sestdiena, 2013. gada 22. jūnijs

ESSENCE summer 2013 Guerilla Gardening collection


Pavisam nesen veikalos parādījusies jaunā Essence vasaras make-up kolekcija "Guerilla Gardening". 
Kolekcijā ietilpst:
3 acu ēnas: 01 Garden Up!; 02 My Piece of Land; 03 Plant the Planet
2 uzacu tušas: 01 Garden Girls; 02 My Piece of Land
2 lūpu spīdumi (krēmi): 01 Mission Flower; 02 Floral Glam
4 nagu lakas: 01 I'm the Moss; 02 Plant the Planet; 03 Mission Flower; 04 Floral Glam
2 nagu pūderi: 01 I'm the Moss; 02 Mission Flower
Nagu dizaina otiņa: 01 To Sweep is Sweet
Krāsainas matu gumijas: 01 Guerilla Girls


Manā īpašumā nonākušas acu ēnas (02 My Piece of Land), vaigu sārtums (01 Mission Flower), uzacu tuša (02 My Piece of Land) un lūpu spīdums (01 Mission Flower).


My Piece of Land uzacu tuša man likās visinteresantākais, kā arī man personīgi visnoderīgākais no manā īpašumā esošajiem kolekcijas produktiem. Otrais tonis paredzēts brunetēm, tomēr uzacis iekrāsoju diezgan tumšas, tādēļ tonis der labi. 
Tušas sastāvā ir mikrošķiedras (ja ieskatās, tad bildē arī var redzēt), kuras palīdz uzacīm izskatīties biezākām. Manā gadījumā tas ir pluss.
Izmēģināju šo tušu gan virs uzacu zīmuļa, gan vienu pašu. Jāsaka, ka rezultāts man patika abos gadījumos. Lietojot virs zīmuļa, uzacis izskatās pieķemmētākas, biezākas. Bez zīmuļa apakšā rezultāts ir ļoti dabisks, pat nevar pateikt, ka kaut kas ir lietots. Par cik man uzacis ir ļoti gaišas, tad lietojot tikai šo tušu, tās kļūst redzamas, bet izskatās tas ļoti delikāti. 
Šis produkts viennozīmīgi ir mans kolekcijas favorīts.


My Piece of Land acu ēnas - klasisks tumši brūnais, kāds vienmēr ir noderīgs. Ēnas man patīk - tās nebirst, diezgan labi klājas, tomēr ar izpludināšanu varētu būt labāk.

Mission Flower vaigu sārtums - spilgts fuksijas tonis. Pie izpludināšanas sārtums paliek matēts, kas ir labi, jo tad tas vairs nevar izsmērēties. Tie, kas lasa manu blogu, zina, ka vaigu sārtumus nelietoju, tomēr nolēmu pamēģināt. Man likās visai nepierasti, tomēr neslikti.


Mission Flower lūpu krēms - atkal jau spilgts fuksijas tonis. Krēms ir matēts, tomēr, lai panāktu vienmērīgu un spilgtu klājumu, ir jāklāj vismaz trīs kārtas. Lai cik glīti tonis izskatās tūbiņā, man tas diemžēl nepiestāv.

Kolekcijas produkti pieejami veikalos Drogas.

Vai jums ir interese izmēģināt kādu no Guerilla Gardening kolekcijas produktiem? 

10 comments:

  1. Man ir abas zaļās lakas un zaļais pūderis. Rīt taps tematiskais manikīrs. :) gribēju lūpu krēmu, bet man tie lūpu produkti tik daudz, ka izlaidīšu.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Zaļās lakas noteikti jaukas, bet pūderis gan nav man, tomēr Tavu tematisko manikīru labprāt apskatīšu :)

      Dzēst
  2. Būtu nopirkusi lakas, bet nagi ir tik katostrofālā stāvoklī, ka tagad ārstēju ar NailTec.

    Pārējais neieinteresēja.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man arī šobrīd (vēl joprojām) nagi ir diezgan bēdīgi, ārstēju ar Nail Envy.

      Dzēst
  3. uzacu tuša šķiet tāda interesanta :) tur divi toņi, ja? Brūns nav baigi silts?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nē, silta nav, ja būtu, tad man nederētu. Pieļauju, ka gaišmatēm domātais varētu būt krietni siltāks (spriežot pēc iepakojuma krāsas).

      Dzēst
  4. Es arī nesen nopirku uzacu želeju. Neesmu sajūsmā, bet tas man ir pirmais tāda tipa produkts, varbūt vienkārši jāpiešaujas uzklāšanā. Liels mīnuss -- uz dienas beigām, ja vēl ir karsts (kā tas bija vakar) man tās šķiedriņas izsmērējās krietni tālāk par uzacīm, ja netīšām tur pieskāros.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Pagaidām tādu lietu neesmu pamanījusi, bet vienalga - uzmanīšos :)

      Dzēst
  5. Interesanta kolekcija, man patīk uzacu tuša un vaigu sārtums!

    AtbildētDzēst