pirmdiena, 2015. gada 10. augusts

FRUTTINI, My Easygoing is Watermelon - shower gel, body lotion & body spray

Turpinot uz atsvaidzinošās "nots", šodien par salīdzinoši nesen Drogās pieejamajiem Fruttini jaunumiem. 
Jau pats zīmola nosaukums liecina par to, ka produktu aromāti tiks asociēti ar dažādiem augļiem un ogām. Atceros, man kādreiz patika viņu ķermeņa losjons ar apelsīnu un vaniļas aromātu, kurš bija ļoti intensīvs un sulīgs, bet neko citu no zīmola līdz šim mēģinājusi nebiju.

Jaunajā produktu kolekcijā pieejami produktu komplekti ar sekojošiem aromātiem - arbūzu, zemeņu, ķiršu, mango, kivi un marakujas. Man vissaistošākais likās arbūzs, tādēļ tos arī izvēlējos.
Katrs produktu komplekts sastāv no trijiem produktiem - dušas želejas, ķermeņa losjona un ķermeņa spreja.
Dušas želeja ir patīkama - puto labi, smaržo ļoti atsvaidzinoši. Jā, tā smaržo pēc arbūza, bet es jūtu arī gurķi un meloni, bet tie aromāti, manuprāt, visai radniecīgi.
Ķermeņa losjonam ir diezgan viegla, pieniņam līdzīga konsistence un iesūcas tas momentā. Mitrina ādu pietiekami labi. Losjonā dominējošā, manuprāt, ir melone, tādēļ tā aromāts šķiet nedaudz saldenāks.
Lai pastiprinātu un padarītu noturīgāku visu šo sulīgo kombināciju, pēc losjona uzklāšanas var uzsmidzināt ķermeņa spreju. Jāsaka, ka līdz šim nebiju lietojusi šāda veida produktus. Nav nekāda pirmās nepieciešamības prece, tomēr, ja patīk, tad vajag. Es bieži vien aizmirstu viņu uzsmidzināt, bet kad to izdaru, arbūzu/gurķu/meloņu aromāts mani ieskauj kādas pāris stundas. Pēc uzsmidzināšanas sprejs aiz sevis neatstāj lipīgu kārtiņu un nekādā veidā uz ādas nav sataustāms, tikai sasmaržojams :)
Ja tā kopumā, tad dušas želeja un ķermeņa losjons man patīk un tos noteikti izlietošu, tomēr ķermeņa sprejs nav īsti mans produkts.

Kur nopirkt?
Drogas
Cena:
dušas želeja un losjons EUR 3,79
sprejs EUR 4,59
Vērtējums:
dušas želejai un ķermeņa losjonam 7/10
ķermeņa sprejam 6/10

*Paldies zīmola pārstāvjiem par izmēģināšanai piešķirtajiem produktiem.

4 komentāri:

  1. tik...tik..tik garšīga bilde.

    AtbildētDzēst
  2. Skatoties uz to arbūzu gribas paķert laukā no ekrāna un nogaršot gabaliņu! Tiešām garšīga bilde :)
    Es mēģināju zemeņu sēriju un gāja kā jau ar sintētiskām zemenēm. :D

    AtbildētDzēst