sestdiena, 2016. gada 9. jūlijs

Mēneša favorīti

Stenders Detox Body Scrub ir mēneša skrubis - viennozīmīgi (atsauksme).
Laiku pa laikam atkārtoti iegādājos Dzintara Organic Style nomierinošo toniku sausai un jutīgai sejas ādai, jo tas ir viens no mīļākajiem manis izmēģinātajiem tonikiem - labi mīkstina un nomierina sejas ādu. Noteikti iesaku izmēģināt.
MISSHA Geum Sul atjaunojoša emulsija - pat neatceros, kad pēdējo reizi esmu bijusi TĀDĀ sajūsmā par kādu sejas kopšanas produktu un esmu neizsakāmi priecīga, ka tomēr nolēmu to iegādāties. Brīnišķīgs produkts par kuru noteikti taps izvērsta atsauksme :)
Clinique Redness Solutions sejas attīrītājs ir produkts, kuru jau sen gribēju izmēģināt. Ļoti labs, maigs līdzeklis sejas ādas attīrīšanai. Lieliska izvēle visiem neputojošo attīrītāju piekritējiem.
Catrice Mineral Highlighting Powder in 010 Light Infusion - ir lielisks izgaismotājs gaišas ādas īpašniecēm. Man ne visai piestāv silti, zeltaini izgaismotāji, bet šis ir tieši tāds, kāds vajadzīgs. Produkts ir diezgan pigmentēts, tādēļ jālieto uzmanīgi, bet rezultāts man ļoti patīk - skaisti izgaismota āda ar noturību visas dienas garumā.
Madara Peel sejas maska - lielisks palīgs ādai, lai tā būtu svaiga, gluda un tīra.
Pēc garākām pastaigām kājas allaž vakaros liek sevi manīt, tādēļ meklēju produktu, kas varētu palīdzēt šajā situācijā. Silvanola Venolux gēls izrādījās ļoti labs palīgs. Jāsaka, ka īpaši labi iedarbojas pēc skrubja lietošanas. Līdzeklim ir viegla gēlveida konsistence, kas ātri iesūcas ādā, un patīkams, dabisks aromāts. Sastāvā atrodami ginko biloba ekstrakts, arnika, smiltsērkšķi, egles skuju ekstrakts un mentols.
Nolēmu izmēģināt Bioderma Sensibio rullīti - patīk, jo labi aizsargā un kas nav mazsvarīgi - ātri nožūst.

8 komentāri:

  1. Madaras maskas tiešām ir brīnišķīgas! :) Catrice izgaismotājs veikalā arī patika, bet nepirktu, jo man mājās jau ir 6 ;)

    AtbildētDzēst
  2. Tā, gaidu atsauksmi par Missha - ieintriģēji. :D

    AtbildētDzēst
  3. Es arī ierakstīju To Mišu vēlmju sarakstā :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Uj, tagad manā vēlmju sarakstā ir arī citi šīs līnijas produkti :)

      Dzēst
  4. Dzintars sen nav mēģināts !

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es te apskatīju jaunos Dzintara produktus, tomēr kaut kā neuzrunāja, bet Organic Style līnija man patīk, jo sevišķi šis toniks :)

      Dzēst