svētdiena, 2017. gada 16. aprīlis

L'OREAL PARIS Color Riche MATTE

Nodomāju, ka krāsainais Lieldienu laiks ir īpaši piemērots jauno L'Oreal Color Riche matēto lūpu krāsu demonstrācijai :) Man pieejami pieci, bet veikalos veseli divpadsmit toņi no kuriem izvēlēties savējo. 
Vismaz kādu no Color Riche lūpu krāsām ir izmēģinājusi teju katra sieviete. Man ar tām ir gājis visādi - bija tādas, kuras ļoti patika un tādas, kuras ļoti nepatika, tādēļ varētu teikt, ka mana attieksme nav bijusi vienaldzīga :) 
Zinu, daudziem nepatīk šo lūpu krāsu smarža (man patīk), bet tādas lietas jau vienmēr ir gaumes jautājums.
Matte kolekcijas pārstāves man ļoti iepatikās, jo sevišķi toņi Paris Cherry un Erotique. Ja tonis piemeklēts, par pārējo tiešām var neuztraukties - lūpu krāsas ir pigmentētas, lieliski klājas, noturība ir laba un tās nesausina lūpu ādu.
Kaut arī kolekcija saucas Matte, šīs nebūs no tām lūpu krāsām, kuras izskatās izteikti matētas, bet spīdīgas arī noteikti nē. Manuprāt, te ir atrasts lielisks balanss, lai lūpas neizskatītos sausas un nedzīvas, tomēr būtu tas matētais efekts. Jāpiebilst, ka bildēs lūpu krāsas izskatās spīdīgākas, nekā realitāte, jo tas ir diezgan izteikts tuvplāns.

Kur nopirkt?
Drogas, Douglas, Stockmann u.c.
Cena:
aptuveni EUR 9
Vērtējums:
8/10

*Paldies zīmola pārstāvjiem par piešķirtajiem produktiem.

1 komentārs: