sestdiena, 2012. gada 11. februāris

CLARINS, Eye Contour Balm

                                  Foto: Elīna Sparāne
Ko saka ražotājs:
Clarins Eye Contour Balm iesaka lietot pirms dekoratīvās kosmētikas, jo balzāms nodrošina tās noturību.
Darbība: novērš jaunu grumbu un "zosu kājiņu" veidošanos, mīkstina jau esošās, palīdz cīnīties ar tumšajiem lokiem. Atjauno ādas elastību. Mīkstina, baro un mitrina ādu ap acīm.
Lietošana: uzklāt rītos un/vai vakaros uz labi attīrītas ādas.

Ko saku es:
Mani jau kādu laiku uztrauca ādas stāvoklis ap acīm, jo no rītiem, pēc krēma uzklāšanas āda izskatījās diezgan labi, tomēr dienas gaitā likās, ka ar katru stundu āda burtiski izkalst un sačokurojas. Skatoties spogulī likās, ka grumbiņas ap acīm ir ļoti pamanāmas. Konsultantei veikalā izstāstīju par savu problēmu un lūdzu, lai viņa man iesaka kādu acu krēmu, kurš varētu palīdzēt kaut daļēji atrisināt šo problēmu. Es saprotu, ka jau esošās krunciņas neviens krēms nelikvidēs, tomēr aizkavēs vismaz jaunu parādīšanos un paīdzēs cīnīties ar sausuma sajūtu. Nu, lūk, konsultante man ieteica Clarins balzāmu, kurš esot top produkts un visas pircējas esot burtiski sajūsmā par to. Nu, tā es arī iegādājos šo produktu un klusībā cerēju piebiedroties sajūsmināto pircēju lokam. Priecēja arī tas, ka krēma apjoms ir lielāks kā standarta acu krēmiem, nevis 15, bet 20ml. Kas man ļoti iepatikās, tā ir krēma konsistence - tā ir ļoti viegla, gaisīga, gandrīz kā želeja, tomēr krēmīga. Krēms diezgan ātri iesūcas, tādēļ jo īpaši ērti to lietot no rītiem, kad nav laika bezgalīgi gaidīt kad kaut kas iesūksies. Tikko pēc uzklāšanas var just, ka āda ir lieliski mitrināta. Arī vizuāli acu skatiens kļūst tāds kā atvērtāks, svaigāks (pēc negulētas nakts tas ir liels pluss). Tomēr, diemžēl, tas mani nepasargāja no tām pašām problēmām - dienas gaitā šis efekts pamazām izzuda un atkal bija jūtama sausuma sajūta. Lietojot balzāmu divus mēnešus, ādas stāvoklis ap acīm būtiski nemainījās, palika tikai pirmais vizuālais efekts tikko pēc krēma uzklāšanas, bet ar to man ir par maz. Iespējams, ka krēms ir novērsis jaunu krunciņu parādīšanos, bet par to man ir grūti spriest, jo viņas par to mani iepriekš nebrīdina. Mans secinājums ir tāds, ka šo pašu efektu iespējams panākt arī ar ne tik dārgiem acu krēmiem. Lai kā man simpatizē Clarins kā tāds un atsevišķi produkti no viņu klāsta, piemēram lūpu balzāmi (tie, kas tūbiņās) ir vienkārši lieliski, tomēr šo acu balzāmu vairs neiegādāšos.

Sastāvs:
Aqua, Cetearyl, Ethlhexanoate, Octyldode-Canol, Glyceryl Polymethacrylate, Butyrospermum, Parki. Proylene Glycol, Cetearyl Alcohol, Triethanolamine, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Rosa Centifolia, Phenoxyethanol, Mica, Cetearyl, Glucoside, Stearyl Inulin, Barium Sulfate, Methylparaben, Titanium Dioxide, Triclosan, Disodium EDTA, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Isobutylparaben, Hydrolyzed Wheat Protein, Chlorpehesin, BHT, Geraniol, Citronellol.

Vērtējums:
5/10

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru