svētdiena, 2017. gada 10. septembris

Jūlija / Augusta tukšinieki

Diemžēl, jūlijs un augusts jau ir aiz kalniem, bet izlietotās kosmētikas krājumi vēl palikuši kā atgādinājums par aizgājušo vasaru...

Attēlā redzami trīs auduma masku iepakojumi - divi Missha un viens Mizon. Par Missha maskām tikko jau rakstīju - tās man ļoti patika, bet Mizon, šķiet, patīk vēl labāk. Bez šeit redzamās Firming Mask, esmu lietojusi arī Calming Mask un abas bija vienlīdz lieliskas. Mizon maskās man patīk tas, ka tās ir īpaši bagātīgi piesūcinātas ar serumu, kā arī efekts pēc to lietošanas saglabājas ilgāk, nekā citām auduma maskām.

Eucerin Dermato Clean attīrošais pieniņš man arī iepatikās, tādēļ šobrīd lietoju jau nākamo iepakojumu. Tas labi noņem kosmētiku, attīra un nesausina ādu un maksā ļoti saprātīgi. Nevarētu teikt, ka šis produkts ir neaizvietojams, tomēr ļoti labs ikdienas lietošanai.

Missha Super Aqua Cell Renew Snail Essential Moisturizer man lietojās ļoti ilgu laiku. Lietoju to nepastāvīgi, jo efekts no citiem gliemežu ekstraktu saturošiem produktiem man patīk daudz labāk. Vienkārši šajā produktā ekstrakta procents ir daudz zemāks, ja nemaldos, kaut kur 40%.

Apciemojot Lietuvu ar skumjām nācās secināt, ka Margarita izsmidzināmais ūdens ar linu ekstraktu vairs nav pieejams :( Nesaprotu, kādēļ vienmēr jāpazūd tieši tiem produktiem, kuri man patīk vislabāk un kurus labprāt lietotu vienmēr... Tas pats notika ar Lumene Extra Gentle Cleanser, kā arī ar Catrice Princess Mattleine acu ēnām...

Izlietoju arī pēdējo savos krājumos esošo Lumene Bright Now Vitamin C Hyaluronic esenci. Tā par laimi nekur nav pazudusi, bet vispār, es šobrīd domāju kādu C vitamīna serumu vēl izmēģināt.

La Roche Posay izsmidzināmo ūdeni arī jau esmu pieminējusi ne reizi vien - ļoti patīk, tādēļ noteikti pirkšu atkal.

Dove dušas putas bija vienkārši dievīgs dušas produkts, tikai, diemžēl, ne visos veikalos tās atrodamas, bet tomēr jāmēģina, jo es gribu vēl :)

Mizon All In One Snail Repair krēms pavisam noteikti šobrīd ir viens no maniem mīļākajiem sejas kopšanas produktiem, tādēļ par to gribētu uzrakstīt detalizētāku atsauksmi.

Parasti pērku Listerin mutes skalojamo līdzekli, bet nolēmu izmēģināt Dr. Hauschka, kuram garša izrādījās daudz dabiskāka (kas nav nekāds pārsteigums) un jāsaka, ka arī patīkamāka. Ja nebūs piemeties skopums, tad iegādāšos arī lielo iepakojumu.

Artdeco meikapa fiksācijas sprejs man arī lietojās diezgan ilgi, bet ļoti patika šis produkts, jo tiešām - dienās, kad biju to lietojusi, meikaps turējās un izskatījās daudz labāk.

Viens no lielākajiem pēdējā laika atklājumiem - Catrice Slimmatic Ultra Precise uzacu zīmuļi. Izlietojas ātri, bet ir ļoti labi.

Cushion tipa tonālie krēmi man patīk, kaut arī katru dienu tos nelietoju. L'Oreal versija man arī ļoti patika. Tie ir viegli, lietošanā ļoti ērti un āda ar tiem izskatās veselīga un vienmērīga.

Beidzās arī TBS British Rose sejas maska, kura lieliski mitrina un atsvaidzina sejas ādu. Domāju, ka šo, rīsu un ogļu masku varētu paņemt atkal.

1 komentārs:

  1. Man ļoti patīk Eucerin pieniņš- ideāli sausai un jutīgai ādai!

    AtbildētDzēst