svētdiena, 2015. gada 19. jūlijs

LUMENE, Deep-Cleansing Peat Mask, 100 ml

Dziļi attīroša, krēmveida kūdras maska - absorbē tauku dziedzeru izdalījumus, savelk poras. Lietošana: lietot 1-2 reizes nedēļā. Uzklāt uz attīrītas sejas un kakla ādas, izvairoties no uzklāšanas uz jutīgās ādas acu apvidū. Maskas iedarbības laikā iespējamas kņudinošas sajūtas. Atstāt uz 10 minūtēm, pēc tam noskalot ar ūdeni. Piemērota normālai, taukaina tipa sejas ādai. Nesatur parabēnus, minerāleļļas, formaldehīdu donorus.

Kopš neesmu kādu laiku atkārtoti iegādājusies Clinique Mild Clarifying losjonu, pamanīju, ka poras (galvenokārt uz deguna) vairs neizskatās tik tīras kā gribētos. Kad losjonu lietoju regulāri, attīrošās maskas lietoju diezgan reti, jo vienkārši nebija tādas vajadzības. Lieki piebilst, ka plānoju atgriezties pie Clinique losjona :) Bet, kamēr tas nav noticis, iegādājos šo  Lumenes masku. 
Protams, mani piesaistīja kūdra maskas sastāvā, jo iepriekš nebiju manījusi maskas, vai kādus citus kosmētikas produktus ar šādu sastāvdaļu. 
Palasīju arī atsauksmes. Ja pareizi saprotu, šī ir maskas uzlabotā/atjaunotā versija, kurai ir nedaudz pamainīts sastāvs. Bet, nemācēšu salīdzināt, jo iepriekšējo versiju lietojusi neesmu. Pat nezinu, vai pie mums tā vispār bija nopērkama.
Maskai ir vidēji bieza, želejveidīga konsistence. Krāsa ir tumši zaļa, bet izkalstot tā kļūst brūngani sarkana. Pirmajā lietošanas reizē maska nedaudz kņudināja sejas ādu, bet otrajā reizē vairs nejutu šo efektu. Maska diezgan labi attīra sejas ādu, izlīdzina kopējo sejas toni, atsvaidzina. Ļoti nopriecājos, ka manu sejas ādu tā nekairina ne vismazākajā mērā.
Nožūstot maska nesacietē kā mālu maskas un nomazgāt to nesagādā nekādas grūtības. Saskarē ar ūdeni maska diezgan ātri izšķīst un ir viegli noskalojama. Tā arī nesausina ādu tik ļoti kā mālu maskas. Pēc maskas noskalošanas āda ir ļoti maiga, vienmērīga un izskatās daudz svaigāka un tīrāka kā pirms procedūras. Aromāts tiešām atgādina kūdru, cik nu es spēju šo smaržu atsaukt atmiņā pareizi, bet man tas nešķiet īpaši traucējošs, vai pārāk uzmācīgs, drīzāk dabisks un svaigs.

Kur nopirkt?
Drogas
Cena:
EUR 7,39
Vērtējums:
8/10

13 comments:

  1. Man patik lumene produkti... ka sos kremu pumpam lietoju lumenes dienas kremu problematiskai adai ar salicskabi mitrinoso kremu labi palidz un ari bez visadiem parabeniem un silikoniem

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, Lumenei ir daudz labu produktu, kaut arī neesmu iztikusi arī bez vilšanās. Vismīļākais no šī zīmola man ir krēmveida attīrošais līdzeklis zilajā tūbā, šī maska arī ir pie favorītiem, lūpu krāsas (zīmuļveidīgās)... Nesen vēl iegādājos dienas krēmu jutīgai ādai, pagaidām arī tas šķiet labs :)

      Dzēst
    2. Izlasot Tavas atsauksmes par Lumene, es laikam nopirkšu to krēmveida attīrošo līdzekli. :) Nopērkams Drogās? Zinu, ka Stockmann ir diezgan daudz visādu Lumenes produktu.

      Dzēst
    3. Man pēdējā laikā ir nācies viņu pamedīt, jo ne visās Drogās viņš ir. Stokmanī, domāju, vajadzētu būt, lielajos Rimi veikalos arī, arī Drogās, bet ne visās. Jā, noteikti ir vērts pamēģināt, ja patīk krēmveida attīrošie līdzekļi :)

      Dzēst
  2. paldies par informāciju, būs jāpapēta, kad beigsies krājumi

    AtbildētDzēst
  3. O, šī izklausās kā radīta manām porām. Lumenes kopjošā kosmētika man vienmēr ir patikusi. Būs jāiegādā šī un attīrošais līdzeklis, kuru slavēji iepriekš :)

    http://zanesfashionblog.blogspot.com/

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, man arī daudzi produkti patīk un attīrošais tiešām labs :)

      Dzēst
  4. Ne nu kā es varēju aizmirst par savu mīļo Clinique )) kopš lietoju Clarisonic, Clinique neesmu pirkusi, bet izskatās, ka tagad vasā tomēr vajag )) paldies, ka atgādināji. Par Lumene, man k.ka draudzība nesanāk, liekas neefektīgi produkti, nez..

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Vot, es arī diezgan sen jau bez viņa :) Noteikti vajag :) Man ir bijuši vairāki Lumene produkti, kuri tiešām šķita neefektīvi, piemēram, viens toniks ar salicilskābi bija galīgi garām, arī attīrošais ūdens, kas domāts jutīgai ādai man nepatīk, jo ir vienīgais no izmēģinātajiem ūdeņiem, kurš kož acīs. Bet, ir produkti, kas ir labi.

      Dzēst
  5. Man nav kaut kā vairāk tieksme uz masku lietošanu, bet tas krēmveida attīrošais līdzeklis gan būs jāpameklē ;) Viņa dod kādu globālu atšķirību poru izskatā?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nē, globālu atšķirību nedod, nav tā, ka poras nav redzamas un ir 100% tīras, bet es pagaidām neesmu lietojusi tādu masku, kura dotu tādu efektu. Tās, kuras ir ļoti spēcīgas, man bieži vien neder, jo ļoti sausina un kairina ādu. Šī man ir tāds optimāls variants, jo poras ir manāmi tīrākas un kopējais skats krietni vien svaigāks, bet āda nav sakairināta un pārsausināta :)

      Dzēst