svētdiena, 2015. gada 8. marts

KIEHL'S, Midnight Recovery Eye, 15 ml

Pirms sāku lietot šo Kiehl's acu krēmu, veicu nelielu eksperimentu, respektīvi, kādu laiku atteicos no acu krēmu lietošanas vispār. Kāpēc? Jo, daudzviet var sastapties ar viedokli, vai pat apgalvojumu, ka acu krēmu iegāde ir tikai lieka naudas izšķiešana un tie neko būtiski vairāk nedod kā sejas krēms parastais. Tad nu es kādu mēnesi iztiku bez acu krēmiem. Jāsaka, ka noilgojos, jo āda ap acīm kļuva sausāka un mīmikas grumbiņas šķita pamanāmākas. No tā es, protams, varēju secināt, ka mani sejas krēmi nesniedz pietiekamu mitrināšanu šai zonai un, iespējams, citi dotu pavisam savādāku rezultātu. Lai nu kā, bet es nolēmu neturpināt eksperimentu un atgrizties pie acu krēmiem, jo tā man ir ierastāk, pat ja ne pareizāk, vai makam draudzīgāk :)

Tiklīdz sāku lietot Kiehl's Midnight Recovery krēmu, jau pēc pāris nedēļām āda ap acīm bija "atguvusies" un sāka izskatīties kā pirms eksperimenta :) 
Pēc konsistences krēms ir diezgan biezs, bet uzklājot nešķiet taukains un iesūcas diezgan ātri. Smarža krēmam ir diezgan izteikta (dominējošā ir lavandas "nots"), tādēļ tiem, kas dod priekšroku neuzkrītošiem, vai vispār neesošiem aromātiem, šis varētu šķist pārāk uzmācīgs. Atšķirībā no pārējās sejas ādas, āda ap acīm man nav jutīga, tikai sausāka kā citviet, tādēļ aromāts man netraucē un šķiet pat diezgan patīkams un mierinošs.
Krēms labi mitrina un pabaro ādu ap acīm. Kaut arī man nav izteiktu tumšo loku, tomēr esmu pamanījusi, ka esošie kļuvuši nedaudz gaišāki un ir mazāk uzkrītoši kā pirms šī krēma lietošanas. Krēms solās arī mazināt pietūkumu, tomēr šeit neko nevarēšu komentēt, jo tas nav manu problēmu lokā.
Kopumā ar šo produktu esmu ļoti apmierināta, jo tas pilda visas funkcijas, kuras gaidu no acu krēma - mitrina, pabaro, atsvaidzina un izlīdzina ādu ap acīm. Krēms arī nesatur parabēnus, silikonus, sintētiskos aromatizētājus un minerāleļļu.

Sastāvdaļas:
Aqua/Water/Eau, Helianthus Annuus Seed Oil/Sunflower Seed Oil, Simmondsia Chinensis Oil/Jojoba Seed Oil, Prunus Armeniaca Kernel Oil/Apricot Kernel Oil, Squalane, Alcohol Denat., Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Stearyl Alcohol, Cetearyl Glucoside, Oenothera Biennis Oil / Evening Primrose Oil, Butyrospermum Parkii Butter/Shea Butter, Lithium Magnesium Sodium Silicate, Phenoxyethanol, Chlorphenesin, Xanthan Gum, Ruscus Aculeatus Extract/Ruscus Aculeatus Root Extract, Aloe Barbadensis/Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder, Tocopherol, Lavandula Angustifolia Oil/Lavender Oil, Adenosine, Rosmarinus Officinalis Leaf Oil /Rosemary Leaf Oil, Pelargonium Graveolens Flower Oil, Citronellol, Lavandula Hybrida Oil, Geraniol, Linalool, Cucumis Sativus Extract/Cucumber Fruit Extract, Curcuma Longa Extract/Turmeric Root Extract, Sclareolide, Rosa Spp/Rose Flower Oil, Jasminum Officinale Extract/Jasmine Extract.

Kur nopirkt?
Stockmann
Cena:
aptuveni EUR 35
Vērtējums:
9/10

11 comments:

  1. Izklausās ļoti labi, būs jāmēģina! Khiel`s produktus jau ļoti sen gribu iegādāties. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, Kiehl's daudzi produkti, manuprāt, ir uzmanības vērti :)

      Dzēst
  2. Interesants produkts, bet jāsaņemās un jāizlieto esošie produkti, kaut ari, nezinu kādēļ, bet Khiel produkti nepiesaista, pat tiešām nezinu kāpēc..

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man arī tā ir dažiem zīmoliem - nepiesaista un viss. Katram savs :)

      Dzēst
  3. Man sarakstā divi acu krēmi no pašmāju ražotājiem - Bio2You un Dzintars. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Bio2You bija diezgan labs, bet no Dzintara acu krēmiem sen nekas nav lietots - pēdējais man bija no tās jūras sērijas - patika, bet ne tik ļoti, lai pirktu atkārtoti :)

      Dzēst
  4. Interesants produkts! Man ir tāda pati ideja nelietot kādu laiku acu krēmu, pēc tam sākt to izmantot tieši lai ieraudzītu krēma effektu :))). Bet pati pārstāt lietot krēmu neesmu mēģinājusi.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tā pastāvīgi acu krēmus lietoju kopš 20 gadu vecuma un šī bija pirmā reize, kad pārstāju. Tev taisnība, šādā veidā ļoti labi var redzēt, vai krēms darbojas :)

      Dzēst
  5. Man bija paraudziņš, un vispār baigi iepatikās, ka pat tagad nespēju izlemt, kuru vēlos labāk - šo vai Kiehl`s Avacado krēmu. :)
    Lielākoties visu, ko lietoju no Kiehl`s patīk! Es šitā savu brāli uzsēdināju uz viņu vīriešu produkcijas. :D Tā kā man ir sajūta, ka Kiehl`s ir brends, kas rullē, jo viss ir tik labs un foršs!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es izmēģināju uz rokas to Avokado krēmu, bet man konsistence likās jocīga - sākumā tāda ūdeņaina, bet pēc tam bieza un pat diezgan trekna. Nezinu, varbūt nav ne vainas - galu galā ļoti daudziem tas krēms patīk, bet es nolēmu atturēties - vismaz pagaidām :)
      Laikam kādā reizē vienkārši jāpalūdz paraudziņš, lai var saprast :)

      Dzēst
  6. Kiehls produkti vispār liekas tik labi! Un cik mēģināti paraudziņi, ļoti labas sajūtas pēc lietošanas! :)

    AtbildētDzēst