otrdiena, 2015. gada 25. augusts

CATRICE jaunumi

Paskat, cik daudz visādu labumu :) Pēdējās dienās man bija iespēja izmēģināt visus šos kosmētikas produktus. Jāsaka godīgi, ka aizvadītās brīvdienas pagāja tieši šādās noskaņās - testēju, fotografēju, pārfotografēju u.tml. Man ļoti patīk šis process, kas ir arī nedaudz terapeitisks un nomierinošs :) Ar sejas kopšanas kosmētiku tā nevar, jo tur nepieciešams ilgāks laiks, lai saprastu, bet ar dekoratīvo kosmētiku lietas ir skaidras teju uzreiz. Tad nu dalīšos ar saviem pirmajiem iespaidiem par Catrice dekoratīvās kosmētikas jaunumiem :)

Even Skin Tone Beautifying Foundation krēmīgā tekstūra satur SPF 25 un sniedz vidēju līdz augstu sedzošo efektu. Dermatoloģisks pētījums apstiprina: pēc tikai 8 nedēļām katras dienas lietošanas tonālais krēms redzami padara gaišākus pigmentācijas laukumus. Ilgnoturīgā, kopjošā tekstūra arī momentā nosedz toņa nevienmērību un apsārtumus zīdaini matētam, gludam sejas tonim. Perfektai, starojošai sejas ādai!

Tonālajam krēmam ir tiešām patīkama un zīdaina tekstūra. Attēlā redzams krēms divās kārtās. Uzklāšanai izmantoju Inglot sūklīti. Vienā kārtā produkts sniedz puscaurspīdīgu un izteikti mirdzošas ādas efektu. Divās kārtās es panācu vidēji sedzošu efektu. Tonālais krēms labi padodas uzslāņošanai, tomēr uz ādas ir jūtams. Man ir tonis 010 Even Vanilla, kurš atbilst diezgan labi. 
Arī pēc nosēšanās krēms saglabā izteikti mirdzošu finišu. Es teiktu, ka tas vairāk būtu piemērots normālas, vai sausas ādas īpašniekiem, jo nepasvītro sausas ādas pleķīšus (man šobrīd ir daži uz pieres), drīzāk nogludina tos un sniedz ādai veselīgu un starojošu izskatu.
Šobrīd man viņš neder tik labi, bet kad ārā kļūs ievērojami vēsāks, domāju, būs labi.

Liquid Camouflage High Coverage Concealer 010 Porcellain. Tumšie riņķi, nevienmērīgums un apsārtums tagad ir pagātne - Liquid Camouflage sniedz optimālu nosegšanu un kopšanu. Šķidrais konsīleris ir ļoti pigmentēts, ūdensnoturīgs un īpaši ilgnoturīgs. Viegli lietot ar īpašo aplikatoru.

Konsīleris labi nosedz un izlīdzina ādas toni, kā arī nedaudz izgaismo ādu ap acīm. Man šis konsīleris patīk, jo nesausina ādu ap acīm, tomēr, lai tas nesaietu rieviņās un turētos savā vietā,  man tas pilnīgi noteikti jāpiepūderē. Lai pūderis neradītu sausas ādas efektu, parasti to uzklāju ar mitru sūklīti.

Fixing Brow Wax 010. Caurspīdīgā, vaskainā tekstūra izveido nevainojamu uzacu loku un notur tā formu. Uzacu vasks ir patīkami maigs un neveido lipīguma sajūtu. Optimālam uzacu veidolam koptā izskatā. Praktisks zīmuļveida iepakojums ar izbīdāmu kodolu.

Jāsaka, ka uzacu vasku lietoju pirmo reizi un sākumā īsti nezināju kā to pareizi vajadzētu klāt. Nav jau tāda viena pareizā veida - to var izmantot dažādi, atkarīgs no tā, kādu rezultātu gribat sasniegt. Pirmo reizi to izmēģināju klāt zem zīmuļa - tādā veidā iespējams panākt izteiktāku zīmuļa intensitāti, bet jāklāj ar vieglu roku, lai nesanāk tā, ka ir redzamas tikai uzacis un nekas cits :) Tādā viedā izceļas katrs uzacu matiņš un tās izskatās biezākas. Ja klāj vasku virs zīmuļa, tas nofiksē uzacu matiņus, tomēr jāklāj uzmanīgi, lai neizsmērētu apakšā esošo produktu. 
Vasks nav lipīgs un viegli klājas, nofiksē uzacis, tomēr man ērtākas lietošanā šķiet tonētās uzacu tušas, piemēram, Lumene tuša, kuru lietoju regulāri. 

