ceturtdiena, 2016. gada 28. janvāris

BEAUTYBLENDER, Blotterazzi

Taukaino spīdumu absorbējošie papīri lai paliek 2014. gadā! Beautyblender piedāvā inovatīvo Blotterazzi: pirmo mazgājamo, atkārtoti lietojamo taukus absorbējošo sūklīti, kas ievietots elegantā, asaras lāses formas kompaktpūderī, lai būtu ideāli piemērots kā ikdienai, tā arī „sarkanā paklāja” cienīgiem mirkļiem.

Izstrādāts ar ekskluzīvo, īpaši samtaino Beautyblender materiālu, kas savulaik padarīja zīmolu slavenu visā pasaulē, Blotterazzi nodrošina, ka tauki tiek maigi pacelti no ādas, nebojājot grimu, un diskrēti pazūd pirms kāds to ir paspējis pamanīt. Tagad taukaino spīdumu no sejas ir iespējams nosusināt turpat uzņemšanas laukumā, automašīnā, birojā un citur, neatstājot aiz sevis apkaunojošu taukainu papīriņu grēdu.

Blotterazzi ir pieejams ar diviem maināmiem sūklīšiem. Vienu izmazgājiet un izžāvējiet un otru ņemiet sev līdzi. Atbilstoši tīrot, to derīguma laiks ir veselas 60 dienas. Novatoriskais kompaktpūdera iepakojums tagad ne tikai saglabā Blotterazzi tīru un atstatu no citiem dekoratīvās kosmētikas kolekcijas priekšmetiem, bet arī ir aprīkots ar ventilējošām atverēm, lai nodrošinātu nepārtrauktu svaigumu. Sūklīti iespējams viegli un ātri attīrīt ar Beautyblender šķidrajām vai arī cietajām ziepēm. Pārliecinieties par tā efektivitāti paši!

Savā ikdienā es vienmēr mēdzu nēsāt līdzi salvetes, kuras noņem no ādas lieko spīdumu, bet ziemā tās, protams, tiek izmantotas krietni retāk, nekā siltajos vasaras mēnešos. No visām mēģinātajām visvairāk bija iepatikušās Oriflame salvetes, kuras tad arī regulāri iegādājos. 
Man, protams, bija ārkārtīgi interesanti izmēģināt šo Beautyblender zīmola jaunumu un salīdzināt to ar salvetēm :)

Sūklīši iepakoti stingrā un elpojošā plastmasas kārbiņā ar spoguli. Komplektā pieejami divi - viens, kuru lietot, un otrs, kuru pēc mazgāšanas atstāt mājās žāvēties, jo pēc mazgāšanas tas kļūst lielāks - tāpat kā BB ola, tādēļ kārbiņā vairs nav ietilpināms.
No pārnēsāšanas viedokļa šis, protams, ir daudz ērtāks variants, nekā salvetes. Izņemt sūkli no iepakojuma nesagādā nekādas grūtības, kā tas nereti gadās ar salvetēm, kuras bieži izņemās krietni lielākā skaitā, nekā nepieciešams. Protams, ļoti ērti ir arī tas, ka iepakojums aprīkots ar spoguli, kurš ir pietiekami liels un parocīgs.

Par cik man šobrīd lietošanā tonālā krēma uzklāšanai ir tieši Beautyblender ola, tad varu apgalvot, ka šie sūklīši ir ražoti no tieši tāda paša materiāla, tikai ir plāni - it kā BB ola būtu sagriezta šķēlēs.

Kāda tad ir atšķirība starp salvetēm un šo produktu? Ja pēc salvešu lietošanas āda parasti kļūst matēta, tad šie sūklīši tikai noņem lieko spīdumu, bet ādu nematē (kas man ļoti patīk). 
Lai gan uz visām salvetēm parasti rakstīts, ka tās nebojā meikapu, tās tomēr noņem nelielu tā daudzumu no ādas (vismaz tās, kuras esmu lietojusi), bet uz BB sūklīšiem pēc lietošanas neesmu manījusi meikapa pēdas. Plus, sūkļa tekstūra drīzāk pielabo meikapu, kas dienas gaitā vairs neizsaktās tik labi kā no rīta, pie reizes noņemot no ādas lieko spīdumu.

Man Blotterazzi ir iepaticies un esmu jau pieradusi to lietot ikdienā, tikai cena liekas pārāk augsta (salīdzinājumā ar salvetēm).

Kur nopirkt?
Douglas; www.topbeauty.lv; www.daila.lv
Cena:
EUR 22,95
Vērtējums:
8/10

* Paldies zīmola pārstāvjiem par izmēģināšanai piešķirto produktu

9 komentāri:

  1. Mjā, lietojot salvetes man nepatīk tas matētais efekts, varbūt jāpamēģina šis...

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ja tonālā krēma uzklāšanai lieto BB, tad var pamēģināt ņemt līdzi no rīta lietoto olu un dienas gaitā lietot liekā spīduma noņemsanai un mekapa pielabošanai. Par šādu variantu kādā no saviem video stāstīja Tati un atzina to par labāku, nekā Blotterazzi :)

      Dzēst
  2. Paldies par atsauksmi!
    Interesanti cik ilgam laikam pietiek šāds iepakojums?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Aprakstā minētas 60 dienas, bet man liekas, ka kalpos ilgāk :)Liels mīnuss ir, ka nevar nopirkt atsevišķi tās lapiņas, bet katru reizi būtu jāpērk jauns iepakojums.

      Dzēst
  3. Mana skatijuma cenas del uzvar papirisi.. bet varbut es kludos un sis ir mega brinums :) jadoma kads nolietojums.. piem ja es noperku pa 5euro 80 papirisus un man vajaga 5 nedela...bet es medzu lietot ari letakus papirisus no kinas pa 1euro 50gab...

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es neteiktu, ka mega brīnums :) Papīrīši arī ir ļoti labs variants :)

      Dzēst
  4. Elegantā iepakojuma dēļ vien gribās nopirkt :)

    AtbildētDzēst
  5. Iepakojums super parocīgs, zini, ka vienmēr būs spogulītis līdzi, un tieši tā kā Tu teici - make up pielabotājs. Cik esmu sapratusi pēc atsauksmēm un pašas pieredzes, neredzu kāpēc šos nevar lietot ilgāk par 60 dienām? Izmazgā un tik nēsā līdzi, gluži kā ar olu, to taču mēs nemetam ārā? Tāpēc arī cena man liekas adekvāta, jo šis ir iiiilgam laikam un efekts fantastisks!

    Brigita
    www.brigitadambe.com

    AtbildētDzēst