sestdiena, 2015. gada 13. jūnijs

MAC Eye Brow pencil in Fling

Beidzot arī es iegādājos kaut ko Mac stendā :) Godīgi sakot, ilgi nebija jādomā ko tieši vēlos izmēģināt kā pirmo, jo par Fling toni biju lasījusi milzum daudz labas atsauksmes un teju visi apgalvo, ka tas ir ideālais uzacu zīmulis gaišmatēm. 
Manuprāt, atrast savu ideālo uzacu zīmuli nav vienkāršs uzdevums, jo teju katrā kaut ko nebūt, bet vajadzētu pamainīt. Piemēram, no Isa Dora uzacu zīmuļa, kuru lietoju līdz šim, labprāt aizvāktu spīdumiņus. Tie nav uzkrītoši, bet tomēr - kāda suņa pēc uzacu zīmulī jāliek spīdumiņi?

Kad izmēģināju zīmuli veikalā tiešām likās, ka tonis ir ideāls - nav pārāk silts, vai pārāk pelēks, vai sarkanīgs. Klājas tas ļoti viegli, tomēr man bija jāpielāgojas, jo Isa Dora zīmulim bija savādāka tekstūra, pie kuras biju ļoti pieradusi.
Zīmulis izskrūvējas ar mini klikšķiem, kas ļauj ļoti precīzi nodozēt nepieciešamo daudzumu vienai lietošanas reizei. Pēc izskrūvēšanas tas turās ļoti stingri - nekas neļurinās, nekrīt ārā, vai iekšā. Zīmuļa kodols ir ļoti smalks, tādēļ nav jāraizējas par asināšanu, kaut arī, spriežot pēc apraksta, zīmuļa korķītī ir iestrādāts asinātājs, bet, nekādu vajadzību pēc tā es nejūtu.

Palietojot zīmuli ilgāku laiku secināju, ka man tas šķiet nedaudz par vaskainu. Lai tas nesaķepinātu uzacis, zīmulis ļoti precīzi jānodozē, kas man ne vienmēr izdodas. Ar toni arī neesmu 100% apmierināta, jo uz manām uzacīm es saskatu zaļganu un dzeltenīgu "piesitienu", kaut arī citos paraugdemonstrējumos nebiju manījusi šādu niansi.
Kopumā varu teikt, ka zīmulis ir ok - īpaši esmu apmierināta ar iepakojuma kvalitāti, tomēr toņa un tekstūras ziņā priekš manis tas nav ideālais variants. Vēl mani interesē cik ilgu laiku zīmulis kalpos, jo daudzi blogeri apgalvo, ka tas beidzas vidēji pēc mēneša.

Kur nopirkt?
Stockmann
Cena:
EUR 18
Vērtējums:
7/10

6 komentāri:

  1. Tonis skaists, taču, manuprāt, var atrast labāku zīmulītu par lētāku cenu, it sevišķi, ja zīmulis iet tikai mēnesi.
    Paldies par atsauksmi :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, cena nav sevišķi draudzīga, ņemot vērā potenciālo lietošanas ilgumu :)

      Dzēst
  2. Neizskatās slikti, bet parasti šie zīmuļi tiešām nekalpo ilgi. Par tavu jautājumu, kapēc uzacu zīmulī jāliek spīdumiņi- tie piedod uzacu matiņiem papildus veselīgu mirdzumu- gluži kā veseli un spīdīgi mati, tāpat uzacis var saulītē veselīgi iespīdēties ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, par to iespīdēšanos - tas visticamāk labi izskatītos uz dabiski kuplām uzacīm, kurām zīmuli vajag pavisam nedaudz :)

      Dzēst
  3. Paldies par atsauksmi - skatījos šī zīmuļa virzienā, taču tagad pārdomāju :) Man ar zīmuļiem uzacīm vispār tādas love/ hate attiecības. Labāk patīk uzacis ietonēt ar matētām ēnām.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Uj, ar uzacu zīmuļiem man arī iet kā pa kalniem :) Pagaidām vēl nav atrasts tas īstais :) Tikai ar ēnām īsti nevaru iztikt, jo uzacis nav pārāk biezas, tādēļ bez zīmuļa tandēmā kopskats nav pārāk labs.

      Dzēst