svētdiena, 2016. gada 4. decembris

Novembra tukšinieki

Izlietoju un man diezgan labi patika Syoss Keratin matu laku. Nav nekas tāds īpašs viņas sakarā izceļams, tomēr, manuprāt, laba matu laka ikdienas lietošanai - nesalipina matus, notur sakārtojumu, smaržo neitrāli.
Purederm Collagen drāniņas masku, visticamāk, atkārtoti nepirkšu, jo citas patīk labāk. Šī, manuprāt, nesniedza pietiekamu mitrinošo efektu un sevišķu uzlabojumu pēc viņas lietošanas neredzēju.
Līdz pēdējam kriksim tika izskrāpēts TBS Mohito ķermeņa sviests - ļoti patika. Ne visi TBS ķermeņa sviesti man ir vienlīdz patikuši, jo, manuprāt, tiem tomēr atšķiras konsistence. Niansēs, bet tomēr... Šim tā bija tieši tāda, kāda man patīk vislabāk.
Sejas ādai skrubjus nelietoju, tādēļ tos, kas domāti sejai, parasti izmantoju dekoltē zonai, jo tie parasti ir daudz maigāki par ķermenim domātajiem. Tieši tādā veidā izlietoju arī Attirance dzērveņu sejas skrubi. Man ļoti patika.
Jau savā atsauksmē rakstīju cik ļoti man iepatikās SebaMed gēls sejas ādas kopšanai, tādēļ esmu iegājusies jau nākamo iepakojumu. Lielisks produkts.
Rexona rullītis ar alveju - patika.
Dr. Hauschka Spruce Warming Bath Essence - lielisks produkts vannas peldēm ziemas periodā.
Phyto 7 matu krēms pavisam noteikti ir viens no maniem mīļākajiem matu kopšanas produktiem, jo tas nenoslogo matus, bet lieliski tos mitrina. Pēc viņa lietošanas matus ir vieglāk ieveidot un tie izskatās veselīgāki.
Nekas no šī lieliskā produkta nedrīkstēja palikt tūbā, tādēļ Bioderma Node S matu maskas iepakojums tika pārgriezts. Jāsaka, ka Node S sērijas produkti man ļoti patika - gan šampūns, gan šī matu maska. Noteikti iesaku izmēģināt.
Lumene uzacu vasks - viens no mīļākajiem uzacu produktiem, tomēr tagad izmēģināšanai paņēmu Maybelline Brow Drama. Nav slikta, tomēr Lumene man patīk labāk, tādēļ nākamreiz iegādāšos atkal to.
L'Oreal Elvital Fibralogy Air - mans šī brīža mīļākais sausais šampūns. Ļoti patīk tā īpašības un aromāts, tādēļ iegādājos atkārtoti.
Madara produktu paraudziņi - cik nu var spriest pēc vienas izmēģināšanas, bet produkti atstāja pozitīvu iespaidu. Iepatikās pieniņš, tādēļ kādā brīdī to varētu iegādāties.

3 komentāri: