trešdiena, 2015. gada 15. jūlijs

Missha M Magic Cushion Tonālais līdzeklis, 21 Light Beige, 15 g

Klasiskais tonālais līdzeklis uz mīksta spilventiņa. Saglabā ādu svaigu un mitrinātu visā dienas garumā, regulē tauku dziedzeru darbību. Perfekti nomaskē ādas toņa un tekstūras nepilnības, nerada maskas efektu uz ādas. Ir ērti lietojams pateicoties cushion formātam - izmantojot sūkli un mīksto spilventiņu, kurš ir piesūcināts ar tonālo līdzekli, nodrošina ideāli gludu, dabīgu uzklāšanu uz ādas. Satur dabīgus mitrinošus ekstraktus, no bambusa un baobaba koka augļiem, kā arī gammamelisa ekstraktu ar nomierinošu iedarbību. Saglabā ādu starojošu visas dienas garumā, piemīt dabisks pusmitrs finišs. Aizsardzība: SPF50+PA+++

Jau sen gribēju izmēģināt kādu no spilventiņu tonālajiem krēmiem, kuri ir ļoti populāri Korejā, bet pamazām ienāk arī Eiropas tirgū. Visi jau noteikti ir dzirdējuši, vai pat arī izmēģinājuši Lancome spilventiņu. Tas man pagaidām tikai vēlmju sarakstā, tomēr Missha jau tiek cītīgi lietots.

Spilventiņš ir droši iepakots aiz daudzām "atslēgām", lai neizžūtu un saglabātos svaigs :) 

Sākotnēji ļoti skeptiski skatījos uz klāt pievienoto sūkli krēma uzklāšanai, tomēr praksē izrādījās, ka tas ir ideāls "instruments" :) Tas ir tik labs, ka plānoju to saglabāt un izmantot arī citu tonālo līdzekļu uzklāšanai, kamēr vien tas būs lietojams. Uzklāšanai paredzētā puse ir zilā krāsā. Man ir grūti to aprakstīt, bet materiāls ir mīksts, nedaudz gumijots un atsperīgs (tik patīkams uz tausti, ka gribās visu laiku aiztikt :)). Tas ļoti labi uzklāj un izlīdzina produktu - vislabāk ar viegli piespiedošām kustībām. Pēc lietošanas sūklis izskatās pilnīgi tīrs, jo tas neuzsūc sevī gandrīz neko. Nezinu, man šis "instruments" šķiet teju vai maģisks :)

Pats tonālais krēms ir viegls, uz ādas rada skaistu un nedaudz mitru finišu. Neskatoties uz vieglo konsistenci, tas ļoti labi maskē nepilnības. Tonis ideāli saplūst ar manu ādās krāsu. Sākotnēji raizējos par produkta noturību, tomēr bažām nebija nekāda pamata. Krēms turas visu dienu, es pat teiktu, ka labāk par daudziem citiem tonālajiem krēmiem, kurus esmu lietojusi. Es gan to vienmēr nostiprinu ar nelielu daudzumu pūdera, bet pavisam nedaudz, lai nepazustu skaistais ādu izgaismojošais efekts. Protams, milzīgs pluss ir augstā saules aizsardzība, kuru nodrošina šis produkts.

Kur nopirkt?
mimiko.lv
Cena:
EUR 19,50
Vērtējums:
10/10

11 comments:

  1. Uz ādas produkts skaisti izskatās, ieinteresēja! :)

    AtbildētDzēst
  2. Es tieši šodien pasūtīju no korejiešu veikala un tad izlasīju atsauksmi, tagad tikai jāgaida.

    AtbildētDzēst
  3. jā, korejieši prot taisīt tonālos :) lietoju skin79 produktus, un, jāsaka, ir ļoti jūtama atšķirība no Eiropā pierastajiem.
    bet par to super puper saules aizsardzību atļaušos gan mazliet iesmīnēt, jo uz sejas būtu jāuzklāj apmēram tējkarote produkta, lai tas līmenis atbilstu norādītajam ciparam :) un, ņemot vērā, cik ļoti plānā slānītī tiek klāti tonālie līdzekļi... ieteiktu sevi nemānīt :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Piekrītu par aizsardzību - vienmēr apakšā klāju citu krēmu, kas paredzēts šim mērķim :)

      Dzēst
  4. Izklausās labi! Man vajag! Lancome kušons man dikti patīk :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, produkts ir labs, bet gribu izmēģināt dažādus kušonus, lai ir ar ko salīdzināt :)

      Dzēst
  5. bail pirkt , jo no skin79 izmetas alerģija.. aizdomājos, varbūt tur bija citrons iekšā? jo no tā man ir alerģija.. skatos sastāvā šitam nav, bet cena arī tāda, kad gribās padomāt, ko darišu, ja man viņš nederēs :) jadomā.. kaut gan ieinteresēja...

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es vienmēr nedaudz baidos no produktiem, kas satur dažādus saules aizsargfiltrus, jo ir bijusi ļoti nepatīkama pieredze un alerģiskas reakcijas, bet ar šo viss kārtībā :) Jā, diemžēl, tādas lietas grūti paredzēt, ja nu vienīgi nav skaidri zināmi visi ingredienti, kas izraisa nepatikšanas.

      Dzēst