piektdiena, 2013. gada 27. decembris

AVON, Planet Spa chinese ginseng revitalising eye pads


Manā darba vietā daži kolēģi nodarbojas ar Avon kosmētikas izplatīšanu, tādēļ dažreiz šo un to mēdzu pasūtīt. Nolēmu izmēģināt šīs acu plāksnītes, kuras aprakstā ir nodēvētas par uzmundrinošām :)
Skatoties Avon un Oriflame kosmētikas katalogus mani bieži mulsina tas, ka nereti par produktu nav pieejama gandrīz nekāda informācija - nedz kā to lietot, nedz kādas citas nianses, piemēram, kādu rezultātu varētu sagaidīt pēc konkrēta produkta lietošanas. Domāju, ka gan jau uz iepakojuma būs pieejama plašāka informācija, tomēr šajā gadījumā tur bija rakstīts vien tas, ka šīs lūk ir Uzmundrinošas plāksnītes acīm ar žeņšeņu (un tās ir jātur 10 minūtes), tādēļ no ražotāja nekādu citu informāciju sniegt nevaru.
Plāksnītes iepakotas plastmasas trauciņā un piesūcinātas ar šķidrumu. Mani nepatīkami pārsteidza aromāts. Īsti nevaru to raksturot, bet nepatīkams, tomēr noriskēju un uzliku. 

Neskatoties uz visu iepriekš minēto, rezultāts man iepatikās. Plāksnītes patiešām atbilst nosaukumam "uzmundrinošas", jo āda ap acīm jutās manāmi svaigāka. Manuprāt, šīs plāksnītes labi noderētu cilvēkiem, kuriem ir problēmas ar acu pietūkumu. Vēl atsvaidzinošākam efektam, domāju, plāksnītes pirms lietošanas var paturēt ledusskapī. Nekādu citu efektu šīs plāksnītes nesniedza, bet uzmundrinājumam tiešām noder.

Kur nopirkt?
no Avon konsultanta
Cena:
aptuveni LVL 3
Vērtējums:
6/10

5 komentāri:

  1. par 3,- šad un tad tādu pūkaino acu nogurumu no rīta fiksi noņemt ar šādām manuprāt nebūtu ne vainas ;)

    AtbildētDzēst
  2. Es vienu reizi ieperkoties ieveroju vienu jaunu meiteni, nu kaut kur ap 25 kaut kas tads, kura nopirka desmit iepakojumus ar Rival De Loop atvesinoshajam plaksnitem acim. Un man tas lika domat - vai tiesham tik efektivas? :)

    Es shadam plaksnitem laikam vairak neticu neka ticu. Man vispar nepatik neko uz acim turet vairak ka paris minutes.. :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Rival De Loop mēģinājusi neesmu, tomēr dažādas acu maskas man patīk.

      Dzēst