pirmdiena, 2013. gada 10. jūnijs

RIMMEL, 9-in-1 Skin Perfecting Super Makeup SPF 25

Pagājušā gada nogalē arī Rimmel laida klajā savu BB versiju. Mans mērķis nav izmēģināt visus iespējamos BB (CC un nu jau arī DD) krēmus, tomēr Rimmel produkcija man patīk, tamdēļ nolēmu pamēģināt. 
Ražotājs sola, ka šis produkts ir gan make-up bāze, gan sejas mitrinātājs, gan poru samazinātājs, gan visa nevēlamā maskētājs, izgaismotājs, matētājs, pasargātājs no saules kaitīgās ietekmes..... Varbūt es kaut ko piemirsu, bet tas viss izklausās "mazliet" pārspīlēti.

Pirmajās lietošanas reizēs biju ļoti patīkami pārsteigta. Šim BB krēmam, salīdzinājumā, piemēram, ar Maybelline versiju, ir biezāka, krēmīgāka konsistence. Tas ir arī nedaudz sedzošāks, un tieši šis apstāklis man bija ļoti būtisks, lai krēms uzreiz iepatiktos. Pat ja krēma konsistence ir biezāka, uz sejas nekāda smaguma sajūta piedzīvota netika. Noturība veselas dienas garumā tam nav izcila, tomēr ir diezgan laba.
Mana sajūsma manāmi noplaka brīdī, kad sapratu, ka šis BB krēms "nedraudzējas" ar dažiem maniem sejas krēmiem, piemēram, ar Lavera alvejas krēmu. Es vienmēr nogaidu 15-20 minūtes pēc krēma uzlikšanas, tikai tad krāsojos, tādēļ biju nepatīkami parsteigta, ka BB krēms sāka velties un kunkuļoties - izlīdzināt to bija ļoti grūti. Es, protams, pamēģināju to klāt uz tīras sejas, bet man neiepatikās, jo krēms, kaut arī nekunkuļojās, klājās nevienmērīgi, tādēļ man nav saprotams uzstādījums, ka šis BB krēms var kalpot kā make-up bāze. Kad apakšā klāju Dr. Hauschka mitrinošo krēmu, viss bija ideāli - BB krēms klājās gludi un vienmērīgi, tomēr man negribās katru reizi zīlēt - būs, vai nebūs. 
Žēl, ka tā, jo sākotnēji man šķita, ka esmu atradusi īsto.

Kur nopirkt?
Drogas
Cena:
LVL 6,69
Vērtējums:
4/10

19 comments:

  1. Vajadzētu man saviem 4 BB apskatu uztaisīt, kamēr kāds nav izlietots:)
    Bet kaut kā noguru no tiem BB :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, sāk jau apnikt. Vairs neatceros, kam tas bija un kur izlasīju, bet tagad pieejams arī DD krēms :)

      Dzēst
  2. Es esmu šokā. Tā gribēju pamēģināt, bet laikam tomēr nē....

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ļoti daudziem patīk šis BB, varbūt man tikai tā...

      Dzēst
    2. man tas pats maybelline BB neder, par ko visi sajūsmā, pēc stundas man visa seja spīdīga un viss meikaps pa galam:)

      Dzēst
    3. Maybelline man ļoti patīk, ja vien viņš būtu biku sedzošāks :)

      Dzēst
    4. man viss patīk tikai pēc stundas viņš no sejas ir nokusis.... vismaz no manas :)

      Dzēst
    5. jā, tas nav visai forši :(

      Dzēst
  3. žēl, ka nedraudzējas Tev tie krēmi. man tā arī bija ar garnier bb krēmu.
    un kā ir ar toni? gaišais ir tiešām gaišs?

    AtbildētDzēst
  4. Jo vairāk sola, jo mazāk dara :) es uz vasaru atliku visus BB, CC un citus tonālos un lietoju tikai pūderi ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es arī gribētu lietot pēc iespējas mazāk, bet ar pūderi vien man nepietiek :)

      Dzēst
  5. Ak, nu jā, nedraudzējas ar krēmiem, kamēr piemeklēs vēl to, ar kuru draudzējas... Bet nu bismaz uz rokas es veikalā noteikti pamēģināšu.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Pamēģini gan :) Tā jau man viņš patīk, tikai ja sadraudzējas ar krēmu.

      Dzēst
  6. Man šis BB krēms no visiem mēģinātajiem ir pats mīļākais. Tā kā sejas krēmus nevaru bieži mainīt sejas kaprīzuma dēļ, tad ar manu krēmu tas ļoti labi draudzējās, nevirpinājās.
    Uz manas sejas šis BB krēms ir ilgi turējās, bet pie vainas var būt daudzi faktori kas un kāpēc.
    Žēl, ka Tu neiedraudzējies ar šo BB krēmu, bet man tas ļoti patika. ;)

    AtbildētDzēst
  7. Un tas LIGHT tonis ir tiešām LIGHT, jā?

    AtbildētDzēst
  8. Es atvainojos par laikam muļķīgo jautājumu bet - vakarā, pirms gulētiešanas, BB krēms ir jātīra nost no sejas?

    AtbildētDzēst