Illuminating Highlighter Pen. Šķidrais izgaismotājs ar sudrabaini sārto tekstūru nodrošina starojošu sejas ādu ar maigu, zīdainu šimmeru. Iepakojums ar pagriežamu mehānismu un otiņu padara uzklāšanu īpaši vienkāršu: uzklāj uz vaigu kauliem un uzacu loka un viegli iztušē. Īsts gaismu mākslinieks!

Kaut arī man patīk, bet jāsaka, ka izgaismotājus savā ikdienas meikapa rutīnā nelietoju sevišķi bieži. Pati līdz šim esmu iegādājusies tikai vienu, kuru arī retu reizi lietoju. 
Šis izgaismotājs ir gaiši, gaiši rozā ar sudrabainu šimmeri tajā - ļoti piemērots gaišai ādas krāsai. Uz iedegušas, vai tumšas ādas skaisti izskatās zeltaini izgaismotāji, tomēr uz manas gaišās ādas labi izskatās visi, kas ir vēsākos toņos.
Izgaismotājs viegli klājas un iztušējas, tomēr izgaismojošās daļiņas, manuprāt, ikdienai ir pārāk uzkrītošas, tādēļ mazāk šajā gadījumā ir labāk.

Defining Blush 100 Rose Couture. Īpaši smalks, stipri pigmentēts pūderveida sārtums ar vitamīniem C un E. Tas viegli klājas, nosaka svaigus akcentus, izceļ vaigu kaulus un modulē sejas kontūras. Visaugstākie novērtējumi perfektam finišam. 

Sārtums ir labi pigmentēts, viegli klājas un ir noturīgs. Man patīk šis dabiskais un maigais tonis - šajā bildē sārtumu izmantoju arī kā acu ēnas.

Shine Appeal Fluid Lipstick 050 What-A-Melon ir patiess skaistuma hibrīds un apvieno lūpu krāsas tīro krāsu ar spīduma maksimālo spīduma efektu. Tā satur E vitamīnu, kas kopj jutīgo lūpu zonu un sniedz gludu un košu finišu. Ar niansēm no maigiem neitrāliem līdz klasiski sarkaniem toņiem, Shine Appeal Fluid lūpu krāsa noteikti liks piepildīties visiem krāsu sapņiem.

Man ļoti patīk šī spīduma noformējums - tas ir skaists un neliels. Aplikators arīdzan ir ērts, lai uzklātu produktu. Šobrīd gan visi vairāk jūsmo par matētiem lūpu produktiem, tomēr man vienmēr ir patikuši spīdumi. Šis dod lūpām izteiktu glanci un toņa intensitāti. Spīdums pavisam nav lipīgs, tomēr līdz ar to arī nav sevišķi noturīgs.  Šis arī nebūs no tiem lūpu produktiem, kuru var uzklāt neskatoties - diezgan ir jāpiestrādā, lai visu izlīdzinātu un smuki uzklātu.
Tam piemīt patīkams, saldens, tomēr neuzkrītošs aromāts. Jā, vislielākais mīnuss ir švakā noturība, tomēr man patīk kā produkts izskatās uz lūpām :)


* Paldies zīmola pārstāvjiem par izmēģināšanai piešķirtajiem produktiem.

10 comments:

  1. Šie izskatās interesanti jaunumi :) Labprāt apskatītu tuvāk... tagad tik jāgaida iekš veikaliem :)

    AtbildētDzēst
  2. Izskatās patiesi interesanti produkti! :) Noteikti pamēģināšu konsīleri un hibrīda lūpu spīdumu :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, produkti forši un konsīleris, manuprāt, ir ļoti labs :)

      Dzēst
  3. Lūpu spīduma dizains man atgādina Dior, bet šim izskatās ļoti skaists pārklājums. Ceru, ka jaunā kolekcija drīz būs pieejama. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es arī iedomājos par Dior, kad ieraudzīju šo spīdumu :)) Pārklājums izteikti glancēts, kas man patīk, bet ir arī savi mīnusi.

      Dzēst
  4. ļoti patīk lūpu krāsas tonis.! :)

    http://anniens.blogspot.com/

    AtbildētDzēst
  5. Ooo, kādi lieliski jaunumi :) Mani uzreiz uzrunāja tonālais krēms un lūpu spīdums, noteikti pati pamēģināšu, kad būs pieejami veikalos.

    AtbildētDzēst