trešdiena, 2015. gada 7. janvāris

DIOR, Diorskin Nude BB Creme in 001, 10 SPF - PA+, 30 ml

Diorskin Nude, pirmais Dior make up produkts, speciāli bagātināts ar dabīgām sastāvdaļām perfektam sejas tonim, kas ir vēl "kailāks" un cildenāks jebkurā apgaismojumā. Āda kļūst skaistāka un mirdzošāka dienu pēc dienas. Sapņu kombinācija - make up un ādas kopšana. Diorskin Nude BB krēms ir nākamās paaudzes ādas toņa uzlabotājs. Tā vieglā, kūstošā tekstūra sniedz viendabīgu korekciju un ieauj seju unikālā rozīgā ietērpā.

Kad beidzās mana kārtējā Bourjois Healthy Mix tonālā krēma pudelīte, nodomāju, ka jāpērk vietā tas pats, tomēr rezultātā iegādājos šo Dior BB krēmu. Tas bija visai spontāns pirkums - iepatikās produkta konsistence un tonis, tādēļ nodomāju - kāpēc ne? 
Krēms ir vidēji biezs, ļoti plastisks, kas, manuprāt, ir viens no vislielākajiem tā plusiem, jo izlīdzinās viņš ļoti viegli un skaisti. Izmēģināju dažādas uzklāšanas tehnikas - vislabākā viennozīmīgi ir pirkstu tehnika, jo ar sūklīti klājums sanāk pārāk caurspīdīgs, bet ar otu nesanāk tik labi izlīdzināt. 
Kaut arī šis nav full coverage produkts, tomēr viņš ir viens no sedzošākajiem BB krēmiem kādus esmu lietojusi. Maskējošās īpašības ir vidējas - krēms labi izlīdzina sejas kopējo toni, nomaskē apsārtumus - ikdienai ir pilnīgi ok. 
Saules aizsargfaktors ir visai niecīgs - tikai 10, toties tas ir tīrs titāna dioksīds (nekādu ķīmisko filtru).
Izvēlējos gaišāko toni (001), kas man der diezgan labi.
Pēc uzklāšanas BB krēmam jādod dažas minūtes, lai tas "nosēstos". Man patīk tas, ka krēms ir gandrīz nemanāms uz ādas, finišs ir pusmatēts, bet āda tajā pašā laikā nezaudē savu dabisko starojumu.
Kopumā varu teikt, ka ar šo produktu esmu ļoti apmierināta, tikai, kā jau minēju savā decembra favorītu rakstā - nevaru arī teikt, ka tas būtu galvastiesu pārāks par manis tik iemīļoto Healthy Mix. Konsistences viņiem ir diezgan atšķirīgas, tomēr finišs un maskējošās īpašības, manuprāt, ir diezgan līdzīgas.

Kur nopirkt?
Stockmann, Douglas, Kristiana
Cena:
aptuveni EUR 40
Vērtējums:
8/10

14 comments:

  1. Uz ādas izskatās vienkārši fantastiski! :)
    Tik dabiski!
    Arī es esmu Borjois Healthy Mix fane. Tu lieto parasto healthy mix vai arī healthy mix serum foundation? :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies :) Lietoju parasto Healthy Mix. Serumu pagaidām neesmu mēģinājusi.

      Dzēst
  2. man ļoti patīk kā izskatās - dabisks un vienmērīgs tonis. :)
    Healthy Mix man arī ļoti patīk, tagad tikai jādomā, vai ir vērts piemaksāt par Dior zīmolu, ja reiz saki, ka finiša ziņā abi ir līdzīgi.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Finiša ziņā, manuprāt, abi ir līdzīgi, tikai tonis Dior'am ir man piemērotāks, jo ar Healthy Mix ir tā, ka viegli var dabūt tikai 52 numuru, kurš man ir biiku par tumšu, bet izlīdzinot ir ok. 51, domāju, būtu labāks, tikai to nekur neesmu manījusi.

      Dzēst
  3. Man pietrūkst biezs swatch uz rokas, bet tā jau izvirtība. Efekts uz sejas wooow!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, swatchs man nenobildējās :) Gribētos jau, lai sejas āda bez visiem tonālajiem tik labi izskatītos :)

      Dzēst
  4. Izskatās labi! Kāds tev ādas tips? Man par tonālajiem produktiem vienmēr interesē, vai pēc divām stundām seja nespīdēs. Tā ar mani diemžēl dara vairāki tonālie krēmi, tai skaitā Healthy Mix Serum, ko nopirku kļūdas pēc.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Atkarībā no gadalaika mans ādas tips mainās. Ziemā tā ir vairāk sausa, bet vasarā kombinēta, tomēr dažreiz t-zona spīd arī ziemā, kas atkarīgs no kosmētikas, kuru esmu lietojusi. Ar šo BB krēmu man problēmu nav, vismaz kamēr ziema :)

      Dzēst
  5. Man patīk, ka viņš ir nomaskējis lielākoties visu, bet tik un tā var just to dabiskumu ādā. Dažkārt var atrast vai nu švaki sedzošu tonālo krēmu, kas dabiski izskatās vai riktīgi maskējošu kas izskatās kā gumijas plēve uz sejas :D
    šis laikam ir tas zelta vidusceļš! ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, piekrītu, Tu ļoti labi raksturoji krēma efektu :)

      Dzēst