ceturtdiena, 2012. gada 7. jūnijs

STENDERS, Ziemeļu citronmētra



Jau rakstīju cik ļoti man bija iepaticies Stendera dzērveņu dušas zefīrs (diemžēl jau beidzies), bet tieši viņš no jauna pavēra man durvis uz Stendera produktu pasauli. 
Otrais produkts, kuru iegādājos ir Citronmētras ķermeņa sviests. Šādi sviesti Stenderam ir četros variantos - citronmētras, jasmīnu, kokosriekstu un rožu izpildījumā. Nevarēju izšķirties starp citronmētru un rozi, jo iepatikās abi, bet gala rezultātā izvēlējos citronmētru, jo tam ir ļoti patīkama, saldena, bet atsvaidzinoša smarža. 
Sviests satur šī sviestu, jojobas eļļu, bišu vasku, mango sviestu - visādas labas lietas, kuras rūpējas un lutina ādu.
Manā gadījumā šis sviests ir ļoti daudzfunkcionāls produkts. Lietoju to gan ķermenim (vakaros), gan pēdu masāžai, arī kutikulas mīkstināšanai un pat lūpu kopšanai. Viņš ir diezgan trekns, tomēr salīdzinoši ātri iesūcas - ļoti labi mīkstina pēdas (it sevišķi tad, ja to iesmērē uz nakti un uzvelk zeķītes) un elkoņus. 
Kutikulas mīkstināšanai to lietoju pamīšus ar Lush Lemony Flutter, kurš arīdzan ir mans favorīts.
Domāju, ka dienas gaitā šis produkts nebūs labākā izvēle, jo ir pārāk trekns, bet uz nakti, manuprāt, ideāls. 

Sastāvs:
Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Mangifera Indica (Mango) Butter, Cera Alba (Beeswax), Tocopheryl Acetate, Citrus Grandis (Grapefruit) Oil, Lavandula Angustifolia (Lavender) Oil, Menta Viridis (Spearmint) Oil, Citral, Limonene, Linalool

Kur nopirkt?
Stenders veikalos, universālveikalā Stockmann
Cena:
LVL 4,90
Vērtējums:
8/10

16 comments:

  1. Mana plauktā arī ir kaut kāda Stendera renesanse, jau trīs pirkumi šomēnes..dīvaini, un visi patīk :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. jā, kaut kas traks ar to Stenderu, bet forši :)

      Dzēst
    2. ja, godīgi es vienmēr stendera veikalus biju uztvērusies kā kaut kādas suvenīru bodes :)

      Dzēst
    3. vispār jā, nebiju iedomājusies par viņiem no šāda skatu punkta, kādu laiku atpakaļ tā noteikti bija.

      Dzēst
  2. Stenders ir krietni pamainījis sastāvu, patīkami. Būs laikam pēc ilgiem laikiem jāiegriežas aplūkot, kas jauns.

    AtbildētDzēst
  3. Man ir kokosriekstu, aprakstam pilnīgi piekrītu un sviestiņš man patīk!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. kokosrieksu smarža man ar ļoti patīk, bet ziemā, tagad gribas ko atsvaidzinošāku

      Dzēst
  4. Man arī ir tieši šis citronmētras. Aromāts ir superīgs! Man kad ziemā bija sasprēgājuši lūpu kaktiņi izmantoju tikai šo produktu. Ātri vien sadzija!:)
    Piekritīšu, ka šim laikam tā nav labākā izvēlē, jo ir ļoti trekns, bet ziemā ideāli kalpo visādām lietām!:)

    AtbildētDzēst
  5. Man nesanak pa celjam Stenders, bet ir jau pagarsh sarakstinsh ar planotiem pirkumiem. Citronmetra gan ta nebus, jo mans kakjis ir traks uz melisas teju- baidos, ka shadi smarzhojosha uzprasishos uz nepatikshanam :)Japamegina ar jasmina aromatu

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. ja godīgi, man viņš neatgādina citronmētras smaržu, drīzāk tādas kā piparmētru ledenes

      Dzēst
  6. Ahh es esmu dzērveņu dušas zefīra fane un No Stendera es dievinu viņu masāžas sviestus, eļļas, Un BUMBAS :) esmu vannas fanāte, ja eju vannā tad tikai ar Stendera vannas bumbām vai vannas pienu. UN jau mēnesi lietoju Stendera acu krēmu, kas man arī ļoti patīk :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. hm, acu krēms....interesanti. Sejas kopšanas produktiem pagaidām neesmu pievērsusies. Kādreiz man arī ļoti patika bumbas, bet tad kaut kā apnika un sen neesmu bumbu vannās gājusi. Parasti vannā pieleju kādu eļļu.
      Jā, dzērveņu zefīrs ir dievīgs :)

      Dzēst
  7. Šo komentāru ir noņēmis autors.

    AtbildētDzēst
  8. Man arī šis sviestiņš ļoti patīk, lietoju jau gadiem. Labs sausiem elkoņiem, ceļgaliem, papēžiem. Viscaur ar šo ieziesties tiešām varētu būt stipri pārsālīts, jo iesūcas lēni un ir dikti taukains (kā jau sviestam pieklājas būt). Aromāts dievīgs :)

    AtbildētDzēst