trešdiena, 2016. gada 13. janvāris

MAC Mineralize Skinfinish Natural in Light

Kā ne pārāk iepriecinošs notikums pašā gada iesākumā mani skāra vīruss ar visām no tā izrietošajām sekām. Īsti vesela neesmu joprojām, tomēr uz veselības takas savu kāju esmu spērusi, kas nozīmē, ka beidzot varu apsēsties pie datora un kaut ko arī uzrakstīt :)

Savu šī gada pirmo atsauksmi man gribējās rakstīt par produktu, kurš ir bijis man tīkams jau no pirmās lietošanas reizes...

MAC zīmola ietvaros leģendāru, jeb plašās masās iecienītu produktu ir diezgan daudz un nebūs melots, ja teikšu, ka Mineralize Skinfinish Natural pūderis pavisam noteikti ir viens no tiem.

Teju katrā atsauksmē par pūderiem var lasīt, ka produktam ir smalks malums, tomēr šajā gadījumā citus vārdus piemeklēt nav iespējams, jo Mineralize Skinfinish Natural pūderim patiešām ir izcili smalks malums. Ar to pārspīlēt teju nav iespējams - tas klājas gludi un vienmērīgi. Pat tikko pēc pūdera uzklāšanas āda nekad neizskatās pārpūderēta. 

Pēc šī pūdera uzklāšanas āda izskatās daudz gludāka, vienmērīgāka un veselīgāka. Ja par daudziem citiem pūderiem nevaru teikt, ka tie dienas gaitā kļūst arvien skaistāki uz ādas, tad par šo to nevar nepateikt. Šis apstāklis mani pārsteidza visvairāk - pat ja T-zona kļūst nedaudz spīdīgāka un tamlīdzīgi, tomēr āda kopumā izskatās ļoti labi, kas pavisam noteikti ir pateicoties šim pūderim, jo bez viņa to iepriekš novērojusi nebiju.

Pūdera sastāvā ir arī smalkas gaismu atstarojošas daļiņas - tās noteikti nav lielas un spīdīgas, vai kā īpaši pamanāmas, tomēr kopumā āda izskatās veselīgāka un dzīvīgāka.
Šis pūderis nav pirmā izvēles opcija, ja meklējat izteikti matējošu produktu, tomēr kombinētai, normālai un sausai ādai derēs lieliski, jo notur meikapu vietā visu dienu, nesausina ādu un neizceļ sausas ādas pleķīšus.

Es nesaku, ka nekad vairs nepirkšu nevienu citu pūderi, tomēr, ja godīgi, tad īpašas nepieciešamības meklēt kaut ko citu man nav, jo šis patiešām ir lielisks produkts :)

Kur nopirkt?
Stockmann, Douglas
Cena:
aptuveni EUR 30
Vērtējums:
10/10

6 komentāri:

  1. Ak, šo ļoti gribas. ja vēl kaut kur paradītos atlaides, uzreiz pirktu.

    AtbildētDzēst
  2. Man arī visu laiku nemierīgs prāts, gribas kaut ko izmēģināt no Mac, tikai nezinu ar ko sākt .. :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Uj, man arī vēl diezgan garš saraksts ar MAC vēlmēm :)

      Dzēst
  3. Es biju arī domājusi, ka varbūt jāsāk pūderiem, bet tad nolēmu iegādāties Laura Mercier slaveno birstošo pūderi, bet ja meklēšu presētu labu, presēto pūderi, jāpiezīmē sev šis :)

    AtbildētDzēst