piektdiena, 2017. gada 14. aprīlis

Februāra/Marta tukšinieki

Agent Provocateur L'AGENT aromāts bija mans visiecienītākais šajā ziemā. Beidzoties aukstajam laikam beidzās arī aromāts :) Ļoti patika. Kad tuvosies nākamā ziema, iespējams, iegādāšos atkal, jo aukstums un šis aromāts kaut kā ļoti piestāv viens otram :)
Kādu laiku atpakaļ rakstīju par Avon Anew Clinical 10% glikolskābes plāksnītēm, kuras pēc pirmajām lietošanas reizēm man likās pārāk spēcīgas manai sejas ādai, tomēr efekts man patika, tādēļ mēģināju pamazām pieradināt savu cimperlīgo ādu pie tām. Tagad jau plāksnītes lietoju bez īpašām problēmām - kaut kur reizi, vai divas reizes nedēļā, jo kā katras dienas produkts man tas joprojām neder. Efekts ir lielisks - gluda un tīra sejas āda. Esmu nopirkusi jau otro iepakojumu, bet ir nodoms sameklēt tik pat efektīvu pīlingu, tomēr bez spirta sastāvā, jo šeit tas ir diezgan augstās pozīcijās. Bet, pagaidām lietošu šo.
Dzintara Kredo Balzams matu stiprināšanai manās mājās kļuvis par top produktu, tādēļ mēnesī viens iepakojums izlietojas pavisam noteikti - šeit jau divi :)
Kaut kā ļoti klusi (pārāk klusi) Latvijas aptieku kosmētikas klāstā nu jau kādu laiku ir ienākuši La Roche Posay produkti. Man patīk šis zīmols, tādēļ laiku pa laikam kaut ko iegādājos. Šī Rosaliac micelārā želeja dekoratīvās kosmētikas noņemšanai bija ļoti laba. Tā ir viegla, netaukaina želeja, kas lieliski izšķīdina visu dekoratīvo kosmētiku un noskalojas bez jebkādiem pārpalikumiem. Nesatur smaržvielas un jebkādus kairinātājus - vienvārdsakot brīnišķīgs produkts.
Bioderma AR krēms ir viens no maniem mīļākajiem sejas krēmiem nu jau vairāku gadu garumā. Ja ir kādas problēmas ar sejas ādu, vienmēr pie viņa atgriežos.
Maybelline BrowDrama uzacu tuša man patika, bet tagad lietošanā ir jaunā BrowPrecise, kura arī patīk, jo piešķir uzacīm apjomu un toni.
L'Oreal True Match tonālo krēmu arī pērku jau ne pirmo reizi - ļoti labs tonālais līdzeklis par ļoti draudzīgu cenu.
Bourjois Radiance Reveal concealer - nekļuva par manu mīļāko konsīleri, tomēr patika (atsauksme).
Ne pārāk veiksmīga bija mana iepazīšanās ar Pharmaceris sejas krēmiem, bet attīrošie līdzekļi no šī zīmola man ļoti patīk. Šīs putas bija ļoti labas - saudzīgi, bet efektīvi attīrīja sejas ādu. Tagad esmu atkārtoti iegādājusies Pharmaceris Soothing Redness Cleansing gel, kurš man arī ļoti patīk, bet šīs putas kādā brīdī noteikti iegādāšos atkal.
Izlietoju vēl vienu Lumene esenci ar C vitamīnu, bet šobrīd lietoju nu jau pēdējo, kura bija krājumos (atsauksme). Starp citu, vai pamanījāt, ka Lumene zīmols pilnībā mainījis vizuālo tēlu un produktu klāstu? Diemžēl, arī cenas produktiem ir kļuvušas krietni augstākas.

4 komentāri:

  1. Jāsaka, ka man par maz uzacu matiņu, lai varētu priecāties par Maybelline uzacu tušām, bet klietniem varu izmantot, ja nepieciešams arī sakārtot. :) Interesanti palasīt par produktiem, kurus nekad neesmu lietojusi :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man arī viņu (uzacu matiņu) nav daudz, bet tās tušas palīdz radīt tādu kā ilūziju, ka uzacis ir drusku biezākas, nekā tās ir patiesībā, bet kur viņu nav pavisam - talkā nāk zīmulis :)

      Dzēst
  2. Mani tā Brow Drama neiedvesmo - lietoju tikai fiksācijai, jo tā īsti neiekrāso manas uzacis.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Vienu pašu es arī viņu nelietoju, tikai pa virsu zīmulim :) Brow Precise salīdzinoši daudz pigmentētāka, bet par cik manas uzacis ir tālu no tādām, kuras varētu nosaukt par biezām, arī to izmantoju virs zīmuļa :)

      Dzēst