ceturtdiena, 2012. gada 3. maijs

Make Up Factory, Precious Purple (220)

Gāju es šodien cauri Vecrīgai un iegriezos veikalā Disco Cosmetics - gribējās sevi iepriecināt ar kādu patīkamu nieciņu. Biju nolēmusi beidzot iegādāties kādu Anny nagu laku (ne tik bieži man viņas gadās pa ceļam ), bet kā jau parasti - atliek kaut ko nolemt, tas nekad tā nenotiek. 
Ieraudzīju, ka Make Up Factory nagu lakām ir izpārdošana (viņas es starp citu arī diezgan sen gribēju iemēģināt) - toņu izvēle visai plaša un viena laka maksāja tikai LVL 2,90.
Anny nagu lakām arī bija izpārdošana (dažiem toņiem), bet tur mani nekas neuzrunāja.
Ļoti iepatikās 220 tonis, manuprāt, vienkārši burvīgs!
              Foto: Elīna Sparāne

Kā jau esmu teikusi - nekāds nagu lakošanas meistars neesmu, bet es centos. Otiņa, manuprāt, šīm nagu lakām ir ļoti ērta, tā viegli klājas (klāju to tikai vienā slānī), žūst arīdzan diezgan ātri.  Es vispār biežāk cenšos nagus krāsot vienā slānī, jo nereti man gadījies, ka divos slāņos uzklātā nagu laka vienkārši nežūst, vai to dara pārāk ilgi - es neesmu tik pacietīga. Kā pamatkārtu izmantoju Eveline SOS līdzekli, bet kā virskārtu - LCN Super Hardener.
Priecājos, ka izvēlējos tieši šo nagu laku ;)

8 komentāri:

  1. Manuprāt, ļoti skaists tonis, manikīrs izskatās akurātāks!!
    Cena vispār superīga!:)

    AtbildētDzēst
  2. Manikīrs akurāts un krāsa skaista, cena laba, ko vēl var vēlēties? :)

    AtbildētDzēst
  3. man jau šie toņi ir vājā vieta- ļoti skaisti!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. paldies! jā, man arī ļoti patīk gan šis, gan līdzīgi toņi - patīk gan tādas acu ēnas, gan drēbes tādā krāsā, gan nagu lakas.

      Dzēst