trešdiena, 2013. gada 12. jūnijs

DR. HAUSCHKA, Moisturizing Day Cream


Dr. Hauschka mitrinošais dienas krēms paredzēts sausai un normālai ādai. Viegls, stimulējošs mitrinātājs regulē un līdzsvaro ādas mitruma līmeni. Blāva, gurdena āda atgūst vitalitāti un dzīvīgu sārtumu. Krēms ātri iesūcas, neatstājot taukainu plēvīti.

Šis ir mans pirmais Dr. Hauschka sejas krēms. Līdz šim biju lietojusi šī zīmola sejas attīrošos līdzekļus, kā arī šo un to no ķermeņa kopšanas produktiem. 
Man bija nepieciešams viegls, dienai paredzēts sejas krēms, kuru varētu lietot zem meikapa, un kurš nepārslogotu ādu. 
Krēmam ir diezgan šķidra konsistence, ir pat jāuzmanās, lai tas kaut kur neaiztecētu. Jāsaka, ka pirmajās lietošanas reizēs tas kaitināja, bet turpmāk jau samierinājos, jo pats krēms man ļoti iepatikās. Mirkli pēc uzklāšanas seja ir spīdīga un liekās pat nedaudz eļļaina, bet jau pēc 10-15 minūtēm krēms ir iesūcies pilnībā. Jebkurš no maniem tonālajiem krēmiem un BB krēmiem uz viņa klājas vienkārši lieliski.
Smarža, kā jau visiem Dr. Hauschka produktiem, ir ļoti dabiska un neuzbāzīga.
Krēma efektu man grūti aprakstīt, kaut arī man tas ļoti iepatikās. Ar laiku krēms tā kā normalizēja sejas ādas stāvokli. Kā var izlasīt šajā rakstā - Dr. Hauschka kosmētika ļauj atgūt ādas ideālo līdzsvaru. Es varu tikai pievienoties teiktajam, jo labāk krēma sniegto efektu raksturot nevaru. Kaut arī produkta aprakstā nav minēts apsārtumu mazinošs efekts - es to sajutu. Sejas tonis kļuva vienmērīgāks, karstā laikā āda mazāk taukojās.  
Katrā ziņā, esmu ļoti iemīļojusi Dr. Hauschka produkciju, un noteikti pie tās atgriezīšos vēl un vēl.

Sastāvs:
Water/Aqua, Anthyllis Vulneraria Extract, Prunus Armeniaca (Apricot) Kernel Oil, Alcohol, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Extract, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Daucus Carota Sativa (Carrot) Root Extract, Arachis Hypogaea (Peanut) Oil, Triticum Vulgare (Wheat) Germ Oil, Hypericum Perforatum (St. John'swort) Extract, Glycerin, Calendula Officinalis Flower Extract, Lecithin, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Fragrance/Parfum (Essential Oil), Limonene, Linalool, Farnesol, Benzyl Benzoate, Geraniol, Citronellol, Citral, Eugenol, Benzyl Salicylate, Algin, Xanthan Gum

Kur nopirkt?
Biotēka, Stockmann
Cena:
aptuveni LVL 13 (30 ml)
Vērtējums:
9/10

11 comments:

  1. tik daudz visādas eļļiņas sastāvā, vai poras neaizsit? un kāda tev sejas āda? :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nē, neko tādu novērojusi neesmu. Man ir jutīga/kombinēta āda (vasarā), bet ziemā vairāk jutīga/sausa.

      Dzēst
    2. Dr. Hauschkai ir arī normalizējošā eļļa, kuru var pievienot dienas krēmam - tā palīdz samazināt ādas taukošanos. Man būtu interesanti to izmēģināt. Var nopirkt arī 5ml paraudziņu pamēģināšanai :)

      Dzēst
  2. Es vēl ļoti uzmanīgi izmēģinu viņu sejas produktus, bet ķermenim man ļoti, ļoti :) Patika pieniņš kosmētikas noņemšanai, melisas krēma paraudziņs arī bija ok

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man jau tagad gribās izmēģināt ļoti daudz ko, it īpaši rožu krēmu :)

      Dzēst
  3. Esmu stāvā sajūsmā par Dr. Hauschka produktiem!

    AtbildētDzēst
  4. Šis atkal ir viens no tiem ražotājiem, pie kura stenda es neeju, jo ārēji neuzrunā tie iepakojumi, kaut gan atsauksmes vienmēr ir labas.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man atkal otrādi, sākumā neko daudz nezināju par zīmolu, kad tikko tas parādījās Latvijā, bet ārējais izskats likās ļoti vilinošs.

      Dzēst
  5. man bail no tik daudzām eļļām sastāvā :( diemžēl mana pieredze rāda, ka tas man neder. Vienīgais var pamēģināt tos mazos iepakojumus, visi jau baigi slavē :))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, Hauškai tas ir baigi forši, ka ir tie mazie iepakojumi :)

      Dzēst
  6. Kur Dr. Hauschka produktus var nopirkt ārzemju internetveikalos, pēc iespējas lētāk?

    AtbildētDzēst