trešdiena, 2015. gada 28. janvāris

KIEHL'S, Ultra Facial Overnight Hydrating Masque, 125 ml

Ziemā es pavisam noteikti nevaru iztikt bez mitrinošo masku lietošanas, jo citadāk uz ādas momentāli parādās sausie pleķīši, kā arī kopējais ādas komforta līmenis manāmi krītas. Principā, arī vasarā tās lietoju, bet ziemā tas notiek biežāk. 
Ar nakts maskām man ir visai neliela pieredze, jo vienīgais šāda veida produkts, kuru lietoju joprojām un kurš man ļoti patīk, ir Clinique Moisture Surge nakts maska. 
Kiehl's mitrinošā nakts maska arī paredzēta, lai uz ādas to turētu visas nakts garumā. Produkta daudzums iepakojumā ir visai iespaidīgs, tādēļ šī maska pietiks ļoti ilgam laikam. 
Formula satur Ophiopogon Japonicus ekstraktu, kurš atjauno un neļauj sarukt mitruma līmenim ādā. 
Maska nesatur silikonus, parabēnus un aromātvielas.

Maskai ir vidēji bieza želejveida konsistence. Uzklāt to nesagādā nekādas grūtības. Parasti izmantoju kādu papildrīku, nevis pirkstus, lai masku izzvejotu no iepakojuma, jo produkta ir daudz un negribās, lai tas sabojātos pirms laika.
Lietošanas instrukcijā norādīts, ka maska ir jāklāj diezgan biezā slānī uz tīras sejas ādas un pēc 10 minūtēm tās pārpalikumi jānoslauka ar salveti. Un tad var doties pie miera.
No rīta āda izskatās mitrināta, svaigāka, vienmērīgāka. Rezultāts man ļoti patīk, tomēr ir arī viens mīnuss. Pat pēc tam, kad maskas pārpalikumi ir noslaucīti, tā tomēr paliek nedaudz lipīga. Ja tas šķiet ļoti traucējoši, tad var masku lietot arī kādā brīvdienā, kad visu dienu var laiskoties pa māju. Tā, piemēram, dara mana draudzene, ar kuru padalījos šajā maskā. Arī viņai maskas sniegtais rezultāts ļoti patīk.

Kur nopirkt?
Stockmann
Cena:
aptuveni EUR 30
Vērtējums:
8/10

* Paldies zīmola pārstāvjiem par izmēģināšanai piešķirto produktu.

9 komentāri:

  1. Interesanta konsistence, bet uz savas ādas mitrinošās maskas nesaprotu, jo laikam ādai nav nepieciešams vēl ekstra mitrums pēc krēma lietošanas :) Es tivu, ka šī maska ir ļoti laba, jo vispār man šī Ultra Facial sērijas ļoti patīk :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Krēms no šīs sērijas neatstāja paliekošu iespaidu (izlietoju paraudziņu), tomēr labprāt izmēģinātu attīrošos produktus :)

      Dzēst
  2. Arvien vairāk kārdinošu atsauksmju dzirdu par KIEHL'S produkciju. 'Būs vien jānotestē :)

    Miss?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, Kiehl's, manuprāt, ir daudz produktu, kurus būtu vērts izmēģināt :)

      Dzēst
  3. man overnight sejas maskas arī ir pavisam jauna pieredze, bet izklausās laba - man tikai ir nedaudz līdzīgi kā Zandai, ka vispār ļoti mitrinošas maskas manai ādai ne pārāk - laikam arī šobrīd neprasās tā ekstra papildus mitrināšana. Šoziem būšu veiksmīgi izvairījusies no sausās ādas :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es izvairījos tikai pateicoties regulārai masku lietošanai, kā arī tas, ka nelietoju agresīvus attīrītājus arī devis rezultātu :)

      Dzēst
  4. Izskatās interesanta, labprāt izmēģinātu paraudziņu, man šitie lielie tilpumi maskām un pīlingiem īpaši nepatīk.

    AtbildētDzēst
  5. Piekritu Elīnai, nesaprotu šos masku mega iepakojumus.. man tā noteikti saskābs :( Bet izklausās forša :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Vienīgais risinājums ir ar kādu padalīties - es tā arī izdarīju, jo zināju, ka viena pati galā netikšu un negribās pēc tam izmest labu mantu :) Clinique maskai arī ir liels tilpums, bet tas ir savādāk, jo produkts ir iepildīts tūbā.

      Dzēst