otrdiena, 2013. gada 21. maijs

LUSH, Veganese conditioner

Šo matu kondicionieri izvēlējos pēc veikala pārdevējas ieteikuma, jo iepriekš nebiju pieņēmusi lēmumu par konkrētu pirkumu. Reizēm (šī bija viena no tādām) ar pārdevēju izdodas tā forši parunāties, tādēļ vienkārši gribas paļauties :) Izklāstīju savas prasības pret kondicionieri un man tika ieteikts Veganese. 

Veganese, kā jau vēsta nosaukums, ir vegāniem draudzīgs produkts. Tas nesatur lanolīnu, tādēļ ir daudz "vieglāks", nekā citi matu kondicionieri. Tas nenoslogo matus, tomēr padara tos spīdīgus. Piemērots visiem matu tipiem.

Atnākot mājās nolēmu izlasīt atsauksmes par šo kondicionieri. Godīgi sakot, nedaudz nobažījos, jo tās nebija īpaši pozitīvas. 
Vairumā gadījumu pretenzijas bija pret kondicioniera aromātu. Zināju, ka Lush veikalā smaržot, un mēģināt kaut ko saprast par kādu konkrētu produktu ir gandrīz neiespējami, jo viss veikals ir pārpildīts ar Lush aromātiem, kamdēļ izšķetināt no tā mudžekļa kaut ko konkrētu ir grūti :) Tādēļ veikalā kondicionieri nemaz nepasmaržoju. Lietojot to pirmo reizi, man kļuva skaidrs, ka arī man šis aroms nepatīk. Ja vien citroni spēj smaržot nesvaigi, tad, manuprāt, tā ir Veganese smarža - pēc nesvaigiem citroniem. 
Nākamais iebildums man ir pret produkta konsistenci. Tā ir pārāk šķidra. Ne katastrofāli, bet tomēr. Tas jau it kā neietekmē rezultātu, tomēr man patīk biezas konsistences balzāmi. Laikam, kādu nenoteiktu apsvērumu dēļ man šķiet, ka tie darbojas labāk.
Matus tas mīkstina diezgan labi. Par laimi, aromāts nesaglabājas pārāk ilgi. Pēc izžāvēšanas un ieveidošanas mati izskatās labi, bet es neteiktu, ka manu tajos "satriecošu spīdumu", kuru mums sola ražotājs. 
Kopumā varu teikt, ka mīnusu ir vairāk, nekā plusu. Pret veikala pārdevēju nekādu pretenziju man nav, jo pēc apraksta šis kondicionieris bija tieši tāds, kādu meklēju. Un, galu galā, kādam jau viņš arī patīk :)

Kur nopirkt?
Lush veikalos (Dzirnavu ielā, Alfā, Galerijā Centrs, Dominā)
Cena:
LVL 6,80
Vērtējums:
4/10

2 komentāri:

  1. nja šķidrs un nelabi smaržojošs kondicionieris varētu būt vilšanās :(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. "šķidrs un nelabi smaržojošs" - izklausās smieklīgi, bet tā nu tas ir :)

      Dzēst