trešdiena, 2013. gada 19. jūnijs

RIMMEL, Stay Matte long lasting pressed powder


Ja ne Tati no GlamLifeGuru un Tanya Burr, kura apgalvoja, ka Rimmel Stay Matte ir labākais pūderis uz pasaules, es diez vai tam būtu pievērsusi uzmanību. 
Tātad, Rimmel - Stay Matte pūderis: sola saglabāt matētu seju līdz pat 5 stundām, kā arī minimizēt poras, respektīvi, padarīt tās mazāk redzamas. 
Poru jautājums man nav sevišķi aktuāls, tomēr matēšana gan. 


Es neesmu pilnīgi matētas sejas cienītāja, jo, manuprāt, tas izskatās nedabiski un nedzīvi, tādēļ pūderi, kurš paredzēts tieši matēšanai, lietoju atsevišķās sejas zonās - uz deguna, pieres vidusdaļā un uz zoda. Šim mērķim izmantoju nelielu, bet mīkstu otiņu - parasti tā ir kāda no acu ēnu otām.
Triks ir tāds, ka jo mazāk pūdera es izmatoju, jo ilgāk matējošais efekts saglabājas. Reizēs, kad sanāk nedaudz pārspīlēt (ar pūdera daudzumu), seja sāk "spīdēt" krietni ātrāk - jau pēc pāris stundām, bet tas, protams, atkarīgs arī no temperatūras ārā.
Pūderis ir ok, bet vai labākais uz pasaules, nezinu, jo uz manas ādas, ja tas ir kaut nedaudz par daudz, tas ir manāms. Protams, ne jau pa gabalu, bet tomēr. Šo situāciju var labot ar izsmidzināmo termālo ūdeni, vai meikapa fiksatoru.
Runājot par iepakojumu... Tas ir gauži nepraktisks. Līdzi to paņemt ir problemātiski, jo vāciņš neturās ciet. Spogulīša nav, bet man tā nav problēma. Smarža ir tāda ļoti vecišķa - man neliekas kaitinoša, tomēr kādam noteikti tāda varētu šķist.

Kur nopirkt?
Drogas
Cena:
LVL 3,69 (cena ar atlaidi)
Vērtējums:
6/10

22 komentāri:

  1. Manu uzmanību piesaistīja Rimmel Match Perfection blush. Šobrīd laikam atlaides, jāizmēģina. Varbūt esi mēģinājusi?

    Matējošie pūderi īpaši nesaista.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nē, neesmu gan. Jā, šobrīd īstais laiks, ja gribās iegādāties kaut ko no Rimmel :) Varu ieteikt Match Perfection konsīleri - man ļoti patīk.

      Dzēst
    2. Konsīleris labs, lietoju jau. Savējo atvedu no UK, bet šķiet, ka viņiem toņu nosaukumi atšķiras. Liekas, ka mans tonis nemaz LV nav.

      Dzēst
    3. Ja nemaldos, pie mums nopērkami tikai Light un Medium toņi. Vairāk par diviem nekur neesmu redzējusi.

      Dzēst
  2. Es arī gribu šo pūderi izmēģināt!Man liekas viņiem ir arī "caurspīdīgais" variants,varbūt tas nebūtu tik ļoti redzams uz sejas?
    Nu cena nav augsta,domāju tādu iesviest somā un nesāk katram gadījumam,ja arī kaut kas notiks,nebūs žēl. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Šis ir tas caurspīdīgais. Tā redzamība uz sejas izpaužas kā neliela miltainība, respektīvi, vienkārši var redzēt, ka uz sejas ir pūderis. Tiesa, ja izdodas nodozēt pareizo daudzumu, tad nekas nav redzams.

      Dzēst
  3. Man arī ir tieši šis pats transparentais tonis un tā smarža ne sevišķi, bet iztikt var. Iegādājos tikai tāpēc, lai man būtu vismaz viens pūderis, jo sejas spīdēšana man nav aktuāla, bet šis pūderis tīri labi ''noslēdz'' vaigu sārtumu un bronzeri:)

    AtbildētDzēst
  4. Par šo arī esmu dzirdējusi daudz labas atsauksmes, bet pašai pirkt kaut kā negribas ) un pēc Tavas atsauksmes sapratu, ka nav vērts :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, tas tomēr ir arguments, ja kāds saka, ka šis konkrētais pūderis ir pats, pats... Nevaru teikt, ka viņš ir slikts, tomēr nav arī ideāls - vismaz priekš manis.

      Dzēst
  5. Es ar pēc Tanya Burr šo iegadājos!:)Man pagaidām patīk, neesmu stāvā sajusma, bet nopelt ar nevaru. Matē labi, tās aptuveni 5 stundas man ari noturas, bet ne vairāk! Smarža gan man ari ne visai, bet tīri pieciešama.
    Esmu izlietojusi jau kādu 3 daļu, un nesen klājot pamanīju, ka jo vairāk uz vidu, jo vairāk tur ir mazu spīdumiņu(lai gan, kam tad matētošam produktam spīdumiņi?!)
    Un jā, viens liels Fui!gan tam iepakojumam.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Interesanti, pagaidām vēl nekādus spīdumiņus atklājusi neesmu, kaut arī pūderis lietojas diezgan naski :)

      Dzēst
    2. man pūderis sen kā jau pusē, un arī nekādus spīdumiņus nemanu. ;D

      es gan varu teikt, ka šis ir teju pats labākais pūderis, kādu esmu lietousi. seja kļūst spīdīga tikai uz dienas beigām, tonālais arī nekustas no vietas. vienīgais, ka jau sākumā pamanīju, ka man poras aizsprosto nedaudz. bet patīk tas, ka, lai arī cik daudz to lietotu, nav ļoti manāms un arī jūtams tas, ka uz sejas ir daudz pūdera.

      Dzēst
    3. Jā, man diemžēl tā nav, ka nav manāms :(

      Dzēst
  6. šo neesmu mēģinājusi, bet vispār man patīk caurspīdīgie pūderi. Patreiz ir vairāki apritē - Lavera birstošais, Loreal BB, Artdeco izgaismojošais. Lietoju pēc noskaņojuma

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Birsošais, caurspīdīgs. Un dabīgs :) Dod miltus uz sejas, ja pārspīlē, bet tā ir ok

      Dzēst
  7. Es šo pūderi nepērku iepakojuma dēļ, nu labi, nav spoguļa, tā kā puse no bēdas, bet man ir liktenis - šādus korķus pazaudēt! Tā ar mani vienkārši tas ir - ja nenāk piestiprināts pie komplekta, tad laikam kāds gariņš čiep!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man parasti zūd viena zeķe, bet Tev korķīši un vāciņi :)

      Dzēst
    2. Zeķes man zog suns un laikam met kaut kādā melnajā caurumā, jo redzēt es ar tām zeķēm mutē viņu esmu redzējusi un to zaglēnu pieķērusi, bet kur paliek zeķes - nezinu. Tāpēc pērku visas vienādas zeķes un valkāju tik ilgi, līdz no 10 pāriem paliek tikai 1 zeķe! :D

      Dzēst