pirmdiena, 2013. gada 23. decembris

VICHY, Aqualia Thermal Mineral Balm


Intensīvi mitrinošs, nomierinošs balzams sausai, ļoti sausai jutīgai ādai. Intensīvi mitrina un atjauno. Novērš ādas lobīšanos un apsārtumu. Pēc 72h izveido uz ādas aizsargslāni, kas aizsargā ādu no apkārtējās vides kaitīgās iedarbības. Nav taukains, nesatur parabēnus, smaržvielas un krāsvielas. Lieto: 2 reizes dienā no rīta un vakarā vai kā masku 1 vai 2 reizes nedēļā uz iepriekš attīrītas sejas ādas.

Aqualia Thermal Mineral Balm šajā rudens/ziemas periodā kļuva par manu glābiņu no sausas un sūrstošas sejas ādas sajūtas, kura piemeklē mani katras "aukstās" sezonas sākumā. Krēms lieliski nomierina sakairinātu ādu, burtiski momentāli. Dāvā patīkamu komforta sajūtu. Labi mitrina un baro sejas ādu.
Konsistence krēmam ir diezgan bieza, bet zīdaina, tādēļ ar uzklāšanu nav nekādu problēmu. Uz manas ādas krēms iesūcas aptuveni 10 minūšu laikā. Ar meikapa uzklāšanu pa virsu nav nekādu problēmu, tomēr no rītiem to lietoju diezgan reti, tikai tad, ja ir īpaši "neganti" laikapstākļi.
Kā masku krēmu neesmu lietojusi, jo man tas lieliski der kā ikvakara produkts.

Kur nopirkt?
aptiekās
Cena:
aptuveni LVL 23
Vērtējums:
10/10

5 komentāri:

  1. Man ir Aqualia Thermal krēms (līdzīgā iepakojumā ar pumpīti), bet man tas šķiet pārāk mitrinošs, pilnīgi smagnējs uz ādas.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Pilnībā pieļauju, ka arī šis krēms daudziem varētu likties pārāk smagnējs, jo tekstūra viņam diezgan bieza, bet man viņš ļoti palīdz un patīk :)

      Dzēst
  2. forši, noteiktu ziemas laikā izmēģināšu :) man arī mūžīga cīņa ar sausumu :))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Vot, visiem no sausuma cietušajiem šis jāizmēģina :) Ziemas periodā nebaidos no treknākiem krēmiem, ja vien viņi palīdz.

      Dzēst