svētdiena, 2012. gada 17. jūnijs

RIMMEL, Stay Glossy lūpu spīdums - Eternal Flirt

Gribu jūs ipazīstināt ar savu mīļāko lūpu spīdumu. To, ka tieši šis ir vismīļākais no visiem, es priekš sevis atklāju pavisam nesen, jo esmu nopirkusi, man šķiet, nu jau trešo iepakojumu. 
Lielākais mīnuss vairumam manis izmēģināto spīdumu ir bijis lipīgums. Zinu, ka daudziem tas netraucē, bet man šis apstāklis sagādā zināmu diskomfortu.
Ikdienā man patīk lūpu kopšanas produkti, kurus varu ātri uzklāt un bez problēmām tos atjaunot dienas gaitā - ejot pa ielu, braucot transportā un tamlīdzīgi, jo ja tāda nepieciešamība ir, tad tā nekavējoties jāīsteno, jo nevaru izturēt sausu lūpu sajūtu.
Līdz šim visbiežāk ikdienā mēdzu lietot Dzintara higiēnisko lūpukrāsu (to, kas oranžajā iepakojumā), bet tagad arī šo Rimmel spīdumu. Tādas "īstas" lūpukrāsas es lietoju svētku reizēs, respektīvi, diezgan reti, bet tas nenozīmē, ka man viņas nepatīk. Man ļoti patīk, tikai tas nav ikdienai, vismaz priekš manis. 
Pirmkārt, šis lūpu spīdums nav lipīgs, tas mazliet ietonē lūpas, nēsāšanā ir ļoti komfortabls. Tam nav īpaši izteiktas smaržas, bet tā kas ir, man šķiet 
diezgan patīkama un uz nerviem nekrītoša :)
Pēc uzklāšanas to vairs nevar just.
Vienīgi ražotājs ir "mazliet" pārspīlējis ar to 6 stundu noturību. Spīdums nav sevišķi noturīgs, pusdienu pārtraukums tam ir visai liels pārbaudījums, bet man tas netraucē, jo uzklāšanai spogulis nav vajadzīgs un spīdums man vienmēr ir līdzi, tā ka nekādu problēmu.

Kur nopirkt?
Drogās, universālveikalā Stockmann, Kolonnā u.c.
Cena:
Manuprāt, dažādos veikalos cena atšķiras, bet es to pirku par nepilniem 3 latiem (tā bija cena ar atlaidi)
Vērtējums:
9/10

4 komentāri:

  1. Tieši dēļ tāda efekta man lūpu spīdumi patīk, ļoti naturāli. Neesi mēģinājusi Chanel spīdumus, man liekas tie tev varētu patikt ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nē, neesmu mēģinājusi, bet ja Tu tā saki, būs jāiegādājas, vairāki toņi, manuprāt, ir vienkārši lieliski.

      Dzēst
  2. Mani arī ļoti traucē lūpu spīduma lipīgums, un lūpukrāsas gandrīz nelietoju, jo izvēlos ērtāk un ātrāk pielietojamus lūpu kopšanas variantus.
    Tieši tādēļ ļoti patīk nesen atklātie Korres lūpu sviesti (http://ej.uz/22ie) - ātri, ērti un labi :D

    Tevis aprakstīto arī derētu izmēģināt, varētu būt labs vasaras variants :)

    Miss?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. O, Korres, man ir paticis viss, ko esmu iegādājusies no Korres, esmu pārliecināta, ka lūpu sviesti nebūtu izņēmums :)

      Dzēst