otrdiena, 2013. gada 15. janvāris

ESSENCE, stay all day long lasting eyeshadow 09 For fairies


Kādu laciņu atpakaļ izlasīju šo rakstu un burtiski iemīlējos šajās ēnās. Manā īpašumā ir vairāki gaiši rozā toņi - tumšāki, gaišāki, ar mirdzumiņiem, bez, vispār dažādi.
Ikdienā ļoti bieži izvēlos šādus toņus, vēl gar skropstu līniju iztušēju tumši brūnu zīmuli, uzklāju tušu, un mans acu meikaps ir gatavs. Manuprāt, šāds meikaps ļoti atsvaidzina skatienu.
Nopērkot šīs ēnas, protams, cerēju, ka tās izskatīsies līdzīgi kā iepriekš minētā raksta autorei. 
Uzklājot vienu kārtu ar ēnām, ieraudzīju vien dažus mirdzumiņus, un kaut ko blāvi rozā - pat ne attāli līdzīgu rakstā parādītajam. Mēģināju ēnas uzslāņot, bet tās kļuva tādas kā pārslainas, respektīvi, plakstiņš bija noklāts ar rozā kamoliņiem. Neatmetu cerības. Nākamajā reizē mēģināju ēnas klāt uz bāzes - tās "kamolojās" jau pirmajā kārtā. Vēlreiz izmēģināju klāt uz citām ēnām - atkal tas pats.
Esmu nesaprašanā. Varbūt kādai no manām lasītājām ir šādas ēnas, un līdz ar to arī kāds padoms to pareizā uzklāšanā?

6 komentāri:

  1. Man ir šīs ēnas, tikai citā tonī. Man uzklāšana nekad nav sagādājusi ne mazākās problēmas, bet kaut kad senāk lasīju, ka vienai meitenei (neatcerēšos, kurai) gan nekādi nesanāk. Varbūt nelabs metiens, varbūt veikalā par ilgu nostāvējušas, bet vispār tā nevajadzētu būt.

    AtbildētDzēst
  2. Man tā pati problēma ar violeto toni- lai cik kārtās liktu, tonis neparādās, tikai kaut kas blāvs un neizteiksmīgs. Uz lainera otas ēnas vispār netransportējas, tāpēc kā laineri arī izmantot nevaru.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Mjā, pēc komentāriem atliek vien secināt, ka vienas un tās pašas ēnas, bet tomēr tik dažādas.

      Dzēst
  3. Apskaužu tās, kuras var lietot šādas krāsas ēnas - es ar saviem tumšajiem lokiem diemžēl to nevaru. :(

    AtbildētDzēst
  4. Man bija tieši šis pats tonis, izmetu ārā, jo klājās tādos kā gabaliņos, nevienmērīgi, uz plakstiņa bija redzami vien pāris rozā pikuči :(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. mjā, man, laikam, nav tik traki ar viņām, bet nav tālu no tā

      Dzēst