svētdiena, 2012. gada 5. februāris

LIERAC, Gentle Toning Lotion for Dry and Sensitive skin

                                            Foto: Elīna Sparāne

Ko saka ražotājs:
Losjons atbilst visām jutīgas ādas prasībām: maigi attīra, nomierina, mīkstina un atjauno ādas epidermu. Mitrinošais komponents, kā arī magones un kliņģerītes ekstrakti, kuriem piemīt ādu nomierinošas un mīkstinošas īpašības, garantē optimālu sastāvdaļu panesamību. Āda kļūst gluda un samtaina.

Ko saku es:
Parasti savu iepazīšanos ar kāda zīmola produktiem es sāku ar sejas attīrīšanas līdzekļiem, arī Lierac nebija izņēmums. Šis attīrošais losjons ir pirmais Lierac produkts, kuru esmu iegādājusies. Man par prieku, dāvanā par jebkura Lierac produkta iegādi (tas bija Ziemassvētku izpārdošanu piedāvājums), bija pretgrumbu krēms ādai ap acīm, kas ļāva iepazīties uzreiz ar diviem produktiem, jeb “nošaut divus zaķus ar vienu šāvienu”.
Attīrošais losjons ir bezkrāsains šķidrums ar ļoti patīkamu aromātu, kurš nav uzbāzīgs, vai ass, bet atstāj ļoti patīkamu un svaigu sajūtu – tīrības sajūtu. Neskatoties uz to, ka tas paredzēts sausai un jutīgai ādai, manā gadījumā tas vienalga rada nedaudz velkošu sajūtu pēc tā lietošanas, ja tūdaļ pēc tonizēšanas neesmu uzklājusi sejas krēmu. Iespējams, ka pie vainas ir ziema un vispār nelabvēlīgie laikapstākļi, kad mana jau tā ļoti kaprīzā āda kļūst pavisam nešpetna. Losjons ļoti labi attīra, kaut gan neesmu mēģinājusi to lietot kā vienīgo sejas attīrīšanas līdzeki, bet dekoratīvās kosmētikas paliekas uz sejas un acīm (ja tādas palikušas) pēc sejas nomazgāšanas losjons noņem vienkārši lieliski. 

Diemžēl nesajutu ražotāja apsolīto ādu nomierinošo efektu, kas man ir ļoti būtisks. 
Pie pozitīvajām produkta īpašībām noteikti var pieskaitīt to, ka tas nekairina acis, tādēļ to droši var izmantot kā acu dekoratīvās kosmētikas noņēmēju. Nemāku teikt, vai tas noņemtu ūdensnoturīgu tušu, jo es tādu nelietoju. Diemžēl produkts ir ļoti neekonomisks, jo lietojot to (ne visai regulāri) 2 mēnešus, tas jau ir gandrīz beidzies. Ja es losjonu lietotu katru dienu, no rīta un vakarā, tas būtu beidzies jau pēc viena mēneša, vai pat ātrāk. Nezinu, varbūt izleju par daudz, bet vienai lietošanas reizei man nepieciešami 3 padeves no dozatora (skan visai dīvaini, bet nezināju kā savādāk to pateikt). 
Šobrīd man nav skaidras nostājas par to, vai šo produktu iegādāšos atkārtoti, jo ir vairākas lietas, kuras mani neapmierina – neekonomiskums un nepietiekamā ādas mitrināšana. Iespējams, Lierac losjons sevi spētu parādīt no labākās puses vasaras sezonā un tieši tad tam būtu jādod otrā iespēja. Nezinu, jāpadomā...

Vērtējums:
6/10

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru