piektdiena, 2015. gada 20. marts

Calvin Klein ETERNITY

Kaut arī Eternity nav viens no maniem mīļākajiem aromātiem, man tomēr gribējās to iegūt savā īpašumā, jo man tas sevī iemieso manus skolas gadus un 90-tos kopumā, kad nezinot, ka tas ir tieši Eternity, visapkārt jutu šo smaržu. 
Aromāts var patikt, var nepatikt, tomēr tas nav sajaucams ne ar vienu citu, un ja kaut reizi sajusts, tas paliek atmiņā.
Gluži kā Eternity reklāmas fotogrāfijas, kuras mani tolaik fascinēja, kamdēļ tās allaž griezu no žunāliem ārā, aromāts iemieso brīvības sajūtu un ir simbols pašam svarīgākajam cilvēka dzīvē - ģimenei un mīlestībai.


Smaržas tika radītas kā veltījums Kalvina Kleina laulībai un tā autore ir Sofija Grojsmane (Sophia Grojsman), kuras kontā ir tādi pasaulslaveni aromāti kā Lancome "Tresor", Paloma Picasso "Tentations", Estee Lauder "White Linen" u.c.

Aromāta nosaukums radies iedvesmojoties no gravējuma gredzenā, kuru savai mīļotajai Volisai Simpsonei pasniedza karalis Eduards VIII Vindzors. Teksts skanēja šādi: "Kamēr vien mēs esam kopā, laiks mūs nevar skart". Šo gredzenu Kalvins Kleins iegādājās kādā izsolē un uzdāvināja to savai sievai.
Aromāts ir svaigs, bet spēcīgs. Ja vien svaigums spēj gāzt no kājām, tad, manuprāt, šis ir tas gadījums :) Virsnotīs, protams, ir citrusi, zaļās notis, frēzija un salvija, bet vidusnotīs ir lilija, neļķe, jasmīns, narcise, kliņģerīte, roze, maijpuķīte un vijolīte, kuru uz savas ādas izjūtu visspēcīgāk. Bāzes notis veido sandalkoks, dzintars, pačūlija, muskuss un heliotrops.

Īsti nevaru iztēloties, ka valkāju šo aromātu savā šodienas ikdienā, jo man tas drīzāk ir kā laika kapsula, kuru reizi pa reizei varu atvērt un uz brīdi ļauties atmiņām :)

3 komentāri:

  1. Man bija Eternity izsmidzināmais dezodorants, kādus gadus 5 atpakaļ, un atceros vien to, ka man ļoooti tas nepatika :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, šis noteikti ir tāds aromāts, kurš vai nu patīk, vai ļoti nepatīk :)

      Dzēst