svētdiena, 2012. gada 13. maijs

ORGANIC SHOP

           Foto: Elīna Sparāne

Nu jau krietnu laiciņu daudzos krieviski rakstošajaos blogos (ne tikai) lasāmas daudzas atsauksmes par Organic Shop ķermeņa kopšanas produktiem. Tās pārsvarā ir ļoti labas. Jāpiebilst, ka šiem produktiem ir ļoti demokrātiskas cenas, tādēļ man radās interese iemēģināt kādu pārīti (iesākumā).

           Organic bamboo & salt, Body Peeling

Nezinu kādēļ šis ir nosaukts par pīlingu, manuprāt, tas ir vienkārši skrubis, jo es īsti nesaprotu, kuras no sastāvdaļām šajā produktā ir šūnas šķīdinošas jeb keratolītiskas vielas (skābes vai enzīmi), kas parasti sastopamas pīlingos. 
Skrubim ir svaiga un uzmundrinoša smarža, mazliet ķīmiska, bet ne pārmērīgi. Ar savu virsuzdevumu skrubis tiek galā diezgan labi, skrubējošie sāls graudiņi ir diezgan rupji, bet iemasējot ādā tie visai ātri izšķīst. Parasti man patīk diezgan ilgi iemasēt skrubi - izbaudīt procesu, bet ar šo skrubi tas nav iespējams, jo pēc kāda brītiņa viņš sāk mazliet "kost". Tā man vēl ne ar vienu sāls skrubi nebija gadījies, bet ir vēlēšanās pēc iespējas ātrāk to noskalot. 
Patēriņš šim skrubim ir diezgan liels. Domāju, ka man pietiks kādām 6-7 lietošanas reizēm, bet dēļ tās "košanas" - es nemaz nezinu, vai izlietošu to līdz galam, kaut visādi citādi šis produkts nav slikts. Man patīk, ka tas nedaudz puto, tam ir bieza un krēmīga konsistence un jauka smarža.

Sastāvs:
Organic Bambusa Vulgaris Extract, Maris Sal, Organic Butyrospermum Parkii, Cocamidopropyl Betaine, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Aqua, Chlorophyll, Parfum

Kur nopirkt?
Veikalos "Siberika" (www.siberika.lv)
Cena:
LVL 3,39
Vērtējums:
5/10
                        
           Organic camellia & oils Body Cream

Šis ķermeņa krēms savukārt man ļoti iepatikās - to es pavisam nebiju gaidījusi, tādēļ atklājums tas jo īpaši patīkams. Tas ir pavisam gaiši rozā krāsā, gandrīz balts, konsistence ļoti viegla un gaisīga. Smarža, manuprāt, krēmam ir ļoti patīkama - pēc svaigiem ziediem, pēc uzklāšanas tā saglabājas aptuveni stundu. 
Man bieži ir gadījies, ka lētākus ķermeņa krēmus ir dizgan grūti iemasēt ādā, jo tie atstāj baltas svītras, kuras nekādi negrib iesūkties, bet šis ķermeņa krēms iesūcas ļoti ātri un ar iemasēšanu nav nekādu problēmu. Jau pēc kādām piecām minūtēm krēms ir pilnībā iesūcies un ja nepieciešams, var jau ģērbties. 
Manā skatījumā šim krēmam ir tikai viens mīnuss - tam varēja būt labākas mitrinošās īpašības, bet lielākoties es to lietoju pēc rīta dušas, kad nepieciešams krēms, kurš ātri iesūcas, lai neilgi pēc dušošanās var jau ģērbties. Vakaros es mēdzu lietot barojošākus ķermeņa kopšanas produktus, tādēļ šis mīnuss nav tik milzīgs. Pirmajā lietošanas reizē es to izmēģināju vakarā, bet no rīta sapratu, ka āda nav pietiekami mitrināta un gluda, tādēļ sāku krēmu lietot no rītiem. Kā dienas krēms man tas ļoti iepatikās un es noteikti turpināšu iepazīšanos ar Organic Shop ķermeņa kopšanas produktiem.

Sastāvs:
Aqua, Isopropylpalmitate, Glyceryl Stearate SE, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Vitis Vinifera Seed Oil, Citrus Aurantium Bergamia Fruit Oil, Pogostemon Cablin Oil, Organic Camelia Japonica Seed Extract, Melissa Officinalis Leaf Oil, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Sodium Stearoyl Glutamate, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Parfum, Iron Oxides, Parfum


Kur nopirkt?
Veikalos "Siberika" (www.siberika.lv)
Cena:
LVL 2,85
Vērtējums:
8/10

12 comments:

  1. Esmu pamanījusi, ka šis ražotās, kas ražo arī Natura Siberiku jauc pīlingu un skrubi, losjonu un toniku, pat kaut kad par to arī rakstīju.,
    Bet jebkurā gadījumā prieks par šīm atsauksmēm, jo pati grasījos mēģināt Organic Shop, kad nedaudz sāksies mazināties mani krājumi! :)

    AtbildētDzēst
  2. Par to košanu, jā, tā ir daudziem sāls skrubjiem, ja vēl plusā epilēta vai jutīga āda, tad čau! Mēģini cukura skrubjus, maigāki.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Lielākoties lietoju tieši cukura skrubjus - man tie patīk labāk, bet, piemēram, Geomar skrubis, kurš ir no sāls, man nekad nav kodis, arī citi, kurus esmu pirkusi. Šis, laikam, tāds jiftīgāks :)

      Dzēst
    2. Man arī tieši tāpat, cits sāls skrubis pilnīgi noēd, cits nē!

      Dzēst
  3. Man arī šis krēms ir iepaticies, iet jau otrā bundžiņa. Un gribēju pateikt, ka dikti jaukas bildes bloga labajā pusē, ļoti patīk! :)

    AtbildētDzēst
  4. Man arī visi sāls skrubju kož, es nemaz nezināju kā var būt savādāk... varbūt tie kas nekož ir ar mazāku sāls saturu?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. hm, man šis ir pirmais kodējs :) Līdz šim no sāls skrubjiem esmu lietojusi Geomar un Stendera - tie man nekoda. Pārsvarā gan lietoju cukura skrubjus, tie man patīk labāk.

      Dzēst
    2. būs jāpamēģina tomēr tie stendera, interesanti, tiešām nekodīs...tas būtu burvīgi.

      Dzēst
  5. Paldies par jauko bloga ierakstu,
    nu radusies vēlme arī iegādāties šos produktus ^^

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ķermeņa krēmu noteikti vērts iemēģināt - lēts, bet labs :)

      Dzēst
  6. This paragraph is truly a nice one it helps new net viewers,
    who are wishing in favor of blogging.

    My blog post ... top appliance repair tampa

    AtbildētDzēst