pirmdiena, 2012. gada 26. novembris

ARTEGO, triple D curl shampoo & conditioner

Iepriekšējā friziera apmeklējuma reizē friziere man ieteica lietot matu kopšanas līdzekļus, kas domāti cirtainiem matiem. Es nevarētu teikt, ka man ir izteikti citraini mati, tiem drīzāk ir tāda neliela cirtošanās tendence - it īpaši mitrā laikā. 
Ja neizmantoju nekādus papildus kopšanas produktus, piemēram, maskas, serumus, vai kādus citus nogludinošus līdzekļus, mani mati nevis skaisti cirtojas, bet neglīti sapūkojas (jau iepriekšējā rakstā par Lee Stafford produktiem rakstīju par savu "pūkainības problēmu"). 
Produktiem, kas īpaši radīti cirtainiem matiem, vajadzētu gādāt par skaistām cirtām, kuras nav spurainas, vai pūkainas, bet glītas, gludas un spīdīgas sprogas :)
Nolēmu doties uz veikalu Frizieru serviss, lai piemeklētu sev ko atbilstošu. Iepriekš domāju, ka iegādāšos Matrix, bet pārdevēja man parādīja Artego produktus, kuri ir lētāki, bet arī esot ļoti labi.
Neko iepriekš par šo produkciju nebiju dzirdējusi. 

Artego ir profesionālo matu kopšanas produktu ražotāji (Itālija). Produktu spektrs ir ļoti plašs - matu kopšanas produkti, veidojošie līdzekļi, matu krāsas.

Cirtainiem matiem pieejami bija šapūns un kondicionieris. Es gribēju iegādāties arī masku, bet tādas viņiem nav.
Šampūna tilpums ir 300ml, bet kondicionierim tikai 200ml.
Abiem produktiem apraksts ir pilnīgi identisks, tādēļ atsauksme būs nevis par katru atsevišķi, bet par abiem kopā.
Ražotājs sola, ka gan šampūns, gan kondicionieris perfekti sadalīs lokas un piešķirs matiem mirdzumu, nepadarot tos smagākus. Mazinās mitruma un karstuma iedarbību uz matiem.

Es, protams, kārtējo reizi sacerējos, ka nu man būs skaistas lokas, nevis pūdeļgalva.
Pirmo reizi lietojot šos abus produktus nolēmu, ka papildus neko citu matos nezieķēšu - lai labāk varētu novērtēt rezultātu.
Šampūns matus izmazgā ļoti labi, smarža abiem produktiem ir patīkama, neuzbāzīga. Kondicionieris pietiekami labi mīkstina matus. Tiktāl viss ir skaisti un labi, tomēr es nevarētu teikt, ka manīju kādu īpašu atšķirību starp šiem produktiem, un kādiem citiem, kas nemaz nav domāti cirtainiem matiem. Pirmajā dienā pēc matu izmazgāšanas mati ir diezgan gludi, bet ar nosacījumu, ka tie tiek ieveidoti ar fēnu. Bet pirmās dienas vakarā, vai otrajā dienā "vecā dziesma" ir klāt - mati ir pūkaini, un par skaistām cirtām to visu nosaukt nekādi nevar.
Abi produkti nav slikti (es tos noteikti izlietošu), tomēr savus solījumus nepilda.

Kur nopirkt?
veikalā "Frizieru serviss" (E. Birznieka - Upīša 5/7)
Cena:
šampūnam: LVL 3,92; kondicionierim: LVL 3,72
Vērtējums:
abiem produktiem 5/10

Kāda ir jūsu piereidze ar matu kopšanas līdzekļiem, kuri paredzēti cirtainiem matiem?

5 komentāri:

  1. zini, es tak tieši nesen iedomājos, ka man varbūt arī pamēģināt produktus kas domāti cirtainiem matiem, bet tālāk par domu vel neesmu tikusi ;) Sāku lasīt tavu rakstu ar cerību, bet redzu, ka veltu ;(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, diemžēl šajos esmu vīlusies, bet ir doma izmēģināt Matrix šampūnu un kondicionieri cirtainiem matiem, jo līdz šim lietotie Matrix produkti ir ļoti patikuši.

      Dzēst
  2. Man kā daudzi saka, ir princešu lokas, bet dabīgas. Līdz ar cirtainiem matiem, tie ir ļoti ļoti sausi. Un mana pieredze ir tāda, ka lietojot specializētos šampūnus un kond. tie tikai ātrāk satauko un padara matus smagus. Man viss noslēpums slēpjas tieši veidošanas līdzekļos. Mīļākais noteikti ir trevor sorbie matu krēms, jau kādus 4 iepakojumus esmu izlietojusi, un tā turpināšu. Pēc mazgāšanas vienmēr iepūšu Bonacure BC Moisture Kick Spray, arī pirms/pēc matu ieveidošanas lietoju. Ļoti labi mitrina un savāc manas lokas. Zinot cirtainu matu īpašnieces, kāds viens brīnumlīdzeklis nav, katrai ir savas matu īpatnības un kopšanas nepieciešamības.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Vai, paldies par tik izsmeļošu atbildi :) Es iegūglēju to trevor sorbie matu krēmu, vai tas ir Original Curl Cream?

      Dzēst
    2. Jā jā, tas pats :) Gribētos pamēģināt vēl šo to no šīs līnijas. Iespējams vēl ko labu atradīšu vai tieši otrādi, vilšos.

      Dzēst