otrdiena, 2013. gada 25. jūnijs

CATRICE, Prime and Fine eyeshadow base


Catrice līdz šim man nav licis vilties (izņemot vienu gadījumu - ar tumši zilām mono acu ēnām). Šī kosmētika ir ļoti lēta, pat ja salīdzina ar citiem plaša patēriņa kosmētikas zīmoliem, tomēr bieži atliek vien pabrīnīties par labo kvalitāti. Tas attiecas ne tikai uz pašiem produktiem, bet arī uz iepakojumu, kas ir ļoti kvalitatīvs. 

Acu ēnu bāzi es lietoju gandrīz katru dienu, tādēļ man ir svarīgi, lai tā labi padara savu darbu. Nevaru sūdzēties par sliktu pieredzi, tāda ir bijusi tikai viena, bet, acīmredzot, mani plakstiņi nav tik problemātiski :) 
Apskatot šo bāzi, cerēju, ka tā kalpos ne tikai kā ēnu bāze, bet arī kā maskējošs līdzeklis, jo tā ir ar toni, tomēr šo uzdevumu tā neveic. Uz plakstiņa bāze ir caurspīdīga. 
Līdz šim biju pieradusi pie Make up Factory bāzes, kura bija ļoti mīksta un krēmīga. Šī, savukārt, ir diezgan blīva un bieza. Ar to jādarbojas diezgan ātri, jo bāze nofiksējas gandrīz momentāli, kas no vienas puses ir pluss, jo nav ilgi jāgaida, pirms klāt ēnas.
Ar šo bāzi man ēnas turās visu dienu, neizbalē, nebirst utt., tādēļ ar to esmu pilnībā apmierināta :)

Kur nopirkt?
Drogas
Cena:
aptuveni LVL 3
Vērtējums:
8/10

13 comments:

  1. Es nesen vīlos mono ēnās - gribēju matētas, bet iznākums galīgi nepatika. Jāmēģina vēlreiz, varbūt sadraudzēšos.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ja es pareizi sapratu, tad tā veiksme, vai neveiksme atkarīga no toņa. Gribu salīdzināt vairākus, lai beidzot būtu kaut kāda skaidrība :)

      Dzēst
    2. Absolute nude palate man ļoti patīk, bet kvartetam "twinkle in the eye" gaišākajām ēnām noturība ar visu bāzi varēja būt labāka.

      Dzēst
  2. Varētu uzmest acis uz šo, izskatās jau normāla :) PAldies par atsauksmi!

    AtbildētDzēst
  3. Manējā Too Faced iet uz beigām, būs jāmēģina šī, paldies par rakstu! :)

    AtbildētDzēst
  4. Ēnas reizēm glābj to klāšana ar slapju otu (bet varbūt šis variants jau izmēģināts un arī nederēja).
    man regulāri problēma ar haki ēnām - uz rokas veikalā izskatās tik burvīgas, bet uz plakstiem vienkārši netīras ķēpas. Pamēģināju ar slapju otiņu un dabūju ļoti piesātinātu, skaistu krāsu. tas gan bija ar Art Deco ēnām.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ar tām mēģināju dažādus variantus, nederēja, bet vienalga - paldies par ieteikumu :)

      Dzēst
  5. Man šobrīd ir BeYu bāze, bet vēl neesmu sapratusi. Šādus ķobīšus vairs nepērku ar neveiksmēm pēc Artdeco bāzes izžūšanu.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es arī gribēju pirkt BeYu bāzi, bet veikalā vairs nebija :) Jā, ar ķobīšiem mēdz gadīties izžūšana :) Man viens Artdeco izžuva, bet otrs, kuru biju nopirkusi, bija svaigs līdz pēdējajam triepienam :)

      Dzēst
  6. es ar uzķēru drogās uz atlaidēm, catrice bāzi un ēnas. vajadzēja iet uz svarīgu pasākumu un atrast skaisti zaļas ēnas.. parasti tam 'lētajam galam' īpaši neuzticos, bet šitās patiešām savu pienākumu izpildīja godam. krāsa piesātināta, noturīgas un nesmērējās, ņemot vērā, ka ārā +27!! bāze maiga un mīksta likās, maniem sausajiem plakstiņiem tieši laikā :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man arī šķita, ka lētie- tātad sliktie, bet būs šim jādod iespēja!

      Dzēst