piektdiena, 2013. gada 24. maijs

L'OREAL Elvital Color-Vive matu kopšanas līdzekļi

Kaut arī man nav krāsoti mati, es labprāt izmēģināju L'Oreal jaunos produktus krāsotiem matiem. 

Color-Vive maska - izsmidzināms līdzeklis krāsotiem matiem (200 ml). Sniedz tūlītēju krāsu atjaunojošu terapiju. Krāsu pastiprinošie mikro-pilieni iesūcas matu šķiedrās, veicinot dziļu un intensīvu matu tekstūras uzlabošanu. Matu krāsa tiek aizsargāta, tonis tiek padziļināts un atjaunots katrā lietošanas reizē.

Parasti izsmidzināmie līdzekļi matiem man asociējas ar tādiem, kurus nav jāizskalo, bet šī ir maska un jāizskalo tā ir pilnīgi noteikti. Bet, tas tā... Maska man iepatikās. Ērti un labi ir tas, ka masku tūdaļ var skalot ārā - tā nav jātur, ne 10, ne 20 minūtes. Es pamēģināju to turēt ilgāk, bet nekādu atšķirību nemanīju. 
Šī maska noteikti iepatiksies tiem, kam patīk vieglas konsistences matu kopšanas produkti. Tā ir ļoti "viegla" un nenoslogo matus. Dēļ tā viegluma es uztveru to vairāk kā kondicionieri, nevis masku, jo ar matu masku man vairāk asociējas biezas konsistences produkts, kurš tiek ieklāts mitros matos un nēsāts zem dvieļa vismaz 10 minūtes :)

Color-Vive līdzeklis pēc matu krāsošanas (40 ml). Tā unikālā formula ir uzlabota un daudz koncentrētāka nekā matu maska. Mati kļūst nepārspējami mirdzoši un zīdaini maigi. Pēc skalošanas mati ir mīkstāki un gludāki un tos ir vieglāk izķemmēt.

Agrāk, kad krāsoju matus, es vienmēr sajūsminājos par maskām, kuras bija pievienotas matu krāsai. Tās nez kādēļ vienmēr darbojās labāk, nekā tās, kuras tika pirktas atsevišķi. Vienmēr domāju, ka būtu forši, ja tās varētu nopirkt bez matu krāsas. Te nu tāda iespēja ir :) 
Maskai ir bieza konsistence un ļoti patīkama, atsvaidzinoša smarža. Ražotājs iesaka masku klāt ar dvieli izsusinātos matos, paturēt 2 minūtes un izskalot. Es jau vienmēr paturu ilgāk, bet ceru, ka nekas slikts tas nav. Maska tiešām ir lieliska, jo pēc tās lietošanas mati ir pabaroti, ļoti mīksi un zīdaini. Viss jau ir ļoti forši, tikai tilpums ir pārāk mazs. Masku esmu lietojusi 2 reizes, vēl kādām 2 tur sanāks, bet ne vairāk. Masku es parasti lietoju reizi nedēļā, tas nozīmē, ka ar šo tilpumu man pietiks vienam mēnesim. 

Produkti pieejami veikalos no 27.05.2013

Cena:
izsmidzināmajai maskai LVL 3,59
kopjošajam līdzeklim LVL 2,35
Vērtējums:
izsmidzināmajai maskai 7/10
kopjošajam līdzeklim 8/10

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru