pirmdiena, 2016. gada 4. jūlijs

Jūnija tukšinieki

Tikko iedomājos par to, cik liels būtu mans tukšinieku maiss, ja es tos krātu veselu gadu... Labāk neiedomāties, tādēļ atstāšu to par mēneša rubriku :)

Pārāk ātri beidzās mans Bioderma Node S šampūns - neesmu vēl paguvusi pat atsauksmi uzrakstīt, bet viņš to noteikti ir pelnījis :) Lielisks produkts, kas patika visai ģimenei bez izņēmuma :)
Izlietoju arī Stenders jaunā ķermeņa seruma paraudziņus. Kā jau teicu - vienkārši brīnišķīgs produkts vasarai.
Mossa krēmputas Baltā Jāņoga jau ne pirmo reizi tukšinieku rindās - joprojām ļoti patīk.

Jums nav tā, ka, jo ilgāks laiks kopš friziera apmeklējuma, jo vairāk matu lakas nepieciešams, lai dienas gaitā saglabātos kāds ne kāds sakārtojums? Man tā ir, tādēļ triecientempos tika izlietota Toni&Guy Casual matu laka. Man ļoti patika, jo labi saglabā to, kas jāsaglabā, bet mati nepaliek stīvi un kraukšķīgi.

Margarita Cidoniju dušas želeja gluži pretēji lietojās pārāk ilgu laiku. Man patika, tomēr tik lieli dušas želejas iepakojumi ir problēma, jo vienkārši apnīk.
Lumene uzacu vasks ir atkārtots pirkums jau ne pirmo gadu. Vietā, protams, ir nopirkts tāds pats. Nezinu, varbūt tomēr jāizmēģina arī kas cits? Bet, ja atrasts ideālais produkts, kas nemaz tik bieži negadās, nemaz negribās meklēt ko citu. Nu, vismaz dažiem taču tādiem jābūt :)
Tas, ka beidzās Catrice Liquid Camouflage konsīleris ir skumjš notikums, jo veikalos atrast viņu ir praktiski neiespējami.
Rimmel Lasting Finish tonālais krēms (atsauksme).
Lush Roots hair treatment (atsauksme).
Madara Purifying Foam - domāju, ka šeit komentāri lieki, jo teju katrs tās jau izmēģinājis. Patika :)
Alterra micelārais ūdens ir šausmīgākais produkts kāds man pēdējā laikā gadījies. Es nezinu kāpēc pērkot pat nepaskatījos sastāvu, bet kā micelārajā ūdenī tūlīt aiz ūdens var atrasties alkohols? Piedevām uz iepakojuma rakstīts, ka ar to var tīrīt acu meikapu. Nezinu kas tas ir, bet noteikti ne micelārais ūdens. Diemžēl, to kostatēju jau ar aizmiglotām un sarkanām acīm, kad pirmo reizi biju mēģinājusi ar to notīrīt dekoratīvo kosmētiku. Fui. Lieki piebilst, ka metu ārā pilnu iepakojumu, jo kādam to atdot būtu noziegums.
Osis termiskās matu aizsardzības līdzeklis (atsauksme).

9 komentāri:

  1. Nu viss, rīt noteikti pirkšu to Lumene uzacu vasku :) Tava atsauksme un laba atlaide mani pierunāja :)

    AtbildētDzēst
  2. Ui, man ar Alterra zīmolu arī ļoti slikta pieredze. Nopirku kosmētikas noņemēju - ne tikai koda, bet arī neko nost netīrija.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, kaut kā nav intereses izmēģināt vēl kādu no viņu produktiem :(

      Dzēst
  3. Es arī ilgi medīju Catrice konsīleri, līdz laimīga atradu mazpilsētas Drogās un nopirku veselus divus. Patiešām lielisks produkts!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Laikam tādi nomaļāki veikali ir vienīgā cerība :) Konsīleris tiešām labs.

      Dzēst
  4. Catrice konsīleri - superīgi par tādu cenu pietam! Kā redzu, ņemu vismaz divus :D Rimmel tonālais - arī man absolūtais favorīts! :)

    AtbildētDzēst
  5. Rimmel tonālais tiešām foršs - es tagad paņēmu Match Perfection (ar zilo korķīti) - efekts ļoti līdzīgs, tikai viņam konsistence nedaudz vieglāka :)

    AtbildētDzēst
  6. Ar Catrice konsīleri ir patiešām šausmīgi. Ir tā, ka viņu arī maz atved un ātri izpērk. :) Es jau savējiem skrāpēju sieniņas, bet jūtu, ka drīz sāksies jaunas medības pēc šiem labumiem :D

    AtbildētDzēst