sestdiena, 2017. gada 14. oktobris

MAYBELLINE SuperStay Matte Ink

Sen neesmu rakstījusi par jaunāko no jaunākā :) Tad nu lūk, salīdzinoši nesen Drogas veikalos tapa pieejamas šīs Maybelline zīmola matētās lūpu lakas. Kā tagad jau ierasts - toņi spilgti un pamanāmi, bet arī mierīgāku toņu cienītājiem izdosies atrast dažus eksemplārus.
Izmēģinot šīs lūpu krāsas vairāku dienu garumā man nācās secināt, ka šis produkts nav priekš manis, tomēr es mēģināšu apkopot arī to plusus, jo kā ne kā, katram ir savs skatījums uz to, kāda ir laba lūpu krāsa.

Matte Ink lūpu krāsas visas kā viena ir izteikti pigmentētas, tādēļ tās nav nepieciešams uzslāņot vairākas reizes, kas ir pluss. Aplikators arīdzan ir diezgan ērts (ražotājs to nodēvējis par bultiņveida aplikatoru), tomēr man gribētos to nedaudz elastīgāku. Smarža produktam ir diezgan izteikta un saldena. Tie, kas ir jau lietojuši kādus Maybelline lūpu produktus, ar to noteikti jau ir pazīstami.
Uzklāšanā šīs lūpu krāsas ir diezgan ērtas, tikai ar tumšākajiem toņiem nācās pacīnīties, jo, ja gadās pārkrāsot pāri lūpu kontūrai, tad notīrīt lieko nav nemaz tik vienkārši. 

Pēc uzklāšanas ir nedaudz jānogaida, kamēr laka "nosēžas". Un te (vismaz priekš manis) sākas visas nebūšanas. Līdz šim nebiju saskārusies ar tik lipīgu matēto lūpu produktu. Lūpu krāsa saglabā lipīgumu visas dienas garumā, kas man nu nemaz nesaistās ar komfortu. Sākotnēji domāju, ka tas izzudīs dienas gaitā, bet nē. 
Dēļ tā, ka lūpu krāsas ir tik lipīgas, dienas gaitā par tām noteikti nav iespējams aizmirst. Man personīgi komfortabla ir tāda lūpu krāsa, par kuru es varu nedomāt, bet "satikt" to paskatoties spogulī. Šajā gadījumā tas tā, diemžēl, nav.

Kas attiecas uz noturību, tā tiešām ir iespaidīga. Krāsa visu dienu turas kā pielīmēta ("pielīmēta" šajā gadījumā ir īstais vārds), bet ja vakarā nenotīrīsiet, domāju, turēsies arī otro dienu, bet es noteikti neieteiktu to atstāt uz nakti :)
Tātad, ja netraucē lipīgums, bet prioritāte ir noturība, tad varu rekomendēt šo produktu, tomēr komfortablu lūpu krāsu cienītājiem es atturētos to ieteikt.

Kur nopirkt?
Drogas veikalos
Cena:
EUR 8,99
Vērtējums:
4/10

*Paldies zīmola pārstāvjiem par izmēģināšanai piešķirtajiem produktiem.

1 komentārs:

  1. Ļoti laba un noturīga lūpu krāsa, atstaigāju vairākas stundas pat nepiekrāsojot :)

    AtbildētDzēst