sestdiena, 2012. gada 1. decembris

Rimmel Lasting Finish Matte by Kate Moss, 111 Kiss of Life


Beidzot arī līdz mums atceļojušas Keitas Mosas lūpu krāsas. Tiklīdz Drogās tās ieraudzīju, tā tūdaļ nopirku (tagad nopērkamas par iepazīšanās cenu). Pašai par pārsteigumu izvēlējos viskošāko, vissarkanāko toni. 
Lūpu krāsas sarkanajās tūbiņās ir no matēto toņu kolekcijas, kuri bagātināti ar rubīna pulveri - nodrošina intensīvu krāsas toni un matētu efektu. Ražotājs sola arī noturību visas dienas garumā.


Tonis patiesi ir ļoti piesātināts un intensīvs. Atliek vien nedaudz pieskarties lūpām, lai tās izskatītos diezgan koši.
Man nebija pieredzes tik intensīvu toņu uzklāšanā - lielas grūtības tas nesagādāja, tomēr ņemšanās laika izteiksmē ir krietni lielāka, nekā ar ikdienišķākiem toņiem. 
Ideālam krāsojumam būtu nepieciešams arī lūpu zīmulis, tomēr es pamanījos iztikt bez tā.


Man patīk kā izskatās, tomēr labprāt dzirdētu arī jūsu viedokļus :)
Finišš šai lūpu krāsai ir matēts (kā arī sola ražotājs), un arī noturība, manuprāt, ir ļoti laba. Vislielākais šīs lūpu krāsas pluss ir tas, ka viņa nesausina lūpas - pilnīgi nemaz. 

Kur nopirkt?
Drogās
Cena:
LVL 4,49 (iepazīšanās cena)
Vērtējums:
9/10

12 comments:

  1. Man jau šķiet, ka izskatās pat ļoti labi. :)

    AtbildētDzēst
  2. Tev ļoti piestāv! Man arī patīk šīs Kate Moss lūpu krāsa, un piekrītu, lūpas nepaliek sausas nemaz. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies :) Jā, patiesi ļoti laba lūpu krāsa, man ir doma iepirkt vēl kādu toni.

      Dzēst
  3. Man vienmēr paticis, kā sarkanas lūpu krāsas izskatās kosmētikas maciņā un uz citu lūpām, bet pati tā arī neesmu saņēmusies uzkrāsot. Liekas, ka nepiestāv. Varbūt vienkārši neesmu atradusi SAVU sarkano.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man arī tā bija līdz šim, bet tagad esmu spiesta mainīt savas domas :)

      Dzēst
  4. Man sarkanas lūpas vispār nepatīk, bet šī ir ļoti jauka. Manuprāt, ļoti labi izskatās. :)

    AtbildētDzēst
  5. Super, tev ļoti piestāv! Es pieturos pie viedokļa, ka sarkanās lūpu krāsas piestāv visiem!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies :) Tev noteikti taisnība, tikai katram jāatrod tas īstais, savējais sarkanais.

      Dzēst
  6. tev piestāv! Un paldies par ziņu, ka pie mums arī var iegādāties :)

    AtbildētDzēst