pirmdiena, 2012. gada 6. februāris

KORRES, Jasmine Body Butter

                                  Foto: Elīna Sparāne
Ko saka ražotājs:
Izlīdzinošs un mitrinošs krēms sausas ādas kopšanai, ideāli piemērots sausu elkoņu, papēžu un ceļgalu kopšanai. Šī sviests kombinācijā ar Saulespuķu , Mandeļu un Avokado eļļām baro ādu un atjauno tās elastību un gludumu.

Ko saku es:
Es neesmu jasmīnu aromāta cienītāja, bet nevarēju atturēties pamēģināt šo produktu (tam bija piemērota visai nozīmīga atlaide), jo nu jau kādu laiku esmu Korres fanu pulkā un viss ko esmu lietojusi līdz šim man ir gājis pie sirds. Aizskrienot notikumiem pa priekšu - arī šis produkts nav izņēmums. 
Pirmais ko man, protams, vajadzēja noskaidrot - savu attieksmi pret aromātu, jo pērkot biju nedaudz nobažījusies par jasmīniem, bet viss nebija tik ļauni - aromāts ir diezgan spēcīgs, bet tomēr ne nepatīkams.
Man ir ļoti sausa (reizēm arī raupja) ķermeņa āda, tādēļ pēc mazgāšanās nevaru neuzklāt ķermeņa krēmu, savādāk nepatīkama un kņudoša sajūta garantēta uz visu dienu. Šobrīd, kad ārā ir ziema, prasās kaut ko biezāku un bagātīgāku, jo ķermeņa pieniņi, kuriem ir diezgan šķidra konsistence, vairs netiek galā ar savu "pienākumu". Tādēļ SVIESTS bija tieši tas, kas vajadzīgs!

Korres ķermeņa sviests lieliski tiek galā ar savu uzdevumu. Reti gadās ka ražotājs patiešām izpilda visu ko solījis, bet šajā gadījumā tā patiešām ir - āda jūtas "pabarota", elastīga un gluda. Neskatoties uz to, ka krēmam ir diezgan bieza konsistence, tas viegli klājas, ātri iesūcas un neatstāj taukainas "pēdas", piemēram, uz palaga. Ja ķermeņa āda nav tik sausa, to var izmantot tikai pēdu, ceļgalu un elkoņu kopšanai, jo sviests lieliski mitrina un baro. Es reizēm pirms gulētiešanas uzsmērēju sviestu uz pēdām un uzvelku plānas kokvilnas zeķītes - no rīta pēdu āda ir ļoti mīksta.
Sviesta aromāts ir ļoti noturīgs, piemēram, ja pēc vakara dušas ar to iesmērējos, tad smarža jūtama arī no rīta, tādēļ ja nav vēlēšanās visu nakti gulēt jasmīnu krūmā, tas nebūtu īstais produkts, kuru iegādāties. Bet, kā jau teicu - smarža nav nepatīkama, tā ir ļoti dabiska, bez jebkādas sintētikas pieskaņas, ja tā var izteikties, tomēr diezgan intensīva.
Domāju, ka noteikti iegādāšos atkal kādu Korres ķermeņa sviestu, jo tā kopjošās īpašības ir ļoti labas, tikai, droši vien, pamēģināšu ar kādu citu aromātu, piemēram, sviests ar vaniļu un plūmi liekas visai vilinošs.

Sastāvs:
Aqua, Cetearyl Alcohol, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet almond) Oil, Coco-Caprylate/Caprate, Dicaprylyl Carbonate, Glycerin, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Dicaprylyl Ether, Squalane, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Persea Gratissima (Avocado) Oil, Cetearyl Glucoside, Alcohol, Ascorbic Acid, Ascorbyl Plmitate, Benzyl Alcohol, Butylene Glycol, Ceteareth-33, Citric Acid, Jasminum Officinale (Jasmine) Flower Extract, Lactic Acid, Parfum, PEG-8, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, Pyrus Cydonia Seed Extract, Tocopherol, Vitis Vinifera (Grape) Seed Extract, Xanthan Gum

Vērtējums:
8/10 






2 komentāri:

  1. Es arī lietoju! Ļoti patīk gan smarža, gan efekts! Kaut gan sejas krēms ar jogurtu no Korres man likās galīgi garām.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Sejas krēmus no Korres pagaidām neesmu mēģinājusi. Pozitīvas atsauksmes esmu lasījusi par krēmu ar savvaļas rozi - to gribās kaut kad iemēģināt.

      Dzēst