sestdiena, 2013. gada 15. jūnijs

L'OREAL, L'OR NOIR Cannes 2013


Līdz 30. jūnijam veikalos "Kolonna" norisinās L'Oreal make-up dienas.  Tā ir iespēja L'Oreal kosmētiku iegādāties ar 25% atlaidi, kā arī saņemt dāvanas par pirkumu.
Saistībā ar visu šo pastāstīšu vēl par diviem produktiem no L'OR NOIR kolekcijas.

Volume Million Lashes L'Or Noir skropstu tuša (11.29 Ls)


Šī ir melna skropstu tuša ar zelta puteklīšiem. Ja atceraties, Ziemassvētku kolekcijā bija pieejama tuša ar dimanta puteklīšiem. Abas tušas, manuprāt, ir ļoti līdzīgas, ja ne identiskas. Arī šai spīdumiņi ir ļoti delikāti - pamanāmi pie noteikta apgaismojuma. 
Nekādu dramatisku efektu ar šo tušu panākt neizdodas, bet toties tā ir laba ikdienas lietošanai. Birstīte ir diezgan ērta (no gumijas), tomēr man šķiet nedaudz par lielu.

Vērtējums: 7/10

Color Riche Les Omber acu ēnas (7.74 Ls)


Ēnas ir labi pigmentētas, ar uzklāšanu nekādu problēmu nav, tomēr, ja tiek veidots vakara meikaps, ieteiktu acis krāsot vispirms, vai arī izmantot salveti, lai izvairītos no spīdumiem uz sejas. Īpaši gribētu izcelt paletes melno toni (tas ir arī vienīgas matētais tonis), jo tas ir ļoti pigmentēts un krēmīgs, tādēļ var izmantot kā laineri. Es reizēm to lieku pa virsu gēlveida lainerim, tad līnija izskatās ļoti piesātīnāta un matēta. 

Vērtējums: 8/10


Kopumā varu teikt, ka man patīk gan ēnas, gan tuša. Tušu vairāk izmantoju ikdienā, bet ēnas labāk der kādam svinīgākām pasākumam.

8 komentāri:

  1. Volume Million Lashes man galīgi nepatīk, lielākoties dēļ ūberlielās birstītes, ēnas izskatās daudzsološi :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, birstīte man arī šķiet par lielu, bet ne katastrofāli :)

      Dzēst
  2. Ļoti glīts koptēls.
    Pozitīvi ir tas, ka ēnas var lietot gan ziemā (uz ZS un JG ballēm - ikdienai bišķi pa šerpu) un arī vasarā.
    Patīk kolekcijas nagu lakas.

    AtbildētDzēst
  3. Es pie tās birstītes esmu jau pieradusi, jo šī man ir 5 vai 6 šī tuša - patīk man.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es tagad mainu tās tušas, kā zeķes, bet visām pārējām ir mazāka birstīte, tādēļ paņemot šo, vienmēr tāds kontrasts.

      Dzēst
  4. Ļoti labs tēls! Es pagrozīju ēnas rokā, padomāju, ka pārāk rudenīgas un noliku atpakaļ! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies :) Jā, rudenīgas, vai arī kādam vakara pasācienam.

      Dzēst