trešdiena, 2013. gada 9. janvāris

MAYBELLINE, Cils Demasq - saudzējošs losjons kosmētikas notīrīšanai no skropstām un ādas ap acīm

Pēdējā laikā diezgan reti pērku acu dekoratīvās kosmētikas noņēmējus, jo Biodermas micelārais ūdens lieliski tiek galā, tomēr kaut kādu apstākļu sakritības pēc, šis pie manis tomēr ir nonācis. 

Nekāda plaša apraksta uz iepakojuma nebija, tik vien skaidrs, ka šis losjons ir saudzējošs, tātad piemērots jutīgai ādai un acīm. 

Kosmētiku šis losjons noņem diezgan labi, neteikšu, ka ideāli, jo Bioderma tomēr ir labāka, bet labi. 
Es pat iegādājos L'Oreal līdzekli, kurš paredzēts jutīgai ādai ap acīm - lai salīdzinātu. 
Nekādu īpašu atšķirību es nemanīju - abi dekoratīvo kosmētiku no acīm noņem diezgan labi, acis nekairina. Ir tikai viens "bet" - Maybelline losjona smarža. Man tā smarža atgādina kaut ko no sadzīves ķīmijas aroma, kas nav sevišķi tīkami. 
Šeit noteikti priekšroka ir L'Oreal losjonam, kurš ne pēc kā nesmaržo. Visādi citādi atšķirību es nemanīju. 

Sastāvs:
water, sodium chloride, hexylene glycol, allantoin, centaurea cyanus/centaurea cyanus flower extract, disodium cocoamphodiacetate, disodium edta, magnesium laureth sulfate, magnesium laureth-8 sulfate, magnesium oleth sulfate, methylparaben, quaternium-15, sodium benzonate, sodium laureth sulfate, sodium laureth-8 sulfate, sodium oleth sulfate, parfum/fragrance, cl 42090/blue1, f.i.l. b12914/1.

Kur nopirkt?
Drogas
Cena:
aptuveni LVL 3
Vērtējums:
7/10

6 komentāri:

  1. Tieši šim kaut kur bija akcija, domāju vai pirkt, jo nebija mēģināts. Es laikam labāk pieturos pie L`oreal acu kosmētikas noņēmēja, lēts un labs. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Šis ir tādā pašā cenu kategorijā kā L'Oreal. Kā jau rakstīju, darbojas abi vienādi, tikai šim man nepatīk aromāts. Turpmāk pirkšu L'Oreal, jo tas ne pēc kā nesmaržo :)

      Dzēst
  2. Man tagad top'a Dzintars kredo acu kosmētika noņēmējs ;) Kādreiz ļoti patika, tad kaut ka piemirsu par to un nesen iegādājos atkal, nu labs :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es pat nebiju pamanījusi, ka tāds ir :) Paldies par ieteikumu, noteikti izmēģināšu, jo Dzintars man patīk, ne viss, bet daudzi produkti ir ļoti labi (ja vien viņi beidzot varētu dizainu padarīt pievilcīgāku) :)

      Dzēst
  3. es visbiežāk pērku Garnier zaļo pudelīti. Pilnībā apmierina . Un cena laba

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. To arī neesmu mēģinājusi, bet vienreiz apsvēru iespēju nopirkt zilo - tas, kurš bez smaržas. Tāds nav bijis?

      Dzēst