sestdiena, 2012. gada 3. novembris

Pirkumi no Baltic Beauty 2012

Uz izstādi es devos piektdienas pēcpusdienā, ar domu, ka nebūs pārāk daudz cilvēku. Man nepatīk liela burzma, tādēļ cerēju, ka pirmajā izstādes dienā viss pasākums vēl nebūs uzņēmis apgriezienus. Man, diemžēl, nebija taisnība - cilvēku bija ļoti daudz, mūzika ļoti skaļa utt. 
Jau paguvu izlasīt dažas pozitīvas atsauksmes par izstādi, tomēr man pašai ir diezgan dalītas jūtas par to visu. Burzma man nepatīk, bet tas vēl nebūtu nekas. Likās dīvaini, ka katrs stends dzīvo savu neatkarīgu dzīvi, jo gandrīz katrā skanēja cita mūzika (vismaz lielākajos no stendiem), kopā veidojot kaut kādu kakofoniju. 
Likās, ka daudzi stendi bija iekārtoti ļoti pavirši, bet saprotu, ka tas jau katra ražotāja paša ziņā, kā viņš vēlas sevi prezentēt. Bija arī izņēmumi, piemēram, Inglot, Kitoko, vai GMT stendi. Kopumā man trūka tādas vienotas pasākuma koncepcijas, viss tādā kā kišmišā.
Staigājot pa izstādi, mani gribot negribot pavadīja sajūta, ka atrodos tirgū.
Labi, beigšu žēloties (vēl viens žēlabains stāsts gan vēl būs) un izstāstīšu ko tad es iegādājos.

Pilnīgi droši zināju tikai to, ka man nepieciešams sejas krēms. Savu izvēli es atstāju nejaušības ziņā. Biju priecīga ieraugot Mirra (Krievija) stendu, jo jau sen gribēju izmēģināt krēmu Angio, kurš paredzēts kuperozai ādai (maksāja ~ LVL 8).


Vēl savai kuperozajai ādai iegādājos Dermika (Polija) vitamīna P gēlu ādai ar paplašinātiem kapilāriem (maksāja ~ LVL 16). Vēl izmēģināšanai paņēmu pāris Dermikas paraudziņus - sejas masku ar P vitamīnu un pīlingu jutīgai ādai (katrs maksāja ~ LVL 1,50).
Vēl iegādājos pāris T.T Mask (Taivāna) tējaskoka fenola nomierinošās maskas (maksāja LVL 1,50 katra), kā arī Les Argiles du Soleil (Francija) mitrinošo ķermeņa pieniņu ar balto mālu (maksāja LVL 5).
Nevarēju atturēties no leģendārā Tangle Teezer (Lielbritānija) iegādes. Izvēlējos ķemmes kompakto (pārnēsājamo) variantu, jo līdz šim man nebija tādas, kuru ērti varētu nēsāt līdzi katru dienu (maksāja ~ LVL 7).
Kopumā ar saviem pirkumiem esmu apmierināta, tomēr cerēju, ka varēšu iegādāties kaut ko no Osmo matu kopšanas produktiem, bet izstādē tie nebija pieejami. Vēl biju iecerējusi nopirkt Inglot acu ēnas, varbūt arī kādu acu ēnu otu. Bet, vairākas reizes mēģinot pietuvoties Inglot stendam, sapratu, ka tas vienkārši nav iespējams, jo pūlis ap stendu neizklīda nevienā brīdī, tādēļ mierīgi izpētīt produkciju nebija iespējams. Samierinājos ar to, ka arī šoreiz Inglot man iet secen.
Vai apmakējāt izstādi? Kādi iespaidi?

