trešdiena, 2013. gada 4. decembris

ARTDECO, All In One Mineral mascara


All In One Mineral skropstu tušas sastāvā nav parabēnu un smaržvielu, tādēļ tā īpaši piemērota jutīgu acu īpašniecēm un kontaktlēcu valkātājām. Tušas sastāvā ir barojošu minerālu komplekss: cinks, magnijs, varš,  dzelzs un silīcija dioksīds, kas stiprina skropstas un rūpējas, lai tās nezaudē elastību. 


Tušai ir ļoti ērta birstīte - tieši tāda, kā man patīk vislabāk. Varētu teikt, ka ļoti klasiska, bez jebkādiem specefektiem, toties skropstas nokrāso labi un nekas nenoķēpājas. Tušas konsistence ir krēmīga, bet ne sausa.
Nevaru novērtēt to, ka tuša piemērota jutīgām acīm, jo vismaz tās, par laimi, man tādas nav. Varu apgalvot vien to, ka manas acis šī tuša nekairina.
Noturība ir laba, dienas gaitā tuša nebirst un neizsmērējas.
Attēlā redzamas skopstas ar vienu tušas kārtu, kā arī ikdienā parasti to nēsāju.

Kur nopirkt?
Douglas, Drogas, Stockmann
Cena:
aptuveni LVL 10
Vērtējums:
8/10

4 komentāri:

  1. Smuki, man šī tuša ir ļoti iepatikusies, metāliskais iepakojums arī spēlē savu lomu, ļoti patīk. :)

    AtbildētDzēst
  2. Man arī patīk šī tuša ļoti. bet man labāk patiktos ja viņa būtu nedaudz sausāka, bet tas ir tikai man tā...
    Par iepakojumu pievienojos, ļoti elegants ar to metālisko akcentu!

    AtbildētDzēst