ceturtdiena, 2012. gada 13. decembris

L'OREAL DIAMANTISSIME - atsauksme


Beidzot atsaukme par dažiem Diamantissime kolekcijas produktiem.
Jau rakstīju par nagu uzlīmēm, kuras ar savu izskatu uz nagiem mani patīkami pārsteidza. Man gan jāsaka, ka līmējot mēs ar draudzni pieļāvām kļūdu, jo likām uzlīmes uz bāzes, tādēļ dažas nolupa jau nākamajā dienā, tomēr kad līmēju uz plika naga, tās turējās ļoti labi.
Pavisam mūsu veikalos pieejami pieci dažādi šo uzlīmju veidi - man iepatikās tādas ar pumpiņām, kuras visticamāk arī nopirkšu. 

L'Oreal Color Riche 817 Saphir Treasure
Ziemassvētku kolekcijās jau vienmēr ir spīguļi, zelts un sudrabs. Arī L'Oreal kolekcija nav izņēmums - sudraba nagu laka.


Nagu lakai ir krēmīga konsistence, ar kuru uzklāšanu man parasti nevedas tik gludi, bet es centos. Pilnīgi pietiek ar vienu kārtu, lai nekas nespīdētu cauri, 5 - 10 minūšu laikā laka ir pilnībā nožuvusi.
Tonis ir visai interesants, jo dažādos apgaismojumos pilnībā maina savu noskaņu.
Noturība, manuprāt, ir tāda pati, kā citām manis lietotajām L'Oreal nagu lakām - divas dienas.
Vērtējums: 7/10
Cena: LVL 3,45

L'Oreal Volume Million Lashes Diamantissime - apjomu piešķiroša skropstu tuša ar dimanta puteklīšiem. 
Ļoti sen nebiju lietojusi L'Oreal skropstu tušas, kaut arī skolas laikā tās bija vienas no iecienītākajām. Šī tuša man iepatikās, jo man viņa liekas ļoti ērta uzklāšanā.


Skropstas ar tušu izskatās dabiski, bet pie noteikta apgaismojuma var pamanīt arī spīgulīšus, kas man liekas visai mīlīgi.
Bildē var redzēt kā tuša izskatās pēc diezgan garas darba dienas.
Vērtējums: 8/10
Cena: LVL 11,29

L'Oreal Color Riche 321 Opal Nude
Pret šo lūpu krāsu man diemžēl mīla neradās, kaut arī tonis man patīk.


Manuprāt, spīdumiņi, kuru šajā lūpu krāsā ir ļoti daudz, vienkārši ir pārāk lieli. Uz lūpām es tos jūtu diezgan izteikti, un, manuprāt, arī no malas tos labi var redzēt (ja ieskatās). Mākslīgajā apgaismojumā uz lūpām tonis izskatās labi, tomēr dienas gaismā šķiet, ka lūpas ir saplaisājušas. Lūpu krāsa lūpas nesausina un visādi citādi man tā patiktu, ja ne tie pārāk milzīgie spīdumi.
Vērtējums: 4/10
Cena: LVL 7,75

10 comments:

  1. lūpu krāsas tonis ir ļoti skaists, un tev piestāv!

    skropstu tušā tiešām ir saskatāmi tie spīdīgie puteklīši? Acīs nekrīt, haha?:)


    myvividvvorld.blogspot.com

    AtbildētDzēst
  2. Mani ļoti, ļoti uztrauc, kur var dabūt čūskas uzlīmes, Elīn, kur!?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Pati savām acīm redzēju Stokmanī, cerams, ka vēl ir :)

      Dzēst
    2. Šodien Origo Drogās arī vēl bija čūsku uzlīmes :)

      Dzēst
  3. uzlīmes jau izpētīju, man arī iepatikās šīs čūsku un vel metāliskās ar punktiņiem ;)

    AtbildētDzēst
  4. This design is spectacular! You certainly know how to keep a reader amused.

    Between your wit and your videos, I was almost moved to start my own blog (well, almost.

    ..HaHa!) Excellent job. I really loved what
    you had to say, and more than that, how you presented it.
    Too cool!

    Check out my blog; click here

    AtbildētDzēst
  5. eminence skin care retailers

    Visit my blog post skincare for men - http://ww2.libelos.com/,

    AtbildētDzēst