piektdiena, 2017. gada 13. oktobris

Septembra tukšinieki

Kārtējais izlietoto kosmētikas produktu apkopojums :)
Ļoti iepatikās Biotēkās nopērkamais Logona šampūns ar citronmelisu. Tiesa, tas nedaudz sausina matus, tādēļ pēc viņa lietošanas allaž lietoju arī kādu matu masku, bet mati pēc tam saglabājās tīri krietni ilgāku laiku, kā arī izskatījās apjomīgāki, nekā parasti, plus, šampūns nesatur sulfātus.
Lietuvā iegādājos zīmola Live Clean šapūnu un kondicionieri no Healthy Scalp līnijas. Skatos, ka tagad arī pie mums parādījušies Live Clean produkti (pieejami Drogas veikalos), bet konkrēti šo līniju nemanīju. Pati šos lietoju diezgan maz, bet vīrs izteicās, ka esot normāli (lai arī ko tas nozīmētu). Mani neuzrunāja spēcīgais produktu aromāts, jo jutīgai galvas ādai domātiem produktiem, manuprāt, nevajadzētu saturēt tik daudz smaržvielas.
Izlietoju veselus trīs Catrice Slimmatic uzacu zīmuļus. Nu, traki ātri viņi beidzas, tomēr man ļoti patīk, tādēļ turpināšu lietot.
Žēl, bet beidzās mans konsīleris ilgdzīvotājs Artdeco Long Wear concealer. Ļoti patika šis, jo pateicoties persiku tonim tas labi nomaskēja tumšos lokus, bet, pats galvenais - nesausināja ādu ap acīm.
Eucerin Elasticity +Filler nakts krēms arī ļoti patika (atsauksme).
Dzintara Future Formula serums ar gliemežu ekstraktu bija lielisks (iedarbības ziņā), tomēr, kā serumam, man gribētos vieglāku, piemēram, gēlveida tekstūru, nevis krēmveida, kā ir šajā gadījumā.
Mans pirmais lillā šampūns - John Frieda Colour Renew tone correcting shampoo. Par cik es šo izmantoju ne biežāk kā pāris reizes mēnesī, tad par sulfātu klātbūtni pārāk nesatraucos. Daudzi saka, ka no šiem lillā šampūniem neesot īpašas jēgas, tomēr man tā gluži nešķiet. Jā, tas nepadarīs matus kā tikko krāsotus, tomēr toni nedaudz paspilgtinās un nedaudz noņems to nepatīkami silto toni. Jo sevišķi labi darbojas, ja pirms matu mazgāšanas ar šo šampūnu matos ieklāj citronu sulu.
Tālāk bildē figurē kaudze ar visādiem paraudziņiem un maskām, no kurām īpaši gribētos izcelt Missha Black Sheet Mask ar gliemežu ekstraktu. Tā bija vienkārši lieliska - attīroša, bet tajā pašā laikā super mitrinoša.

Elvital Fibralogy Air sausais šampūns - patika šis ar to, ka matos neatstāja nekādas paliekas, bet darbojās labi. Pēdējā laikā es sausos šampūnus izmantoju uz nakti, ja zinu, ka nākamajā rītā matus nemazgāšu. Tādā veidā produkts lietojas krietni ekonomiskāk, kā arī rezultāts man patīk labāk.
The Body Shop alvejas ķermeņa sviests - viennozīmīgi, mans mīļākais TBS ķermeņa kopšanas produkts. Tāpat arī Alvejas attīrošais pieniņš - brīnišķīgs produkts. Neatkārtošos, jo šis produkts jau vairākkārt ar labu vārdu blogā ir pieminēts :)
Artemis serums jutīgai ādai arī patika - viegls, mitrinošs, nomierina sakairinātu sejas ādu. Nezinu, vai pirkšu atkal, bet šo izlietoju ar patikšanu.
Clinique Take The Day Off attīrošais balzams - noteikti jāizmēģina visiem attīrošo balzamu cienītājiem. Lieliski "izkausē" kosmētiku, nekairina sejas ādu, nomazgājās bez pārpalikumiem. 
Mixa produkti (atsauksme).
Kredo Balzams matu stiprināšanai arī jau pieminēts n-tās reizes. Vēlreiz varu apliecināt, ka šis produkts lieliski darbojas un visticamāk būs sastopams arī nākamajā rakstā par izlietoto kosmētiku.
Kardashian Beauty Black Seed Oil Rejuvenating Shampoo (atsauksme).

2 komentāri:

  1. Es tieši domāju par violetā šampūna iegādi. Vai tie tiešām noņem dzelteno pigmentu matiem? Varbūt esi vēl par kādiem dzirdējusi un vari ieteikt pamēģināt?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nedaudz noņem, bet kā jau rakstīju, labāks rezultāts ir ja pirms lillā šampūna lietošanas tīros matos iespiež pusi citrona sulas, tad to izskalo un tad lieto lillā śampūnu. Es šobrīd lietoju PRO:VOKE Touch of Silver šapmūnu (nopirku Rimi veikalā)- tam ir spēcīgāka iedarbība, nekā John Frieda. Man personīgi šķiet, ka tie dod rezultātu un matu tonis pēc to lietošanas izskatās svaigāks :)

      Dzēst