļi pastāv!

    AtbildētDzēst
  2. Paldies par atsauksmi! Man šo noteikti jāpamēģina :)

    AtbildētDzēst
  3. Man ļoti patīk PM kopjošā kosmētika, veidošanas līdzekļus vel neesmu mēģinājusi. Šīs gan man varētu patikt, jo matus es mazgāju bieži, un parasti no rītiem, būtu forši ja tos varētu ātrāk izžāvēt :)

    AtbildētDzēst
  4. Esmu ieverojusi, ka serumi ari saisina zhaveshanas laiku. Varbut silikons ir tas paatrinatajs?

    AtbildētDzēst
  5. Vai šo produktu var lietot arī žāvējot matus tāpat, bez fēna?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Domāju, ka jā, mati būs mazāk spuraini (ja tāda problēma vispār pastāv) un ātrāk izžūs.

      Dzēst
  6. Hi there Dear, are you actually visiting this web
    page daily, if so then you will without doubt obtain fastidious experience.


    my web site - appliance repair tampa rates

    AtbildētDzēst