ceturtdiena, 2015. gada 6. augusts

Mēneša favorīti

Šķiet, ka es protu pareizi izvēlēties atvaļinājuma laiku, jo beidzot pie mums atnākusi vasara :) 
Savelkot kopā visus aizvadītā mēneša galus, jau atkal savācās paprāvs skaits ar produktiem, kurus lietoju ar patikšanu. Daži, drīzāk jau vairums no tiem ir jaunumi, kurus izmēģināju pirmo reizi, bet daži ir tā teikt odies but goodies.

Esmu pilnīgā sajūsmā par Dove dušas želeju silk glow. Vispār, saukt to par dušas želeju, manuprāt, ir nedaudz kā zaimošana, jo tas ir visīstākais dušas krēms - biezs, smaržīgs un barojošs. Pēc tā lietošanas mierīgi varu iztikt bez papildus mitrinātāja. Nu, vismaz kamēr vasara :)
Par Lumene kūdras masku jau rakstīju (atsauksme) - ļoti patīk.
Ļoti patīkams lietošanā un ideāli piemērots vasarai izrādījās Dzintara Nature's Recipe pretgrumbu serums. Kad izlietošu visu iepakojumu, noteikti uzrakstīšu plašāku atsauksmi.
Dzintara saules aizsargkrēms SPF 50 arī izrādījās patīkams atklājums. Tas noteikti nav super viegls, vai matējošs, bet labi pasargā ādu un neizraisa nekādas alerģiskas reakcijas. Nelietoju viņu katru dienu, bet tikai tad, ja zinu, ka lielāko dienas daļu atradīšos ārpus telpām. 
Missha spilventiņš arī joprojām tiek lietots (atsauksme).
Ļoti smaržīgs un labs palīgs nagu kopšanā bija Eveline Argan Elixir 8 in 1 - eļļa ir ļoti viegla, ātri iesūcas un momentā uzlabo nagu izskatu.
Iegādājos Artdeco Sunshine mono acu ēnas (Nr.21) - ļoti kvalitatīvas un labi pigmentētas, kā arī tonis skaists, tādēļ šobrīd tās lietoju ļoti bieži.
Matējošās salvetes es nelietoju katru dienu, bet kad ir tāda nepieciešamība, tad ir labi, ja tās ir pa rokai. Šīs Oriflame salvetes tika iegādātas jau pagājušajā vasarā (paņēmu vairākus iepakojumus). Uz vienu vasaru man parasti arī "aiziet" viens iepakojums. Šīs man ļoti patīk, jo labi noņem lieko spīdumu, neatstāj uz ādas nekādu pūdera kārtu, nav cietas un iepakojums ir neliels un ērts līdzi nēsāšanai.
Kad dušas priekiem varu veltīt nedaudz vairāk laika un ir vēlme ienirt brīnišķīga aromāta valstībā, tad izmantoju Stendera dzērveņu dušas zefīru, kas man ir atkārtots pirkums. Ļoti patīk šis produkts.
Ar pēcsaules kopšanas līdzekļiem man nav teju nekādas pieredzes, bet, kad vīrs no pārgājiena atgriezās sarkans kā vēzis, tad nebija laika dusmoties, bet vajadzēja ātrumā kaut ko izdomāt. Paņēmu šo Lavera SOS After Sun Fluid ar organisko alvejas gēlu un šī sviestu tā sastāvā, kas piemērots gan sejas ādai, gan ķermenim. Ļoti patīkams un viegls pēc tekstūras. Uzreiz nomierina un atvēsina ādu. Jau nākamajā dienā apsārtums bija daudz mazāks un āda vairs nesūrstēja, kas liek man domāt, ka krēms tiešām labi padarīja savu darbu :)

Jau sen favorītu rakstos neesmu rakstījusi ne par ko citu, kā tikai par kosmētiku. Nolēmu šoreiz pieminēt dažas grāmatas, kuras aizvadītajā mēnesī man bijušas īpaši aktuālas.

