ceturtdiena, 2012. gada 22. novembris

LIRENE cleansing foam


Šīs Lirene sejas attīrošās putas iegādājos Polijā. Kaut pie mums arī var iegādāties Lirene produkciju (Drogās, Eurokos), tomēr šādas putas gan nav nopērkamas (vismaz es neesmu redzējusi). Apskatījos arī Lirene mājas lapu - nevienā, izņemot poļu versiju, šīs putas nav atrodamas. Nesaprotu, kādēļ tā, tomēr šis konkrētais Lirene produkts, laikam, domāts ekskluzīvi Polijas tirgum.

Šīs putas piemērotas gan sejas ādai, gan arī ādai ap acīm, visiem ādas tipiem. 

Nekad iepriekš nebiju izmatojusi putas sejas mazgāšanai, tādēļ sākumā jutos mazliet dīvaini. Bija sajūta, ka esmu nejaušības pēc paņēmusi drauga skūšanās putas, jo konsistence, manuprāt, ir viens pret vienu. Smarža arī nedaudz līdzīga tādai klasiskai skūšanās putu smaržai. Nevarētu teikt, ka mazgājot seju sajūtas būtu nepatīkamas, tomēr dīvainas gan. Lai gan es šīs putas lietoju jau diezgan ilgu laiku, joprojām tā īsti neesmu pieradusi. 
Sākumā īsti nevarēju atrast tām pareizo pielietojumu, jo kā vienīgais sejas attīrīšanas līdzeklis, manuprāt, tās nebija piemērotas, jo tikai šīs putas man nesniedza pietiekamu tīrības sajūtu, tādēļ nolēmu tās kombinēt ar citiem attīrošajiem līdzekļiem. 
Vispirms noņemu kosmētiku no acīm, tad ar pieniņu notīru seju, un kā noslēdzošais attīrīšanas etaps ir šīs putas. Šobrīd man tāds rituāls ļoti labi der - sanāk pat tāda savdabīga trīspakāpju attīrīšanas sistēma. 
Kopumā varētu teikt, ka šis produkts nav slikts, tas ir pat ļoti ok, tomēr, manuprāt, nav nekas tāds, bez kā es nevarētu iztikt. 

Cena:
nedaudz virs 3 latiem
Vērtējums:
7/10

1 komentārs: