sestdiena, 2012. gada 15. decembris

LUSH, Seksbumba un Komforteris


Kādu laiciņu atpakaļ Lush veikalā nopirku dažas lietas saviem vannas priekiem - vannas bumbu "Sex Bomb" un vannas putas "The Comforter". Abus jau esmu izprovējusi, tādēļ varu pastāstīt ko un kā es jutu :)

Nezinu, kādēļ nosaukums ir Seksbumba, bet, nu, vienalga. Pats galvenais - šī bumba smaržo vienkārši DIEVĪGI!!!! Es negribēju to griezt nekādos mazākos gabalos, iemetu ūdenī visu, lai pilnībā varētu izbaudīt aromātu. 


Šo bildīti paņēmu no Lush mājas lapas, lai varētu parādīt kāds tad izskatās ūdens, kad bumba tajā pilnībā izšķīdusi. Manuprāt, smuki. Jāpiebilst, ka nekādu problēmu ar vannas izmagāšanu nebija, viss notīrījās pavisam viegli.
Es reti guļu vannā ilgāk par pusstundu, tomēr ar šo bumbu es, laikam, sasniedzu rekordu, jo relaksējos veselu stundu - laiks paskrēja nemanot. 
Bumbas aromāta kompozīciju veido sintētiskais muskuss (par prieku veģetāriešiem), jasmīns, muskatsalvija un ilang ilang. Ziediņš bumbas viducī ir izgatavots no rīspapīra, bet par ziediņu vēl atsevišķs stāsts. Bumbai izšķīstot ziediņš no tās atdalās un peld pa ūdeni. Nezinu gan, jo to, kas tur atdalās, es drīzāk nosauktu par rozā lupatiņu, kura peld pa vannu. Katrā ziņā, ziediņš noteikti nav iemesls, lai pirktu šo bumbu. Rozīte daudz smukāk izskatās vēl neizšķīdušā veidolā :)
Kas attiecas uz bumbas kopjošajām īpašībām - neko tādu es nesajutu. Ūdens vannā kļuva pavisam minimāli eļļains - katrā ziņā šo efektu ar Stendera bumbām salīdzināt nevar. 
Tātad, pats galvenais tomēr ir aromāts, bet viņš ir tā vērts :)
Cena: LVL 2,70 (200g)


Komforteris tik lielu sajūsmu manī neradīja. Žēl, jo tik daudz slavinošas atsauksmes par to esmu gan lasījusi, gan klausījusies. Jā, ir burbuļi, jā, mazliet rozā, jā, diezgan garšīgi smaržo. Bet, kā man šķiet, nekas jau nu TIK īpašs. Laikam jau stāsti par produktu man likās interesantāki, nekā pats produkts izrādījās esam.
Cena: LVL 3,90 (200g)

Vai esat lietojušas kādu no šiem? Kā patika?

3 komentāri:

  1. tieši vakar beidzot tiku līdz LUSH un jau izmēģināju šo Komforteri, patika, ka puto ;), nepatika ka sausina ādu.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man likās, ka ādu nesausina, bet varbūt nepaguvu sajust, jo uzreiz pēc vannas iekrēmojos. Jā, putas un smarža ir diezgan jauki, arī produkta izskats ļoti mīlīgs, tomēr kaut kas pietrūkst.

      Dzēst