Grāmatas par fotogrāfiju mājās man ir diezgan daudz - tās tiek iegādātas regulāri, tādēļ nevarēju nenopirkt fotogrāfa Arno Bani grāmatu, kas veltīta Maiklam Džeksonam. Par Maiklu pēdējo pāris gadu laikā esmu izlasījusi diezgan daudzas grāmatas - gan biogrāfijas, gan atmiņu stāstus. Visvairāk man patikušas tās, kurās analizēta un atspoguļota Maikla radošā darbība, piemēram, Dž. Vogela "Man in the Music, The Creative Life and Work of Michael Jackson", "Earth Song: Inside Michael's Jackson's Magnum Opus" u.c.
Šajā grāmatā savukārt atspoguļots darbs pie vienas foto sesijas, kas notika Parīzē - 1999. gadā. Iecere bija kādu no fotogrāfijām izmanot albuma Invincible (2001) noformējumam, bet gala rezultātā tur tika izmantots cits attēls, bet šīs fotogrāfijas palika nevienam nezināmas (līdz dienas gaismu ieraudzīja šī grāmata).
Pēc sesijas Maikls izvēlējās četras fotogrāfijas, kuras viņam patika vislabāk, bet grāmatā varam apskatīt visus negatīvus, vietām ar piezīmēm, kā arī izlasīt aprakstus par to, kā viss tika organizēts un kā viss notika. Ļoti interesanti :)


Barbaras Demikas grāmatu "Nothing to Envy" neesmu vēl pabeigusi, bet atlicis pavisam nedaudz, tādēļ droši varu teikt, ka grāmata ir ārkārtīgi interesanta, kaut arī to lasot bieži pārņem dusmas un pilnīga bezspēcības sajūta. Tā stāsta par cilvēku ikdienas dzīvi Ziemeļkorejā, kurā valda totalitāra diktatūra. Grāmatas galvenie varoņi ir seši cilvēki, kuriem ir izdevies aizbēgt uz Dienvidkoreju un tikai tādēļ grāmatas autorei ir bijusi iespēja uzklausīt viņu stāstus. 
Mariamas Petrosjanas grāmatu "Nams, kurā..." izlasīju tiklīdz tā tika iztulkota un izdota latviešu valodā (2013. gadā). Grāmata uz mani atstāja neizdzēšamu iespaidu un noteikti ierindojas manu mīļāko grāmatu sarakstā. Nolēmu to pārlasīt, tādēļ jau atkal esmu Pelēkā Nama varā :)

10 comments:

  1. Es arī vasaras sākumā iegādājos Dzintara Laura Mars aizsargkrēmu. Dikti nopriecājos, ka augsts spf faktors, taču SPF pasargā tikai no svilinošajiem saules stariem, nevis no UVB kaitīgajiem- vēzi izraisošajiem. Man tas ir ļoti svarīgi, citiem iespējams ir būtiski tikai neapdegt, nākamreiz būšu vērīgāka. Pats krēms man patīk! Smaržo arī garšīgi.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. It kā jau sastāvā esošie benzophenone-3 un bis-ethylhexyloxyphenol methoxyphenyl triazine pasargā arī no UVA starojuma, bet, jā, benzophenone-3 tikai daļēji.

      Dzēst
    2. Savukārt, Ethylhexyl Methoxycinnamate primāri ādu pasargā tieši no UVB starojuma.

      Dzēst
  2. "Nams, kurā..." ieinteresēja, drīz meklēšu rokā, pati nesen sāku lasīt slaveno Civilizāciju sadursmi.
    Par Ziemeļkoreju visvisādas dok.filmas skatos jau kopš vasaras sākuma. Man vispār vienmēr interesējušas tādas noslēgtas vietas, bet kā vienu filmu noskatījos, tā tagad visas pēc kārtas, beigās aizrakos pat līdz viņu pašu mākslas kino, ko arī taisos drīz skatīties.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, Civilizāciju Sadursmi es arī labprāt izlasītu :) Vispār, tik daudz ko gribas izlasīt, redzēt un dzirdēt :) Ko vari ieteikt no redzētajām filmām?

      Dzēst
    2. https://www.youtube.com/user/vice - viņu kanālam bija interesanta filma ''Inside North Korea'', ir arī filmas par citām tēmām, par Saudi Arābijas sievietēm arī bija saturīga.
      Par ZK laba filma arī bija no Discovery, bet tagad to konkrēto nevaru atrast. Un vēl vērts paskatīties filmas, kur ir intervijas ar izbēgušajiem cilvēkiem - tad tiešām pilnīgi skudriņas skrien pār kauliem...

      Dzēst
  3. Nemaz nezināju, ka Oriflame ir tās matējošas salvetītes :) Mans vasaras must have.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, viņas ir ļoti labas :) Es gan neesmu mēģinājusi daudz dārgākus ekvivalentus, piemēram, slavenās Shiseido salvetes, tomēr šīs ar savu uzdevumu tiek galā labi :)

      Dzēst
    2. Man bija kaut kādas Drogu, pavisam lētas, arī nekādas vainas.

      Dzēst