17 comments:

  1. Ļoti precīzi aprakstīji izstāžu atmosfēru. Tā kā es vairos no pūļiem, izpārdošanām, skaļās mūzikas, jo tās mani vai nu dzen, vai tieši otrād, bremzē, es nevaru sakoncentrēties, vai pērku visu pēc kārtas, tādēļ laikam arī kārtējo reizi šo izlaidu.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies :) Man arī bija problēmas ar koncentrēšanos. Vairākas reizes mēģināju atcerēties ko es šeit daru :)

      Dzēst
  2. Es vienu reizi biju uz šo izstādi, laikam 2008 gadā, pēc ta vairs neesmu bijusi un nevēlos.
    Toreiz man uznāca tāds stress no apkārt notiekošā, es vairs nevarēju saprast pēc kā esmu atnākusi un beigās aizgāju prom apstulbusi.
    Visu ko vajadzēja, vēlāk nopirku veikalā.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, sajūtas ļoti līdzīgas. Pirmo stundu klejojot apkārt man arī likās, ka neko nenopirkšu, bet saņēmos :)

      Dzēst
  3. no tava raksta ieinteresēja Dermika produkcija, bet pirmo reizi par tādu dzirdu :) viņu Latvijā var dabūt ārpus izstādes?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, var dabūt Saharova ielā 16-114 (Oniks Plus), vai arī shopbeauty.lv, bet par šī interneta veikala servisu neko nemāku pateikt.

      Dzēst
  4. Es biju šodien, jā, tautas tiešām ļoti daudz, bet ap 18:00 mazliet paklīda. Arī iegādāju Tangle Teezer, bet pirku pie Tigi un Rich stenda, tur cena 4Ls, tur pat arī Rich šampūnu un kondicionieri, Tigi sauso šampūnu, vīriešu kondicionieri, vēl neatturējos no Balm bronziera, OPI lakām un šādiem tādiem sīkumiem. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Daudz pirkumu :) Jā, Tigi stendā bija izdevīgi iepirkties, ja ņēma vairākus produktus.

      Dzēst
  5. Jā, man arī pēc tās burzmas sāpēja galva, bet es uz turieni gāju pārsvarā pēc konkrētiem produktiem, tāpēc nebija nemaz tik traki, bet piekrītu, ka daži stendi bija ļoti švaki noformēti.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Par noformējumu es tiešām pabrīnījos. Pagājušajā gadā es neapmeklēju izstādi, biju 2010. gadā - arī noformējums ļoti daudziem bija nu tā. Domāju, ka pa šo laiku lietas būs mainījušās uz labu - nekā, viss tas pats. Man liekas dīvaini, ka cilvēki gatavi maksāt nomas maksu, bet padomāt par stenda vizuālo tēlu nevar.

      Dzēst
  6. Jā, man ar Inglot bija tāda pati situācija, bija viens no izstādes apmeklējuma mērķiem, bet nu gribasspēks tur bāzties pa vidu man pietrūka

    AtbildētDzēst
  7. Es uz šo pasākumu eju ne pirmo reizi, tāpēc zinu kā tur būs un ko es gribu. Nekādu konceptuālo dizainu arī negaidu. Tā ir vieta, kur visas Latvijas skaistuma profesionāļi var atrast visu nepieciešamo viena vietā. Man nav laika staigāt pa 10 dažādiem veikaliem, kuri parasti vēl atrodas ellē peklē. Tāpēc man ļoti šis pasākums noder.
    Tas troksnis, īpaši frizieru zālē, ir pabriesmīgs. Un jā, mani kaitina visi tie spīguļi un broļiki, kas ir pilnīgi beztēmā :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es jau ar ne pirmo reizi ar pīpi uz jumta, tomēr arvien ceru, ka pasākuma koptēls ar laiku uzlabosies.
      Protams, tas ir ļoti ērti nopirkt vienuviet preces, kurām būtu jādzenājas pakaļ pa visu Rīgu, varbūt pat vēl tālāk.
      Par tiem spīguļiem labāk neizteikšos :)

      Dzēst
  8. Maaaaan ir jautājums...ne pa tēmu, bet varbūt kāda zin, kas pa dziesmu visu laiku skanēja 5dien pašā malējā stendā kreisajā pusē (Frizieru/ matu izstādes daļā)
    PALDIES! :)

    AtbildētDzēst
  9. Elīna, OgaOga tozhe uchavstvavala na Baltic Beauty 2012! Padhadili tozhe k nashemu stendu? My vo vsioj suite v piatnicu dazhe i nezametili skolka liudej byla :)

    AtbildētDzēst